Hoi allemaal, ik heb ongv 2 weken geleden mijn haar geverft met semi permanente haarverf (24 wasbeurten verf). Ik ga morgen naar de kapper en ga highlights in mijn haar laten verven. Maar ik vraag me nu inneens af of dat wel kan over semi permanente haarverf weet iemand dat? Ik weet dat de kapper het morgen gaat vertellen of het kan. Maar ik ben wel zo nieuwschierig. En ben bang voor een telleurstelling want ik wil zo graag highlights. Alvast bedankt!
het ligt er volgens mij ee beetje aan welke kleur je er nu op hebt zitten, want rood kan bijvoorbeeld groen worden het kan ook zijn dat ze het eerst een beetje moeten ontkleuren, maar ik weet niet helemaal precies hoe dat zit met die 24wasbeurten-verf.
Ligt eraan welke kleur. Donkerblond naar blond is niet zo heel moeilijk. Rood naar blond wel. Overigens is alles wat je met twee flesjes moet mengen niet zo makkelijk uitwasbaar als het lijkt, 24 wasbeurten is meestal niet waar. Zeker als je lichter haar hebt. Het ligt er heel aan wat je al hebt gedaan om je haar te verkloten en in welke kleur.
Ik heb me haar nu donker bruin iets donkerder dan me normale haarkleur isdat. Maarja ik zal mijn kappertje morgen maar ff moeten afwachten vrees ik... Ik wil zo graag een nieuwe look en vind highlights zo leuk.