Hoi meiden, Sinds vandaag ben ik de trotse bezitsers van twee emmys! We zijn super blij. De vorige keer hadden we geen cryos (6 emmys, 1 matige en 1 gemiddelde teruggeplaatst) en nu ook niet (totaal 5 emmys). Op zich hadden we daar ook rekening mee gehouden hoor. De kwaliteit van de teruggeplaatste 2 emmys weten we trouwens niet. Daar hebben we dit keer voor gekozen. Ik ga me dan toch afvragen of dat niet iets zegt. Waar ligt dat aan? Volgens de arts kunnen ze dat niet zeggen. Maar als ik dan soms lees van mensen met wel 10 cryos dan vraag ik me toch af, hoe kan dan nou? Zit het bij ons dan wel goed? Misschien heeft maar een klein precentage ivf/icsi-ers cryos maar dat lees ik eigenlijk nooit. Ik maak me geen zorgen ofzo maar misschien weet iemand er iets meer van?
Als je arts het je niet uit kan leggen...kunnen wij dat ook niet ben ik bang. Het is volgens mij een stukje geluk. Sommige hebben geen cryo's, anderen een paar en weer anderen een heleboel. Een lid van dit forum had er 8 maar daaruit maar 1 tp. Wij hadden er 3 en daarvan 2 tp's! Zo zie je maar...het zegt zo weinig. Ik hoop dat je zwanger wordt van deze poging...en voorlopig niet meer druk hoeft te maken over een vervolg Succes in de wachtweken! Elmo
Wij hebben in 5 behandelingen geen enkele cryo's gehad, omdat ze in ons zh alleen maar 8 of meer delingen invriezen. In andere ziekenhuizen doen ze ze eerder invriezen. Ik ben uit een tp van twee emmy's zwanger geworden van een eenling dus ik heb ze niet nodig. succes ermee ik hoop dat ze zich lekker gaan innestelen.