Wie weet hoe ik mijn naam moet aanpassen.. Ik ben volgens mij gehackt en die zielig figuur heeft mijn naam aangepast..:x en waarschijnlijk ook prive berichten gelezen.. maar nu weet ik niet hoe ik mijn naam weer terug moet krijgen. Kan iemand mij dit uitleggen?
Wa gek als ik je echte naam invoer komt er toch vanzelf deze gekke naam? Eens kijke of het zo lukt. R.o.c.k.m.a.d.e.
Ja klopt Rock.made (maar dan zonder de punt) Heel stom dat nu overal die naam komt te staan. Kunnen jullie ook achter de persoon komen die dit gedaan heeft? Desnoods het IP Adres? Of mogen jullie die niet geven?
Maar wij kunnen toch helemaal niet zelf onze namen veranderen? Alleen het beheer kan dit doen. Wel vervelend dat je gehackt bent.
Ik vind het ook heel raar.. ik snap er helemaal niks van! Het ergste vind ik nog, dat als iemand in mijn persoonlijke omgeving het is geweest (als dat al zo is) En die heeft prive berichten gelezen dan weten ze dus nu wat het geslacht is.. iets wat ik liever nog even stil had gehouden als verassing.. pff.. heel stom maar ik voel me echt heel kloten nu
Ja dat is wel zo, maar vind het geen veilig idee eigenlijk. Anders moet ik mijn account maar opheffen hier.. als het 1x gebeurt.. misschien gebeurt het dan ook wel weer snap je? Bah wat een rotzooi dit
Nee het is ook erg vreemd dit. Want idd alleen modjes kunnen je naam aanpassen dus als al iemand op je account zit, hoe heeft hij/zij dit gedaan. En waarom zit die persoon op je account. Waarom de naam veranderen als je misschien dingen wilde weten. Je verklikt jezelf zo
Ja want als de modjes dat alleen kunnen, hebben ze dat waarschijnlijk gedaan in opdracht van.. ik kan me niet voorstellen dat ze dat uit zichzelf doen. En ik zal mezelf nooit zo'n naam geven :-S Heel apart dit bah
He? Wat raar! Je kunt ook zelf je naam niet wijzigen.. Misschien kan het beheer een op adres achterhalen? Lullig zeg.. Ook van het geslacht.
Dat zielige figuur was ik Ik wilde alle kma's automatisch in koemelkallergie vervangen in de berichten. Heb er niet bij stil gestaan dat dan ook de gebruikersnamen aangepast worden. Sorry! Ik heb het hersteld. Jan Zwangerschapspagina.nl
+1 Eerst dacht ik: Huh! Hoe kan dat! En waarom zou iemand zoiets doen.. lekker lullig.. En na de uitleg moest ik er ook wel om lachen Gelukkig is het opgelost Rockmade! Niet gehackt dus!
Ik lees het topic nu pas, maar vind het eigenlijk best hilarisch . Ze heette dus als ik het goed begrijp opeens rockoemelkallergiede??? Zou me ook rot schrikken! Maar achteraf is het erg grappig