Beheer...de laatste tijd komt er soms in het wit bewaren te staan als ik het heb geplaatst. Weten jullie hoe dit komt?
Ik heb het ook gezien bij een paar van jouw berichten. Ik vroeg me al af waarom je dat deed, haha. Maar dat doe jij dus helemaal niet
Ik dacht ook dat je dat zelf deed haha. Je bent namelijk de enige bij wie ik het zie. Ben dus ook wel benieuwd waarom dat er staat.
Ik heb het nu ook bij een ander gezien: Leraje in het babynamen deel, topic met afgrijselijke babynamen.. Zie:
Ja dit vroeg ik me ook af!! Zag het idd bij Leraje staan en dacht dat ze dat zelf had gedaan.. Ben wel benieuwd nu
O echt...ha ha. Ik had het nog niet bij een ander gezien. Nee doe ik niet zelf. En pas als ik hem heb geplaatst zie ik het ( soms zie ik het ook niet en blijft het dus staan.)
We weten niet waar het vandaan komt. Bosi; Als je het ziet staan, pas je je bericht dan aan of laat je het zo?
Ik pas het dan meestal aan. Soms zie ik het pas veel later en dan staat het er dus nog. Maar het is niet bij elk bericht zo. Ik kon ook niet een patroon vinden wanneer het wel of niet is ( bijvoorbeeld alleen bij een quote) het is random....soms wel soms niet.
Het bericht voor deze heeft weer bewaren...ik heb een bericht ge quote...dus misschien ligt het daar aan?
Ik heb net weer een reactie gegeven met een quote en weer bewaren. Dus nu wel zeker als ik een quote doe dat het er komt te staan. Het zal wel geen kwaad kunnen
Kan het niet met Pinterest (pins) te maken hebben? Ik krijg nu namelijk als ik op sommige foto"s sta ook te zien en dat is van Pinterest.
Ik zie het ook bij mensen zonder een quote.. Toevallig net in het leren haken topic in de lounge bij iemand (berichtje 13). Misschien toch met een smiley te maken dan, want die staat wel in het berichtje.. Ik zie het steeds meer de laatste tijd: vreemd!
Ik wou net dezelfde vraag stellen! Ik denk dat ik gevonden heb hoe het komt: als ik klik op 'voorbeeld van bericht' staat er plots in het wit 'bewaren' achter. Plaats ik een bericht zonder preview staat er geen bewaren achter. super vervelend!