Wat is de rede dat je geen woorden (meer) volledig in hoofdletters mag/kan typen. Soms is dit juist wel fijn om een woord extra te benadrukken.
Omdat het schreeuwend over kan komen, zie hiervoor de regels 1.6 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in het Nederlands en in normaal geschreven tekst (niet alleen vet of cursieve tekst). Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters of een andere kleur dan zwart. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters, een andere kleur dan zwart of geschreven zijn in het buitenlands, zullen dan ook direct verwijderd of aangepast worden zonder verder overleg.
Maar dit artikel geldt toch niet voor enkele woorden die je in hoofdletters zou schrijven? Het gaat in het stukje dat wordt aangehaald over een bericht dat in alleen maar hoofdletters wordt geschreven.
Misschien zat ik net boven t percentage letters aan elkaar ofzo, want een 4letter woord in hoofdletters doet die wel.
Beste DarkAngel25, Werd het automatisch of door een moderator aangepast en om welk woord ging het? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
We hebben het even nagekeken en het blijkt de "prevent shouting" optie te zijn die dit automatisch aanpast. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Oke, zegt mij niet veel haha. Maar dan weet ik dat iig bedankt voor t nakijken, en zal niet meer zo hard ''schreeuwen''