Topic starten en dan... niks meer!

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 22 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik heb daar geen problemen mee, in de meeste gevallen. Soms vind ik het wel jammer, maar dat zijn dan topics waarin de ts iets ergs meemaakt of zo. Dan ben ik wel benieuwd hoe het met haar gaat. Ik zit me nu ineens ook af te vragen of ik wel netjes heb gereageerd op mijn eigen topics. :$

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja dat kan storend zijn inderdaad.
    Wat ik ook enorm vervelend vind is als iemand advies vraagt, je stuurt en PB met best wat persoonlijke inhoud en je krijgt nooit meer iets terug.
    Al is het maar een "bedankt voor je bericht" ofzo.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik wilde net precies hetzelfde plaatsen.
    Open bv maar eens een topic over een verlanglijstje hebben voor een (kinder)verjaardag. Je wordt nog net niet gekielhaald, want je mag blij zijn dat mensen je überhaupt een cadeautje geven. En zo ging het ook weer in het Bridezilla-topic. Stel je voor dat je iets te wensen hebt op je eigen bruiloft, schandalig! :p
    Hoop ook dat ze weer terugkomt hoor.:)

Novastar, DastyQueen, Luuz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies, heel sneu eigenlijk. :rolleyes: Maar goed het zegt genoeg over die personen, beste erboven gaan staan denk ik dan maar.

Ik hoop ook echt dat ‘Glimmer’ terugkomt, geen zak meer aan zo. :cry:

Hopsatee, SDonya, DastyQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Dit heeft niks met een maaiveld te maken. Er zijn nog meer leden die commentaar krijgen hoor, en dat is logisch, als je veel plaatst en een duidelijke mening hebt (zoals ik) dan kun je dat verwachten.
    Er is niemand weggejaagd hierom, je beslist altijd nog zelf wat je plaatst en dan kun je ook beslissen om een tandje minder te doen.
    Maar als je altijd en continue wil opvallen dan kun je daar reacties op krijgen ja.
    Bijvoorbeeld een opmerking dat jouw ceremoniemeesters daadwerkelijk de opdracht hebben iemand in een spijkerbroek naar huis te sturen, om er dan ook nog aan toe te voegen: " gelukkig is er vast niemand dom genoeg om in een spijkerbroek te komen".

Dat heeft helemaal niks met een maaiveld te majen en al helemaal niet met wegjagen.

jupke, Syane, smax en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Als er specifiek gevraagd wordt om in black tie naar een bruiloft te komen en vervolgens komt er eentje in een spijkerbroek dan vind ik dat inderdaad niet erg handig. Iemand hierdoor wegsturen is het andere uiterste, dat ben ik met je eens.
    Zelf vond ik het ook echt niet leuk dat een van mijn vriendinnen op mijn bruiloft kwam met een oude spijkerbroek en shirt. Kwam op mij over alsof ze er geen zin in had, terwijl ik weet dat ze ook nette broeken in haar kast heeft.
    Als je een beetje kunt nadenken weet je gewoon dat je op een bruiloft feestelijk gekleed komt, tenzij het bruidspaar zelf heeft aangegeven dat je in je kloffie kan komen. Ik vind echt dat Glimmer hier is weggepest.

Blijdorp vindt dit leuk.
  7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Die foto in dat andere topic, met die jeans en colbertje, vond ik er netjes uitzien. Hij was op mijn bruiloft welkom geweest ;), maar ik had dan ook geen dresscode . Is er wel een duidelijke dresscode dan wordt het een ander verhaal.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik kan me daar ook zo aan storen. Maar niet alleen hier, ook op marktplaats. Pas had een advertentie op marktplaats gezet. Allerlei reacties gehad waarvoor ik van alles heb kunnen lopen nametenen zoeken. Netjes geantwoord. En dan krijg je niet eens een reactie terug. Het lijkt wel of mensen steeds onbeschofter worden

9. tuc

tuc Niet meer actief

Handig is het idd niet nee, maar iemand wegsturen vind ik echt not done.

En van wegpesten is echt geen sprake hoor, zoals eerder gezegd, als je zelf zo makkelijk uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.

Marchella en In your eyes vinden dit leuk.
  10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind dat heel erg meevallen hoor. Er zijn leden die veel straffere meningen hebben, deze uiten maar gewoon hier blijven komen.

Ik vond Glimmers meningen niet bijzonder en ook niet kop boven het maaiveld. Wel soms wat hard geformuleerd. Maar ook dat was echt niet schokkend.

Whysteria, Blijdorp en In your eyes vinden dit leuk.
  11. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb niks tegen glimmer hoor, maar het forum valt of staat niet met een persoon. Ik begrijp die fanclub niet helemaal, er zijn hier meer dan genoeg vrouwen die om verschillende redenen opvallen en het forum maken. Vrouwen die meeleven, investeren in topics, anderen proberen te helpen, en samen voor de sfeer zorgen.
    Ik vind het persoonlijk een beetje neerbuigend naar al die andere vrouwen toe om glimmer zo veel credit te geven dat ze het forum kan maken of breken.

Anna009, Marchella, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Psssttt! Check je pb ff :p

Diazz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina