Plopsa coevorden

Discussion in 'De lounge' started by mona75, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mona75

mona75 Actief lid

Jun 29, 2008
    179
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

In oktober wilde wij met onze kleine man van 2,5 jaar naar Plopsaland indoor coevorden, maar ondertussen hoorde ik al 2 verhalen van mensen die het helemaal niks vonden daar en ons afraden daarheen te gaan. Onze zoon is helemaal gek van piet piraat, bumba en plop dus vandaar dat we dat geweldig voor hem vinden, ik zou graag mening willen horen van anderen die er zijn geweest.

2. maansteen

maansteen Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,316
    0
    36
    Het is natuurlijk heel persoonlijk, en ik denk dat je zoontje het best leuk zal vinden.
    Voor een hele dag is het misschien wat lang, want het is er best klein.
    Mijn dochter was ook iets ouder dan 2,5, maar vond het geweldig leuk!

Pluspunten:
    - Leuk voor kinderen
    - Schoon en rustig (vooral door de week)
    - Zeer nette toiletten
    - Ook leuk bij slecht weer (het meeste is binnen)

Wat ik minder vond, waren de prijzen, entree was al duur en het eten en drinken vond ik ook behoorlijk aan de prijs.

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    3,047
    0
    0
    wij zijn er vorig jaar geweest met onze zoon. Hij was toen ook 2 en half toevallig. Hij is helemaal fan van alles van studio100 en keek zijn ogen uit.

Voor jezelf zal t snel "saai" zijn want echt groot is het niet maar voor de ukkies is het geweldig en kunnen ze zich echt heel de middag zeker vermaken. Ik vond het fantastisch om t pretbekkie van zoonlief te zien maar t stel met wie we waren vonden het wat minder. Hun kleine keek ook niet echt naar dingen als plop enzo en daarbij was alleen de botsauto's en de bumbashow top.

Het ligt dus echt denk ik aan jezelf en aan hoe je kind reageert. Ik vond het niet erg om 10 rondjes in de kikkerdraaimolen te zitten terwijl de ander zegt na 1 rondje nu is het genoeg ;)

Veel plezier in ieder geval!

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Wij zijn er vorige week geweest met ons dochtertje van 4 en zoontje van (bijna) 2, een stel met een zoontje van 3. Ik vond het behoorlijk duur ( boven de 1 meter is het de volle mep van 17 euro p.p., onze vrienden moesten voor hun zoontje de volle mep betalen omdat hij precies 1 meter was :() Ik vond het veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt, want de kinderen hadden na een uurtje alle attrakties al gezien. Het is heel klein, dat viel me erg tegen. De Bumba show was leuk, maar verder stelde het niet zoveel voor. Eigenlijk de standaard dingen die je bijvoorbeeld ook hebt bij een KidzCity. Ik raad het mensen ook af idd.

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    wij zijn er ook geweest met ons dochtertje van 2. Zij vond het geweldig en we zijn er 3 uurtjes geweest ongeveer. Het is alleen idd wel behoorlijk duur en zal eten en drinken meenemen. Voor ons valt de entreeprijs nog mee aangezien je met de dierentuinabbonement van emmen 50% korting krijgt. Dat is wel fijn. Kinderen vinden het echt super alleen voor als volwassene zijnde ben je wel snel uitgekeken.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het eigenlijk zo raar dat zo'n pretpark afgekeurd wordt omdat de ouders het zo snel gezien hebben. Wij zijn zondag naar Plopsa Hasselt geweest en het was inderdaad niet groot, maar de kinderen vonden het helemaal geweldig en dan is het voor ons ook goed. Ze zijn meerdere keren in een attractie geweest die ze leuk vonden en we zijn in totaal zo'n 5 uur binnen geweest. Eten en drinken waren wel veel te duur. Wij hoeven helemaal niet naar een enorm groot park waar de attracties ook nog eens ver van elkaar af liggen.

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ikzelf vond t ook niet zo bijzonder, maar mijn dochter vond t helemaal geweldig! Ze was toen ook 2.5. Ze mocht door haar lengte al wel bijna overal in, maar snapte het nog niet allemaal. Maar ze heeft ontzettend genoten.

Nadeel is inderdaad dat t behoorlijk duur is, ook voor volwassenen terwijl je er zelf eigenlijk niks aan hebt.

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij zijn half juli naar Coevorden geweest met ons dochtertje van 2.5 jaar. Zij was overal net te klein voor (net onder de 90 cm), dus voor haar bleef er erg weinig over. Zelf vond ze de K3disco helemaal geweldig en de Bumba show vond ze wel leuk.
    De entreeprijzen en de prijzen voor het eten zijn best pittig.

Voor volwassenen is er inderdaad niks maar het gaat er toch om dat je geniet omdat je kind geniet??

9. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    wij gaan er nooit meer heen! het was druk druk druk en dan knalt iedereen tegen mekaar op heel vervelend.

10. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Wij gaan in september, we hebben een meerdagenpas bij een midweek centerparcs geboekt. Dan kan je de hele week naar binnen voor 1 x de entreeprijs. Kijk dat is nog te doen, bovendien kunnen we dan weg wanneer we willen en de volgende gerust nog een uurtje heen. Ik hoop dat ze het leuk vindt! :D

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn dochter was onder de 85 cm dus ze mocht bijna nergens in.
    Ik vond het ook veel te duur maar ik had gelukkig gratis kaartjes en mijn dochter was zowieso nog gratis.
    Op zich was het best leuk maar niet bijzonderder dan een dagje ballorig ofzo. De bumba show was wel erg leuk.
    Wij moesten er 2 uur voor rijden. Dat zou ik niet meer doen.

12. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    binnen een uur stonden we buiten.
    knuffel van piet piraat zijn 22,50 en bij de schoenen reus liggen ze voor 6,00.
    ijsje betaal je vanaf 2,80.
    intree is super duur.
    eten en drinken super duur.
    en vond het onwijs klein.

13. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Wij wilden daar ook naartoe, onze dochter was net 2. Maar na alle slechte recensies gelezen te hebben, zijn we naar speelstad Oranje gereden, ligt er vlakbij. Echt superleuk!! Grootste indoor pretpark van Nederland, we waren 20 euro entree kwijt in totaal (2 volw en 1 kind), eten was supergoedkoop en ze kon overal in. Echt een aanrader.
    Het is dat we op 2,5 uur wonen, anders zou ik er veel vaker naartoe gaan.

14. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    en wij wonen weer dicht bij oranje en vind dat ook een super aanrader.
    in appelscha zit ook een leuk speel gebeuren ook heel erg leuk.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij zijn er met ons zoontje geweest. Hij was toen 3,5 jaar en hij vond het geweldig.
    Het is er niet erg groot maar we hebben ons er een middag prima vermaakt.
    Vind het alleen belachelijk dat je zoveel entree moet betalen voor volwassenen..
    Daarnaast is het winkeltje en het eten erg duur..

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wij zijn er ook geweest met de kids, het is inderdaad duur maar mijn dochter heeft de tijd van haar leven gehad, nu maanden later heeft ze het er nog steeds over!

17. mona23

mona23 Niet meer actief

wat is het verschil tussen alle plopsa parken?

18. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij zijn in mei naar Plopsa Coevorden geweest. De oudste was toen nog net geen anderhalf jaar. Hij vond de Bumba show leuk en het Bumba speeltuintje (Bumba verslaafd). Ook de dansvloer van K3 vond hij leuk. Maar dat was het wel. Ongeveer anderhalf uur binnen geweest. Entree is echt prijzig. Ik kon gelukkig gratis naar binnen en de kindjes ook, alleen manlief moest betalen.

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sjorsje wij waren zondag ook! Toevallig!

Wij waren dit weekend naar de Panne, dus zaterdag naar Plopsa de panne geweest! Helaas was het zondag K weer waardoor we naar Hasselt zijn gereden!
    Mijn zoontje vond het geweldig!! Plopsa de Panne is onwijs groot, echt gaaf! Plopsa Hasselt (exact als Coevorden) was voor ons de 2e keer, maar we hebben er wederom een super dag gehad!

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Wij zijn vorige week naar Plopsaland de Panne geweest. En ja, de entree is echt heel veel, vanaf 1 mt 28 euro, maar wij vonden het zeker het geld waard. Dat eten en drinken duur is, kan je rekening mee houden vind ik.

Wij hebben er 5 uren rondgelopen en nog niet alles gezien. Buggy voor de kids is aan te raden aangezien het mega groot is.
    Alleen geen dure buggy, want je moet hem overal buiten laten staan.
    Hierdoor hebben we geen enkele show gezien, aangezien we onze dure kinderwagen moesten achterlaten.

Maar het is echt super mooi, super groot!

Als de jongste ongeveer 2 - 3 jaar is (in ieder geval onder de 1 meter ;)) gaan we nog een keer!

Volgens mij is de Panne het grootst, daarna Coo en de anderen zijn volgens mij Indoor en kleiner.

Share This Page