Hallo, Als ik in de lounge ben dan zie ik ipv de standaard banner die er wel eens staat een rare tekst staan. Snap niet wat het is, heb het sinds vanmiddag ineens, hebben jullie enig idee wat het is ? heb het ook alleen hier op de site, verder werken anders sites met banners gewoon goed.
Had ik vanochtend ook, ik heb de pagina vernieuwd en heb geen last meer gehad. Windows: Ctrl F5 en Apple: Appeltje R. Ik zal ondertussen de code even laten nakijken.
Ahh kijk, ik ben dus niet de enige. Pagina vernieuwen werkt hier niet op de Imac, blijf deze code behouden.
Hoi, Zou je willen proberen: Safari sluiten (daarna nergens op klikken), Links bovenin Safari - Verwijder cache bestanden - even wachten - dan Safari weer openen. Laat me even weten of het dan weg is. Lotte
gisteren had ik het een aantal keer en vandaag weer opnieuw. En idd de pagina wordt er heel breed van.
Dan wordt de banner nog uit de cache van je computer gehaald, lost zich vanzelf op. Je kunt ook even je tijdelijke internet bestanden verwijderen. Daarna moet het opgelost zijn. Als je het dan nog hebt zou je dan de code willen doorsturen? Lotte
Heb net de cookies verwijderd, geschiedenis van de computer verwijderd en zelfs daarna uit en aan gezet.. en kreeg hem weer.