Problemen met forum

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jippie, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb de laatste week heel vaak problemen met het forum. Ik kan geen berichten openen, of ik kan geen reactie plaatsen. Of ik heb een reactie geschreven, wil deze versturen en dan krijg ik een foutmelding. Vervolgens kan ik helemaal niet meer op de site komen.

Een poos geleden had ik dit ook, toen heb ik op aanraden van een forumlid Google Chrome geinstalleerd. Dat werkte een poos prima. Nu heb ik problemen bij zowel Internet Explorer als Google Chrome. Afgelopen weekend hebben we de laptop helemaal leeggehaald en alles opnieuw geinstalleerd in de hoop dat het dan beter zou gaan. Maar ook dat heeft geen effect.

Ligt het probleem bij ons of bij het forum zelf? Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Hoi,

Waarschijnlijk een probleem met de verbinding van je computer naar de site. Je computer moet de cookies van Zwangerschapspagina accepteren. Ik weet niet precies hoe dat zit met Windows maar Zwangerschapspagina moet als veilig gezien door je computer. Wellicht iets met de beveiligingsinstellingen, een internet security programma of firewall?

Een beetje vaag antwoord maar ik hoop toch dat je er iets aan hebt ;)

Lotte

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bedankt voor je tips, dan laat ik mijn man daar even naar kijken. Zoiets zou het inderdaad kunnen zijn. Maar daar heb ik zelf ook niet zoveel verstand van. Weet wel dat de laptop behoorlijk beveiligd is.:)

Deel Deze Pagina