Hallo, Als je in de winkels bent is er bij kleding vaak het volgende onderscheid: de babykleding doorgaans van maat 56t/m86 en dan wordt het de peuter/kleuterkleding vanaf maat 92 en verder...... Hier is het bij het verkoop topic, de babykleding t/m maat 74 en dan kinderkleding vanaf maat 80. Toch vind ik maat 80 ook bij baby horen en zou ik het ook eerder bij baby zoeken ipv elders. Is het een idee/mogelijkheid om de babykleding net zoals in de meeste winkels t/m maat 86 te laten lopen en de kinderkleding vanaf 92?
vind t een idee. Vond het eigenlijk ook wel wat verwarrend namelijk opeens vanaf maat 80. Stoor me er niet aan maar de maatvoering in de winkel en MP is ook anders en dus vanaf maat 92.
Ja ik vind het ook een goed plan! Ik vind het ook niet makkelijk zoals het op ZP is. Verkijk me er steeds op.....
Hoi, We hebben gekozen voor die onderverdeling. Als we dat nu gaan veranderen dan staan de huidige advertenties niet meer juist en wordt het onoverzichtelijk. Als je gewoon de maten aanhoudt bij het plaatsen en zoeken naar kleding en niet kijkt naar de naam van het forum 'babykleding' en 'kinderkleding' dan zit je volgens mij altijd goed. Lotte