Ik zag dat de foto-editie van wat eten we vandaag dicht is. Ik vind dit wel jammer. Een paar jaar geleden had ik ook een soortgelijk topic gemaakt, maar dan met een andere titel, "show je eten" of iets dergelijks. Die is ook nooit gesloten. Kan die niet weer open? Dat je je foto van je eten kan plaatsen in "Wat eten we vandaag?" kan altijd natuurlijk, maar daar letten mensen misschien minder op.... Ik zie daar af en toe een foto voorbij komen waar dan vervolgens niemand op reageert. En het is juist zo leuk dat je het eten ziet op een foto en eventueel recepten daarbij uit kan wisselen. Er kan misschien een andere titel komen, dat je al je eten(en drinken?) daar mag showen, dus ook je gebakje bij de koffie, etc...
Ik ben de topicstarter en het is inderdaad gesloten, omdat er een soortgelijke topic al is en je daar ook foto's kunt plaatsen. Aghja, ik had het wel verwacht
Wij zien geen reden om een topic met foto's naast het al bestaande topic te hebben. De foto's kunnen gewoon in http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/571976-eten-vandaag-deel-9-a.html geplaatst worden. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl