Hoezo...mocht gewoon niet Je kunt ook gewoon een foto plaatsen zonder je eigen webshop erbij te zetten
tja daar heb je op zich gelijk in, maar wie zegt dat ts ook de eigenaresse was? dat zijn vermoedens maar hoeft niet waar te zijn.
Oh even voor de duidelijkheid hoe ik dat weet: Ik ken TS en ze heeft me zelf een PB gestuurd dat zij het was.
De topic starter had een website genoemd. Dat mag niet omdat reclame maken. Showercaps zijn volgens mij badmutsen.
Ik vind die dingen ook leuk hoor, maar ze zijn echt al heeel oud. Mijn broertje was als de dood voor haren wassen, en mijn moeder had ook zo´n ding gekocht. Wel iets andere vorm. En mijn broertje zou nu 33 zijn.
Zijn ze er ook in volwassen maten? Ik vind water in mijn ogen nog steeds heel vervelend (en ik heb daardoor ook nooit mijn zwemdiploma's gehaald, na 6-8 jaar zwemles).
Nou die dingen heb ik de vorige keer bij de kapper gehaald. Maar hij paste niet op het hoofd van de kindjes. Ik had hem bin de kapper gekocht voor 4 euro of nog geen eens