Mijn laatste topic is verwijderd. Wijd daar liever niet over uit (no worries!) Pb kan ik blijven beantwoorden! Liefs!
Waarom moet je daar dan weer een nieuw topic voor open? Dit komt bij mij over als..... Kijk mij eens interessant zijn! Mensen komen er toch wel zelf achter dat er weer een topic verwijderd is!
Nou sorry, ik weet niet of jij weet waar dat topic over ging Ik zou me idd zorgen maken als ik merkte dat het ineens verwijderd was! fijn om even te horen dat we ons geen zorgen hoeven te maken ( al vind ik het jammer om het vervolg niet mee te kunnen lezen, omdat ik er van overtuigt ben dat je juist wel wat support kunt gebruiken). Sterkte ts!
Ow jee.. Hopelijk niet erg.. Had je een meelezer?! (*if you know what I mean*) Sterkte meid.. Ik hoop oprecht dat het goed gaat met je en dag he vooral voet bij stuk blijft houden.
Ik vrees dat er iemand was die wat nare dingen heeft gezegd in deze gevoelige situatie Ik hoop dat je weet dat het gros van de mensen ervan overtuigd is dat jij heel goed zelf in staat bent om je keuzes te maken en dat jij je niet hebt laten beinvloeden. Dat jij dat topic nodig had om de kracht te vinden te doen wat je moest doen. Heel veel sterkte en zet 'm op!
Vroeg me al af waar die was gebleven. Niet gelezen wat de aanleiding was, maar zo te lezen in 1 van de reacties hierboven dus 1 die het verpest heeft in dat andere topic. Heel jammer. Maar heel veel sterkte vrouwke. Jij komt er wel.
Een vervelende, ongevoelige reactie van iemand van het forum hier is geen aanleiding om een topic te verwijderen. Dan doen ze er een slot op. Eerder als er persoonsgegevens genoemd worden of zo. Of misschien las die vent wel mee...
Ah, fijn dat je het nog even meldt! Schrok er ook al van. Keep up the good work! En blijf geloven in je eigen kracht.
Ik ook. Kan mij voorstellen dat je ook geen tientallen pb'tjes gaat of wil beantwoorden Hoop dat alles goed met je gaat en dat je geen meelezer(s) had.