Gister een leuk gesprek gehad met mijn zwager en schoonzus. Ging dus over gekke trekjes of gewoontes. Iets wat voor jezelf heel normaal is geworden maar voor een ander als gek , grappig wordt gezien. Ikzelf bijvoorbeeld zal nooit mijn voeten onder de rand van de bank , bed of douche gordijn doen. Waarom geen idee maar het voelt niet goed. Ik sta dus altijd met mijn voeten voor het bed. Als ik ergens slaap waar een douche gordijn is en ik moet naar de wc doe ik ook altijd dat douche gordijn open. Zelfs toen wij zelf nog een douche gordijn thuis hadden. Of als ik naar bed ga dan ga ik eerst plassen dan tandenpoetsen en dan weer plassen. Mijn vriend zegt na 6 jaar nog elke avond (oke overdreven) moet je nou alweer plassen Ik heb blijkbaar het geheugen als een zeef want gister kwam ik op 100 dingen en nu dus niet Maar wat zijn jullie gekke , leuke , minder leuke gewoontes/trekjes ?
Ik maak eerst het bed op voordat ik erin ga liggen. In bed moet ik dan met m'n dekbed dubbel gevouwen bij m'n voeten. Dus matras, dekbed, voeten, dekbed. Ik laat altijd ongeveer 1 hap eten op m'n bord liggen. Het geluid van de tv of radio moet of in de tafel van 5 voorkomen of een even getal zijn. In de winkel MOET ik altijd het derde product hebben, dus de derde van voor. Als er nog maar twee of een zijn ben ik echt een beetje verdrietig en kan ik heel lang nadenken over welke ik nou wil Ik tel alle calorieën die ik inneem en houd dat bij, trekje van vroeger. Ik word bloedchagerijnig als er rommel in huis ligt en ruim dat dan ook gelijk op. kan ook echt misselijk worden van die huizen op tv in die schoonmaakprogramma's, juk. Ik word agressief van smakkende mensen. Verder ben ik heel normaal
Mijn voeten moeten altijd onder het laken/dekbed liggen, ookal is het bloedheet. 's Ochtends ga ik altijd eerst plassen, daarna tanden poetsen en daarna ontbijten en dan krijgen de kittens eten. Ik schud de veren in mijn kussen altijd eerst naar beneden voordat ik ga slapen. Wanneer ik ben wezen plassen, moet ik altijd nog even een half minuutje ofzo blijven zitten. Ik eet alleen de rode, paarse en zwarte uit een zak winegums. Als er veel mensen zijn op bijvoorbeeld een verjaardag, feliciteer ik ze altijd met de klok mee. Ik laat altijd wat eten op mijn bord liggen, behalve 's ochtends. Tijdens het avondeten neem ik altijd de aardappel en groente door elkaar en het vlees apart. Op mijn werk heb ik een vast rondje. En dat was het wel denk ik. Toch nog een hele waslijst, haha.
Daar gaat dit topic toch ook over? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/587443-voor-jou-normaal-voor-anderen-vreemd.html