Ik ging vanuit mijn e-mail naar het topic scheldwoorden in bijzijn van je kinderen en ik kreeg de volgende waarschuwing van Chrome: Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen. De website op Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina bevat elementen van de site Disney the ultimate guide - discover Disney World, Disneyland, Paris, Cruise, Animation and weddings die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat. Heeft er iemand hier een grapje uit gehaald? Kan ik dit serieus nemen of kan ik het topic wel verder lezen? Ook als ik eerst naar de site ga en dan het topic opzoek (dus niet vanuit e-mail) krijg ik deze waarschuwing. Ik heb dit overigens nog niet eerder gehad.
Ik weet dat er problemen zijn geweest met de tickers van disney. Misschien heeft iemand toch een disneyticker en komt daar de melding door?
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/199168-banners-de-website-magicalkingdoms.html#post6944693
Ik zag wel iemand in dat topic die een ticker van Magical Kingdom (met Winnie the Pooh) heeft, Anniek geloof ik. Ik weet niet of dat met die Disney te maken heeft?
Ok. dus het is handig dat ik dan even wacht tot ze die eraf haalt? ik denk dat iemand haar erover zal aanspreken misschien? ik heb namelijk geen behoefte in een kapoette kompjoeter
Klopt. Ik heb de betrokkene een pb gestuurd dat ik haar banner heb moeten verwijderen. Bedankt voor het doorgeven lieselot84. Lotte
Graag gedaan ik vind het zo'n leuk topic, ik wil hem dus blijven volgen zonder dat er rook uit mijn pc komt