Handtekening

Discussion in 'Over deze site' started by Bebek Istiyorum, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wil graag wat pendels bij mijn handtekening plaatsen, maar ik blijf de melding krijgen dat mijn handtekening te groot is? Zoveel staat er volgens mij niet, dus ik doe vast iets heel erg fout :D

Wie kan mij helpen??

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik lees met je mee.
    Ik zie soms mega fotobanners of normale banners met lappen tekst dr onder.
    Ik krijg al een melding bij mn banner met 2 regels van samen zo'n 10 woorden dr onder.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,138
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Komt omdat jij veel enters hebt voor je banner begint. Die tellen ook als regels.

Ik heb bijv onder dat streepje __________________ gelijk tekst staan, jij hebt eerst nog 1,5 cm lege ruimte en dan pas je banner.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, dat van die enters wist ik, maar die heb ik niet.
    Ik wilde er nu nog iets onder zetten, maar krijg nu al een melding :(
    Ik weet dat kleur en vet gedrukt ook nog schelen, maar zoveel bijzonders heb ik er niet staan toch?

5. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dank je:)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,983
    113
    Hoi,

Zowel code als tekst telt mee. Als je dus de kleur veranderd of de tekst cursief of vet plaatst dan neemt dat meer ruimte in beslag en kun je minder plaatsen.

Lotte

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,138
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee maar je hebt toch gewoon 4 regels onder je banner staan plus een enter oop het einde dus das 5 regels, dan is ie vol. Alleen lijkt het weinig omdat je de tekst klein hebt gemaakt maar 5 regels blijven 5 regels. Banner + 5 regels is 6. Bij mij is ie ook vol en ik heb ook 6 regels.

8. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Je mag maar een bepaald aantal tekens hebben, en de codes om kleur en vet/cursief te maken tellen ook mee

Pendels:
    AllWoman:dec.2010,m Caruli:jan.2011,m BB:febr.2011,j
    Gimena:febr.2011,m,

In dit stukje zet je al elke keer onderstreept aan en uit, kleuren verschillen, cursief gaat aan en uir, vet gaat aan en uit, en allemaal 4 keer (behalve kleurwisseling). Als elke code 5 letters heeft om aan en uit te zetten, ik geloof zelfs dat het er meer zijn, zit jij al aan minstens 60 tekens. Dan je banner nog en nog een regel tekst, dus dan kan je best al aan je limiet zitten. Als je alleen het onderstrepen of de cursieve j/m eruit haalt, kun je er meer kwijt

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bedankt voor de tips meiden, ik ga ff klooien en kijken of ik nog wat ruimte kan maken! ;)

Share This Page