Zo, mijn halve scherm gelijk gevuld!! Prima, reclame bovenin en aan de zijkant.... toen de bewegende balk onder het menu...... toen de leuke reclamefilmpjes die uit zichzelf beginnen af te spelen helemaal onderin op de pagina waar niemand wist waar dat geluid nou vandaan kwam?? en nu word die bewegende reclame boven de pagina, onder het menu uitgerekt door twingo en nh hotels bijv. tot halve pagina's?! en als ik het wil sluiten, moet ik dat elke x dat ik een ander topic lees weer doen.... ik vind de website super, en snap dat het geld kost dit zo goed/mooi te houden en dat jullie natuurlijk er ook aan willen verdienen, zo werkt het, prima, super en echt een goede leuke site! maarrrrrrrrrrr, ik zie nu overal zoveel bewegende reclames over de hele pagina en moet zovaak die supergrote bewegende reclame handmatig sluiten dat ik echt over ga stappen naar een andere browser waarbij ik de reclames kan blokkeren, had op zich van mij niet gehoeven want aan de zijkant soms ook best leuke reclames, maar dat grote logge beeldschermvullende ding is echt te irritant om 20 x per bezoek handmatig te sluiten...
Er is hier al een open topic over. Handiger om daar gal te spuwen. Daar wordt ook uitleg gegeven door het beheer. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/537246-sinds-deze-week-weer-pop-ups-door-zp.html