Topic voor de redheads!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2g4e, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    hier ook een rossig mannetje
    krijg er eigenlijk nooit domme opmerkingen over,
    hoor wel heel vaak dat het hem zo mooi staat in combinatie met zijn grote donker bruine ogen. wel moeten we zijn haar lekker kort houden anders lijkt ie net op bassie
    foto is misschien niet heel duidelijk

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat een schatjes allemaal! Ik vind die rode koppies alleen maar super leuk hoor!

3. romano2010

30 jul 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ik mij nou afvraag, blijft mijn zoontje rossig?

rood komt totaal niet voor bij onze fam (allebij de kanten)
    ik ben donker en manlief was vroeger wit-blond en nu donker-blond.

hoe kan het dat ons zoontje rood haar heeft?

kan iemand dit mij vertellen?

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja dat weet je niet... Dat is afwachten. Veel kindjes worden uiteindelijk blond maar sommige blijven rossig.

Waarschijnlijk zal er toch ergens in de familie het rossige voorkomen. Ik heb geen idee hoe dat bepaalt is. Mijn vriend is vroeger ook even rossig geweest en nu as-blond en ik begon donker en werd ook blond, Je kan het van tevoren niet zeggen.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

@ all: Wat een geweldige foto's komen er voorbij!!! Super lief die rossige koppies allemaal! En gelukkig dat er dus ook zat mensen zijn die alleen positieve opmerkingen krijgen (begrijp me niet verkeerd, ik krijg ze ook wel hoor).

6. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Wat een schatjes allemaal. Vind het juist prachtig rood haar!

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ons oudste zoontje was met zijn geboorte rossig en is dit tot ongeveer 6 maanden gebleven, daarna is hij blond geworden. Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat hij blond is geworden, vind rood zeker zo mooi en apart!

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Onze oudste dochter was gelijk al rood overduidelijk de tweeling heeft een gloedje...ben benieuwd wat dat wordt!!

9. misa

misa Niet meer actief

Mijn zoontje heeft soms een rode gloed over zijn haar, maar een heel groot deel is ook al blond.

Maar niet zo mooi rood als jullie kindjes! Wat een mooie koppies!

Hier zie je wel een beetje oranje gloed over zijn haar:
    (licht er ook net aan welke foto)

10. misa

misa Niet meer actief

Maar heel vaak is hij ook gewoon al erg blond..:

11. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij kan iedereen trouwens rode kids krijgen hoor!

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ons zoontje is ook rossig. Met geboorte echt peentjes maar word nu wel lichter. Meestal krijg ik wel leuke opmeringen.
    Wij hebben in de zwangerschap voor de gein steeds gezegd dat we een rooie krijgen. At zoveel sinaasappels dat kon niet anders:D (meestal 4 a 5 per dag:$) Zie hier het resultaat;)
    Bekijk bijlage 175092

13. misa

misa Niet meer actief

Haha, ja komt echt door de sinaasappelen...! ;)

14. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij zit je mannetje daar in een mura of niet...? ;)

15. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Leuk, allemaal roodharige kindjes! :)
    Mijn dochtertje van bijna 9 maanden heeft ook rood haar. Mijn man heeft blond haar en ik heb donker bruin haar, dus we hadden niet verwacht een roodharige te krijgen, haha! We vinden het ontzettend mooi staan. Tot nu toe geen rare opmerkingen, juist hele enthousiaste reacties. Nu zijn we nog benieuwd of ze ook krullen gaat krijgen, want haar broer heeft blonde pijpenkrulletjes.
    Ik zal vanavond even een foto plaatsen, ik ben nu niet thuis.

16. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wat leuk zeg!
    Mijn zoontjes haar is soms ook zo rossig! Het is over het algemeen heel blond.

Wel gek eigenlijk, want mijn man is half Curacao's, en daar heeft hij niks van meegekregen!

17. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik ben zelf roodharig en hoopte op een rood meisje met krullen (ik rood, mijn man heeft krullen)
    helaas heeft ze niet mijn haarkleur, wel de krullen!
    soms denk ik dat een een rode gloed in haar haar zie maar dan wordt ik weer voor gek verklaard!
    mijn man zegt dat ik het zo graag wil zien, dat ik het zie... nou ja....

18. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is er mis met rood haar? Nooit van gehoord staat juist super leuk!

19. Aukje

Aukje Lid

16 aug 2011
    52
    0
    0
    (hobby)fotograaf
    Mag ik mij bij jullie aansluiten? Hier ook een rossig meisje!

20. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi!

Mijn mannetje heeft nu (9maand) Blond haar al zit er soms een rode gloed in.

man en ik hebben beiden lichtbruin haar. 't Mijne kan koper uitslaan en in de baard van m'n vriend zitten rosse plekken. 't kan dus wel dat ons zoontje ipv van bruinharig, gewoon een beetje ros wordt... we zullen zien.

Ik vind het wel mooi en lekker speciaal.

Mijn ex was trouwens echt peentjesros met krullen. En groene ogen, blijkbaar had toen ooit een dame tegen z'n mama gezegd dat dat heel speciaal was en dat het geluk bracht.

Mij heeft het geen geluk gebracht, die jongen heeft me veel pijn gedaan , dit ter zijde. Z'n haar vond ik altijd wel leuk terwijl hij er echt problemen mee had (werd vuurtoren genoemd, is heel groot) heb het hem nooit gezegd.

'k dank dat er wel meer mensen domme opmerkingen geven terwijl ze eigenlijk gewoon jaloers zijn ;)

Deel Deze Pagina