topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    En en en meis????

@ecl
    Hoop voor jou vrijdag positief nieuws meis... vind bijzonder te lezen dat jullie wat voelen tijdens spuiten of wat. Ik voelde niet echt iets.

ik zal mezelf ook ff in de lijst verwerken, zie dat ik mezelf er helemaal nooit tussen heb gezet :) sollyyyy

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Niet zwanger:
    Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(. 27-04 cystes weg dus 75 Menopur spuiten, 06-05 FM1

Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    ingetjes:

Zwanger:
    Lovely:

Pendels:
    Ecl:
    2 pendel voor 2 eitjes deze ronde( allwoman en hanna) KLOPT!!!!!
    2 pendel voor maart(allwoman en hanna) nope klopt niet!!!!!
    1 pendel voor april/mei(gimena)
    1 pendel voor juni/jongen(hanna)
    1 pendel voor november/tweeling/jongetjes(kinderwens2011)

3. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Vanochtend geweest en tja geen goed en slecht nieuws. Eigenlijk is er nog weinig te zien. Dus geen dikker bm.slijmvlies 2,3mm en ook geen groter wordende eitjes. Dat is op zich gunstig. Ze waren namelijk bang dat er direct grotere eitjes zouden komen door de verhoogde dosis menopur. Vorige keer met 1 ampul was er bij dag 12 pas wat te zien. Ze noemen het pas iets zien als de eitjes groter zijn dan 10. Ik was op zich dus redelijk blij dat de eitjes niet alleen aan het groeien waren zoals de vorige keer en het bmslvl niet. Nu is er in ieder geval nog een kans dat er sl.vl bij komt. Ik moet woensdag weer terug. Och ja zo blijf je wel bezig in ieder geval!haha Hoe is het met jullie gegaan?
    Lovely heb je nog nieuwe testen gedaan om het echt zeker te weten? Ik zou geloof ik helemaal zenuwachtig zijn of bang dat het ineens niet meer zo is. Maar er gaat vast alles goed hoor! Moet je ook op controle nu in het ziekehuis? Of kunnen ze nog niks dan?
    groetjes

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    Jeetje je houd het zo wel spannend ook meis. Maar idd wel fijn dat de eitjes niet een spurt hebben genomen ten aanzien van bms groei. Woensdag dus weer.... en dus nu doorspuiten? Hoeveel?

5. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu doorspuiten met 1,5 ampul en dat super goed in de gaten houden. Als dan blijkt dat de eitjes toch een groeispurt maken t.o.v. slijmvlies dan moeten we gaan schommelen met de dosis om te voorkomen dat er teveel eitjes komen.
    Ja het blijft heel spannend, voor jou ook trouwens. wanneer ga je testen?
    groetjes

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    oke snap m, nou hopen datje bms goed gaat aandikken en je idd niet overstimulatie krijgt qua eitjes. Ik duim voor je.

Ik ga woensdag testen (14 dagen na iui)... maar kans zit er dik in dat ik bijv wel zwanger ben maaar veel later pas positief test, Had bij vorige zwangerschap pas op dag 19 positieve test. Heb toen geen hormonen gebruikt dus misschien dat het gebruik van menopur en de iui toch invloed hebben.... geen idee.

7. ecl

ecl Niet meer actief

Ingetje opzich best goed nieuws! Je eitjes zijn rustig waardoor je bmsv wat meer tijd heeft om op te bouwen, nou moet dat wel gebeuren natuurlijk. Go bmsv, go bmsv, go bmsv!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

Sjors meis trek je de spanning nog? Ik vindt die laatste paar dagen voor me nod zo bagger! Elke moment van de dag denk ik, zal ik testen, zal ik testen??? Terwijl ik gewoon weet dat het beter is om te wachten tot je 1 of 2 dagen overtijd bent! Hoop dat jij het kan opbrengen om wat langer te wachten en zo niet dan snap ik dat heeeeeel goed:D.
    Meis ik duim voor je!

Oh en ik voel altijd heel veel, ook bij clomid. Mijn borsten worden flink pijnlijk en vol(heb al cup F en dat wordt meer)na mijn eisprong. Voor mijn eisprong voel ik vaak allerlei steken rond mijn eierstok(ken). Mijn hormonen gaan echt als een rollercoaster heen en weer en op en neer. en zo kan ik nog wel A4tje vol schrijven;)

Ja meis ik hoop ook op wat goeds vrijdag. Zou fijn zijn als mijn lichaam nu wel genoegen neemt met 1 empul, maar als dat niet zo is dan gaan we over op 1,5 empul. We zullen het zien!

Oh ingetje wil jij je ook op het lijstje zetten? Ik kan het zo beter bij houden, heb al last van prezwangerschapsdementie:D

Liefs ecl

8. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Haha, hierbij het nieuwe lijstje dan. Dat er nog maar veel meer goed nieuws op mag komen!

Niet zwanger:
    Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(. 27-04 cystes weg dus 75 Menopur spuiten, 06-05 FM1

Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    ingetje:
    Gestopt sept.2010
    Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies
    1e ronde clomid,slecht resultaat
    2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes
    3e ronde, 1,5 ampul menopur

Zwanger:
    Lovely:

Pendels:
    Ecl:
    2 pendel voor 2 eitjes deze ronde( allwoman en hanna) KLOPT!!!!!
    2 pendel voor maart(allwoman en hanna) nope klopt niet!!!!!

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,
    Ik breek even in. Heb al lang niet geschreven, maar lees soms nog wel mee. Ben inderdaad niet meer zwanger. Vorige week bleek het hartje niet meer te kloppen. Nu dus aan het vloeien en hopelijk dan snel door met n nieuwe ronde. Het is goed om te weten dat het kan. Nu maar wachten tot het echt weg is.
    @ Lovely; een posi test. Super meis! Gefeliciteerd!!
    @ de rest. Volhouden meiden. Een kloppend hartje zien is zo bijzonder... Dat wens je iedereen toe. Dus hou vol en hopelijk snel resultaat voor jullie.
    Liefs Eevie

10. ecl

ecl Niet meer actief

Eevie lieverd,

Wat erg voor jullie! Ik was zo blij voor je dat het toch goed zat en nu blijkt het toch over.
    Meis wat een rot manier(is het natuurlijk altijd, maar deze extra), vanaf het begin onzekerheid, dan ga je er in geloven en dan gaat het vervolgens toch mis. Gatver gatver gatver:x!!
    Het is niet eerlijk!
    Lieve Eevie ik denk aan jullie en ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen.
    Een hele dikke digiknuffel voor jouw!

liefs ecl

11. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    @ Eevie, dankjewel meis! Hoelang ben je zwanger geweest?
    Wat een k*tsituatie moet het zijn geweest! :( Heb je verhalen gevolgd in een ander topic... zooo kl*te!! Dikke knuff voor jou !

@ ingetje; ik heb vanmorgen nog getest, wederom 2 streepjes :) Voelt allemaal nog steeds onwerkelijk, en ik hoop dat jullie me snel gaan volgen!!

@ sjors; succes woensdag!! Heb je al enige klachtjes? ;) Hoop voor je dat er 2 streepjes komen te staan!!

Ik heb vanmorgen naar het zkh gebeld om te vragen wat ik nu moest doen; nog terug komen bij de gynaecoloog of direct een afspraak maken bij de verloskundige. Nou ik moet nog een keer terug komen bij mijn fert.arts en zij maakt dan nog een echo en dan kunnen we het verder afsluiten zeg maar :) Dan kan ik hopelijk daarna snel genoeg een keer een afspraak maken bij de vk.

Liefs!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Eevie
    Hé meissss wat *PIEEEEEEEP* jedem echt balen voor jullie zeg!
    Wens je wel veel sterkte meis. Heb het helaas ook een keer ervaren met 11 weken en 3 dagen. Zucht..
    Dikke knuff ook van mij! En lief dat je mee leest/schrijft meid.

@ALL
    Jajajajaaa meiden nog 1 dag!!! Whahaha... als ik morgen ochtend niet positief test dan test ik zondag pas weer. In het zh hadden ze 18 dagen aangeven.. ik heb er zelf (aangezien vele dat doen) 14 dagen na iui van gemaakt. En zoals ik geloof ik eerder al zei had ik bij vorige zwangerschap pas op dag 19 na eisprong(positieve ovutest) een positieve zwangerschaps test.... nu was dat toen wel een ''gewone cyclus'' en nu is het met hormonen... dus heb geen idee of dat dan weer invloed heeft/kan hebben... hahaha how ever... kan er lekker omheen blijven draaien... heb in ieder geval nog GEEN ongi tekens...!!!

xxx Ik hou jullie op de hoogte girls!

13. ecl

ecl Niet meer actief

Spannend he sjors?! Ik duim voor je hoor!

Eevie meis ik denk aan je!

Lovely ja dat klopt, je hebt altijd eerst 1 of meerdere echo's bij je gyn/fertilarts als alles goed is neemt een verloskundige praktijk de zorg over. Je zult nog wel even moeten wachten voor echo(denk ik), mijn ervaring is bij 8 weken een echo(alleen ik heb het nooit gehaald die 8 weken).

Hier niet zoveel te melden! Ben gewoon aan het spuiten. Na mijn eisprong zal ik jullie weer bezig houden met kwaaltjes, wel of niet, onzekerheid en spanning;)

liefs ecl

14. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    Sjors, veel succes morgen! Ik zal voor je duimen! Ik zou het daarna ook pas later doen. Ik weet dat nog van de keer dat ik dacht een positieve test te krijgen dat het zo moeilijk was nog eens een keer te testen. Je bent zo bang om teleurgesteld te zijn. Zou wel mooi zijn zondag trouwens, dan is het ook nog moederdag!
    Ecl, ik heb ook niet veel te melden, spuit gewoon door. Ik merk wel dat ik een klein beetje humeurig kan zijn nu ik iets meer spuit. Maar ja waar dat precies aan ligt, of het specifiek aan de hormonen ligt of aan me gewoon zo voelen!haha
    Evie, ik kende je nog niet eerder maar welkom. Helaas heeft het voor jou nu niet zo mogen zijn dat je wondertje bij je bleef!Hopelijk krijg je wel snel nieuwe kansen. HOe ga jij nu verder?
    Lovely, ik weet van mijn vriendin dat ze de eerste echo met 6 weken gheeft gehad en daarna een met 8 weken. Deze allemaal in het ziekenhuis en daarna bij de VK.
    ALL, morgenvroeg duimen draaien nieuwe echo, hopen op dikker slijmvlies!!!!! Heb trouwens vandaag gespoten met een spuit die bij de doos menopur zat ipv losse veel fijner!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik geen kv 2v5 kunnen scoren.. bleef te lang bij buuf in de tuin hangen met vriendlief dus kv was net 5 min dicht! :$
    Maarrr hebben wel andere kunnen scoren bij dirks (drogist van Bas in Barendrecht) die zijn tot 21:00 open!

Maar goed, ik heb dus zojuist een testje gedaan ''negatief'' wit dus.
    Maar ik heb het idee dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll licht een soort schaduwlijntje zit. Is echt niet normaal te zien.. ook niet op de foto. How ever, naar mijn idee is ie nu echt negatief nog. Ik heb de hoop echt nog niet opgegeven. Heb namelijk totaal nog geen ongi verschijnselen en daarnaast had ik vorige zwangerschap pas op dag 19 een positieve test EN zeiden de dames die de iui deden op dag 18 te testen... doe er dus als ongi er niet is zondag nog één. Das dag 18 (en toevallig ook moederdag) ;) nou duimen jullie nog wat daagjes met me mee???

xxx LiefsSjors

16. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sjors
    Kop op,wat niet 's kan nog komen!Heb er inderdaad vertrouwen in net als de vorige keer!Was natuurlijk wel tof geweest meteen positief!Ik ga gewoon weer duimen!Ik ben vanmorgen geweest en er was nog steeds weinig te zien.Het gaat dus langzamer dan de vorige keer terwijl ik wel meer spuit!Op zich gunstig allemaal.Ik moet doorspuiten en dan zaterdag terugkomen!
    Het sl.vlies was nu 3mm, eitjes beneden 10.
    Tot gauw
    Groetjes

17. ecl

ecl Niet meer actief

Sjors he jammer dat ie negatief was, maar het is waarschijnlijk ook nog wat vroeg! Goed dat je de test als negatief beschouwd want ik heb al zoveel lichte lijntjes gehad die uiteindelijk gewoon negatief betekende. Ik blijf hard voor je duimen!

Ingetje het bmsv grooit dus wel en de eitjes doen het nog ff rustig aan! Dat is dus eigenlijk heel goed, tot zover. Mijn duimen draaien ook voor jouw!

Ik moet vrijdag voor de 1ste fm voor deze ronde! Ben benieuwd want heb vandaag flink pijn gehad aan mijn rechter eierstok en de hele dag ongie krampen. Hoop dat er dus wat te zien is, maar ik weet ook heel goed(uit ervaring), dat het niks hoeft te betekenen.
    We zullen het zien!

Heb er weer een pendel bij dus heb het lijstje even aangepast

Niet zwanger:
    ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur

Zwanger:
    Lovely:

Pendels:
    Ecl:
    1 pendel voor juli/meisje (alies eisprong in juli, dus misschien test in augustus)

18. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Duim, duim, duim, duim, duim voor Sjors ;)

Ingetje; hopelijk zijn de eitjes zaterdag netjes gegroeid.. en vooral dat het bms zijn best doet! Good luck!!

Ecl; hoelang moet je nog spuiten en wanneer kun je voor een fm komen?

Liefs!

19. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ecl we postten tegelijk :D

20. ecl

ecl Niet meer actief

Lovely we waren tegelijk:D!
    Mijn antwoorden staan in me berichtje;)