topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

hahaha weer! Wij zijn goed joh!
    Als we dan ook ff tegelijk zwanger zijn, lees dat ik dus deze ronde zwanger ben;)

2. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    En alweer tegelijk hihi :D

Ja ik voel me goed! Nog zo pril en niet te beseffen, maar de 2 streepjes vanochtend laten me beseffen dat ik toch echt zwanger ben! Heb (nog) geen kwaaltjes, afgezien van gevoelige boobs & tepels... maar wat niet is kan nog komen he ;)

Ben heel benieuwd vrijdag of er wat te zien is meis! Ik ga aan je denken !

@ all; morgen ook vrij? Ik wel, heerlijk :D

3. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Jah dat zou super zijn ecl ! :)
    Nou meiden hier draaien mijn duimen inmiddels overuren!!
    Ik gun het jullie ook zooo!

Liefs!

4. ecl

ecl Niet meer actief

oke, nou is ook nog wel erg vroeg, dus inderdaad kan het nog komen!
    Fijn he die bevestiging met die testen!

We zullen het vrijdag zien!

liefs

5. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha telepatisch!Ben benieuwd voor je fm vrijdag!Ze laten je best wel lang wachten.Had ook pendels laten doen en die waren erg apart.Die Gimena zei 2012 maart jongetje en hanah zei juni meisje.Dus tja!!!
    morgen heb ik nog steeds vrij,heb namelijk 2 weken meivakantie!Lekkere baan hè!?

6. ecl

ecl Niet meer actief

Of niet ingetje grapig he?!

Oh lekker 2 weken mei vakantie!

Ja ik moet altijd pas vanaf cd11 langs komen! Ze wilde me morgen laten komen, maar dan zijn ze dicht. Vandaag vond ze te vroeg, dus is het vrijdag geworden. Ik vindt het niet heel erg, want het gaat nooit zo heel snel bij mij! Tot nu toe dan he;).
    Moet zeggen dat ik wel wat apparte dingen voel dus ben nu heeeeel erg benieuwd naar vrijdag.

Over die pendels, zoals je bij mij ziet zijn ze ook allemaal anders. Het is meer voor de leuk en je hoopt natuurlijk dat de snelste uitkomt!
    Zet ze ook op de lijst, dan zien we wel hoe of wat!

Morgen ben ik waarschijnlijk niet op de comp. dus denk dat jullie mij vrijdag middag/avond horen over de fm!

liefs ecl

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    Zit jij ook in het onderwijs???
    Jij houd het ook spannend... duimen voor zaterdag dus!

@ALL
    Ik heb hier sinds een uur gerommel en lichtelijk kramp :$:( zou het nu dan toch ineens over zijn :( ben er zo bang voor.
    Zucht, rest me niets anders dan afwachten.

xxx truste voor straks girls.

8. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Sjors hoe is het met je??

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    het gaat wel meis, geen ongi gelukkig maar ben erg onrustig!

Hoe ist met jou??

xxx

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi, iemand vroeg hoe ver ik was: 7,5 week ongeveer toen het hartje stopte met kloppen. We hebben het 2x mogen zien kloppen; prachtig... We hadden wel moeilijke beginweken, maar dachten nu dat het niet echt meer mis zou gaan. Helaas wel dus. Ik heb woensdagavond de echte miskraam gehad. Opgewekt met medicijnen. Vond het verschrikkelijk... Maar ben er nu vanaf. Bm moet nu schoon en dan hopen dat het er woensdag goed uit ziet. Heb dan weer een afspraak bij de gyn. En hoe dan verder? Ik hoop snel weer spuiten. Hopelijk hoef ik niet te wachten op n eerste echte ongi; dat kan weken duren bij mij.

@Lovely; gefeliciteerd meid. (weet niet of ik dat al had gezegd...) Fijn dat het gelukt is.
    @ de rest; weet dat het mogelijk is. Ik ging er al niet meer vanuit, maar was zwanger. En ook al ging het mis, kennelijk moest het zo zijn, ik heb wel een hartje gezien. En nu wil ik meer! Dus hoop en moed houden.

X

11. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Sjors spanned meis, geen bloed is goed positief!

Eevie meid wat ben jij sterk! Echt respect hoor! Heb je het vruchtje ook gezien? Meis ik hoop dat je snel door kan, want ik weet uit ervaring dat hoe langer je moet wachten hoe lulliger het voelt!
    Ik moest namelijk bijna 2 maanden wachten, omdat mijn baarmoeder niet goed schoon werdt en er een cyste bleef zitten die eerst weg moest. Dat maakte me extra kwaad en verdrietig.
    Ik duim voor je en wens je nog steeds heel veel sterkte!
    Denk aan je hoor meis!

All
    Vandaag fm 1 gehad en er zat links 1 eitje van 11mm, dus dat is netjes. Hij kan natuurlijk nog van alles gaan dun, inclusief oplossen, maar ik blijf er positief over!
    Dinsdag moet ik weer. Zal de lijst ff aanpassen

12. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05
    Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur

Zwanger:
    Lovely:

Pendels:
    Ecl:
    1 pendel voor april/mei(gimena)
    1 pendel voor juni/jongen(hanna)
    1 pendel voor juli/meisje (alies eisprong in juli, dus misschien test in augustus)
    1 pendel voor november/tweeling/jongetjes(kinderwens2011)

13. ecl

ecl Niet meer actief

Hoe is het met de dames die het topic met mij begonnen zijn?? Kanshebber, Goby enz

Ben benieuwd hoe het met jullie is!

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hoi meiden!

@ Eevie; dankjewel meis! Hopelijk is het jou ook weer gauw gegund!!

@ ecl; een mooi eitje van 11 mm, nu duimen dat ie lekker door gaat groeien! Ben benieuwd meis!

Fijn weekend allemaal :) En geniet van het mooie weer!

Liefs!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ecl: Hoi meid ik zag je reactie in het andere topic hihi. Ik heb een rustmaandje gehad ivm cyste en heb zo min mogelijk geprobeerd om op de site te komen. Ben afgelopen maandag weer naar gyn geweest en mocht weer beginnen met de menopur. Morgen FM om 11u. Spannend!!!!!!
    Pffff poging 3 alweer. Ik vind het steeds frustrerender worden....hebben jullie dat ook?? En moet me steeds echt weer moed in spreken om toch maar weer naar t ziekenhuis te gaan en om toch maar weer die rotspuit te zetten.Deze maand heb ik dat heeeel erg, had ik de voorgaande maanden helemaal niet. Bah ik zou zoooo graag willen dat het op de "normale" manier lukt. Of dan in ieder geval deze maand, maar ja........
    Zit er soms effe echt doorheen.
    Zo, weer tijd voor de spuit......

Veel liefs Druufke

16. ecl

ecl Niet meer actief

Druufke,

Ja dat herken ik wel, heb er nu alleen niet zo'n last van.
    Goh meis spannend morgen! Jij ook een cyste, ik had er na afgelopen ronde 5. Dat is echt zo balen, want je bent er gewoon weer min. een maand uit. Gelukkig kan jij ook weer door! We lopen vlak achter elkaar! Ik heb vandaag mijn 1ste FM gehad voor deze ronde, het is nu cd12 voor mij, en had een ei van 11mm. Hoop dat er bij jouw ook wat te zien is;)
    Duim voor je! Ene me niet vergeten he hier op dit topic!

Liefs ecl

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hey meid, ik heb de mazzel dat ik nooit langer dan 6 dagen hoef te spuiten, ik reageer nl ontzettend goed op de menopur. Ik zit morgen dus op cd 9. Dit is nu mijn 3e IUI. Na deze hebben we weer een rustmaand aangezien dat we 9 juni op vakantie gaan naar Jamaica waar we zoooo veel zin in hebben.
    Ik zal morgen even laten weten hoe groot mijn eitjes zijn gegroeid!! Fijne avond nog!!!

XxX

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Oh ik zag dat een paar van jullie ook hebben laten pendelen. Ik weet niet zo goed of ik daarin geloof. Vorig jaar ook laten pendelen en toen werd er voor mij gependeld op augustus een meisje......ik telde inderdaad aan in augustus maar helaas mochten wij er nooit achter komen of het een meisje was. Het werd een miskraam. Nu heb ik 2 maal laten pendelen en beide pendels zeiden mei een jongetje. Hmmmm t is mei, maar ja......ik zit nu zo in een dipje dat ik t niet geloof hihi.

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou ben net terug van mijn FM.Het was zooooo vreemd, normaal gesproken spuit ik 6 a 7 dagen en dan zijn mijn eitjes bijna rijp. Maar nu........na 5 dagen spuiten zaten er aan 1 eierstok helemaal geen en aan die andere 3 van minder dan 1.0 hmmmmm echt raar. Maandag weer terug voor een nieuwe meting......

20. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal
    Ben vanmorgen voor fm geweest. Beetje vreemd maar op zich wel gunstig. Ik heb nu 11 dagen gespoten met 1,5 ampul. Het eitje is niet gegroeid t.o.v woensdag en het sl.vlies wel van 2,7 naar 3,9!Dus dat is wel weer positief. Is het eens een keer andersom, maar ik moet zeggen dat ik daar nu wel blij mee ben!Ik moest nu de komende 2 dagen spuiten met 2 ampullen en maandag terugkomen. Ik ben benieuwd!Je kunt wel maandag pas bellen voor een afspraak dus ook lekker handig!Maar ja. Gisteren dagje strand geweest even heerlijk relaxen!Naar Noorwijk op en neer en heerlijk in de beachbar wat gedronken en hapjes erbij! Ik vond dat we dat wel verdient hadden haha!
    Fijn weekend en tot de volgende berichten!
    groetjes

Deel Deze Pagina