Hey dames, Druufke, mmm, appart! Maar misschien gaat het dit keer gewoon iets langzamer, je lichaam kan elke keer anders reageren. Ik duim voor een mooi eitje(of 2/3) bij de volgende FM Ingetje, joh meis het gaat goed met je bmsv! super joh! Ook voor jouw duim ik dat je bij de volgende FM nog beter nieuws mag komen! Maar in welke ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? in mijn ziekenhuis doen ze in de weekenden, middagen , zomervakanties en feestdagen geen echo's. Met andere woorden ze doen elke werkdag alleen in de ochtend echo's en verder niet. Dus als je een keer echt niet kan door de weeks dan heb je pech! All Hier gaat het wel oke, ben lichtelijk gespannen voor dinsdag! Verder gewoon aan het spuiten! Fijn weekend dames ene geniet van het weer!
Wij lopen in Venlo in het ziekenhuis Vie Curie. Ik ben al zo vaak op zaterdag of zondag moeten komen. Dan moet ik naar de verloskamers, daar is altijd een gyn aanwezig dus vandaar dat dat ik in het weekend wel weer altijd terecht kan. Niet alleen voor de echo maar ook de IUI als dat nodig zou zijn.
Hai girls, Sorry dat ik effies stilletjes was... ben in Limburg bij me ma en gaan zo weer richting Rotterdam.. ff bij schoonma langs en daarna lekker naar huis. Ben wel toe aan huis en rust want heb helaas slecht nieuws... Vrijdag op zaterdag had ik heeeeeeeel slecht gelapen omdat ik buikpijn had en vreselijke krampen... stond zaterdag op en ja hoor.. MEGA ONGI... heb heel erg buikpijn en baal natuurlijk enorm dat poging 1 iui mislukt is. Maandag moeten we dus weer starten met Menopur spuiten... op naar ronde 2 iui. @all Hoe ist met jullie...??? Ik lees en post morgen op me gemak terug meiden... nu was ff snel tusse door uit limboland. liefsSjors
Ohh balen Sjors! Op naar poging 2! Dikke knuffel voor jou meis! Druufke; ik heb ook in Venlo gelopen en als ik zaterdags een echo had was het ook altijd in een verloskamer. Was wel erg fijn!
@ Lovely: Mag ik vragen waarom je niet meer in venlo bent? Ja ik vind het ook wel heel erg fijn hoor dat ze iets in het weekend doen!! Hoe voel je nu? Is dit je eerste zwangerschap?? Sorry ben nieuwsgierig hihi
hoi allemaal Sjors wat een teleurstelling! Wat zul jij de balen ervan hebben, ik duim voor je dat je snel een goede tweede kans krijgt! Druufke ik was ook zaterdag op controle, en weet wat je toevallig is, ook in Venlo. Ik denk zo dat we tegenover elkaar hebben gezeten. We moesten wel erg lang wachten! Ja ik vraag me ook af lovely waarom ben je niet meer in Venlo? Ik moet morgenvroeg weer bellen hoe laat ik weet moet verschijnen daar. Ik vond het trouwens prima in het weekend. Door de weeks kom je ook bij een fert. arts en in het weekend bij de gyn. die dienst heeft. Alleen tja als er een spoedgeval tussen komt moet je soms lang wachten! groetjes
Hey ingetje hihi, ja dat zou best wel eens kunnen ja wel toevallig he. Ja we moesten zeker lang wachten, maar ja uiteindelijk waren we toch aan de beurt. Had jij ook een FM? Ik vond het een lompe boer die gyn, jij ook? Liefs druufke
@ Druufke en ingetje; ik bedoel natuurlijk ik loop ook in Venlo in het zkh maar nu vanzelf minder omdat ik zwanger ben. Dus vandaar dat ik zei 'gelopen' vanwege de fertiliteitsbehandelingen die ik gehad heb. Straks zal ik naar een verloskundige gaan. Dus jullie lopen ook in Venlo.. wat toevallig allemaal. Ik had als gynaecoloog/fert.arts S. misschien zegt jullie dit iets? Druufke dit is mijn eerste zwangerschap en tot nu toe voel ik me erg goed! Thnx!
Hoi Ik denk dat ik ook dezelfde gyn heb. Maar wel een controle bij de andere S. Ik moest vanmorgen weer verschijnen. Ik vond het maar shit! Mijn sl.vlies was hetzelfde gebleven en het eitje was niet goed te vinden en die ze vond was niet mooi rond of zoiets. De dokter vond het beter als ik bij de gyn terug ging morgen. Nu moet ik dus morgen weer terug en beslissen wat te doen Ik kan wel door blijven spuiten maar ja hoe lang nog? Nu vanavond nog gewoon 2 ampullen en dan morgen weer afwachten wat de gyn zegt. Ben het spuiten wel meer dan moe nu moet ik zeggen hoor! Heb aan één kant ook een fikse blauwe plek zitten! Hoe is het verder met iedereen? Ecl?Evie? Ben benieuwd Druufke hoe het met jou vandaag is gegaan? Had je ook zo'n moeite met afspraak maken vandaag? Wat een gedoe. Ik vond de gyn in het weekend, tja wat zullen we zeggen. De echo was niet bepaald prettig, het deed pijn en dat heb ik nog nooit gehad. Hij kon mijn linker eierstok niet vinden, dat hebben ze telkens. En toen moest hij mijn darmen aan de kant duwen zodat hij toch kon kijken, nou ik zeg je dat was echt alles behalve fijn! groetjes
Hoi ingetje, dat hadden wij nu ook precies hetzelfde. Hij ging zelfs met zijn gewicht op mijn buik hangen om te kijken of ie dan wel tevoorschijn kwam. Helaas had ie niks gevonden aan die ene eierstok. En inderdaad het deed best pijn wat ie allemaal met zijn stokje aan t doen was daarbinnen. Had ik ook nog nooit eerder meegemaakt. Dus ik moest vanmorgen ook bellen voor een afspraak. Nou ik kwam er met geen mogelijkheid tussen. Uiteindelijk kreeg ik iemand eraan na een uur te hebben gebeld en ik kon dus om 12.10 terecht vanmiddag. Ik heb ook fert. arts S. En deze vond mijn linker eierstok en wat denk je...... een ei van 2.5 x 2.8. Ik moest vandaag een ovulatietest doen en als die positief was dan kreeg ik morgen al de inseminatie (hoefde ik me niet meer met de pregnyl te prikken) en als ie negatief was dan had ik woensdag de inseminatie. En wat blijkt, ik had een knal postieve ovulatie test dus ik heb morgen om half 10 de inseminatie. Wel toevallig allemaal he hihi.
Druufke; wie doet dan de inseminatie? Ik heb morgenvroeg mijn (hopelijk) laatste afspraak bij S. en daarna hoop ik haar nooit meer te zien, haha! Misschien kom ik je nog wel tegen
hoi Dat is inderdaad allemaal erg toevallig. Ik vond het ook echt zeer niet prettig zullen we maar zeggen hoe die vanalles deed met dat apparaat. Zoiets had ik nog nooit gehad. Maar ja, hij vond wel een eitje en S niet. Niet dat het daarom minder erg was hoor. Ik ben nu al 13 dagen aan het spuiten achter elkaar, word er bijna gek van! He maar van jou is wel super. Ben echt benieuwd of je ins. gaat lukken! Nee, het gaat gewoon lukken. Die vrouw die ik vanmorgen aan de lijn had vond ik niet super meedenken, ze had nog één plaats op de hele dag en dat was om 10.10. Ik vroeg kun je ook tussen de middag, dan kon mijn vriend makkelijker mee. Nee, we hebben geen spreekuur tussen de middag. Dit is de enige plaats nog. Nou blijkbaar niet du s want jij kon om 10 over 12 nog! Doet S ook de inseminatie? Of doet de gyn dit? Heb je ook S als gyn?
dit topic is toch allemaal te toevallig om waar te zijn, nu ook weer tegelijk gepost met dezelfde vraag!
Hai meiden, Heb me hier heel maf verhaal ben zo mega boos, teleurgesteld en echt aaahhhhh Er was afgesproken dat ik dus vanaf dag 18 kon testen en als zwanger dan zh bellen voor echo afspraak enz... als niet zwanger dan wachten op ongi en dus op dag 3 meteen beginnen met spuiten en ook zh bellen voor het maken van de echo afspraak (dag 10) om de eitjes te meten... nu belde ik dus vandaag (het is nu dag 3) om die afspr te maken zegt ze doodleuk: OW je komt niet gunstig uit, je moet een maand/cyclus overslaan want je 10e dag is op 16 mei en dan zijn wij dicht ivm de verhuizing! :x Dus ik er nog tegen in van ja hey luister.. nou ze ging overleggen maar er kwam niets positiefs uit. Omdat ik de afgelopen keer op de eerste echo (dag 10) meteen een eisprong had en geen pregnyl nodig was en dus meteen de iui moest op die dag zegt ze dat de kans heel groot is dat dit nu weer is en dan zijn we dus met een echo op de 17e te laat. Pfffffffff vind het echt niet leuk joh. Want zo met hormon is em cyclus dus kort, ik ben nu op dag 27 ongi geworden.. en als ik nu dus niks gebruik heb ik geen idee wat me cyclus gaat doen. En bovendien was ik de vorige keer zomaar begonnen (moest van Rooker) omdat ongi maar niet kwam.. dus ik begon met spuiten meteen toen ik de spullen had en niet op ongi dag 3, dus ik ben van mening dat het nu anders is maar zij snapt me niet. Ik zei dat ik het echt niet leuk vond en het er niet mee eens ben en ze zei ja dan moet U overleggen met eigen gyn, maar die is er donderdag pas! Pff heb er niks aan als ik hem donderdag pas spreek want dan weet ik nog niet of ik vandaag moet/mag starten met spuiten en dan de echo op de 17e. Ze doet zo moeilijk en makkelijk zeg maaar (snappen jullie me nog?) bedoel het enige risico wat we lopen is dat we te laat zijn... maar er is dan teminste nog een kans. Als ik nu niks doe gaan we een kansloze ronde in naar mijn gevoel Zucht, nou meiden sorry voor me gemopper. Maar dit is dus ff hoe ik me voel. xxx
Hey Sjors, Dat is wel echt een stom verhaal! niet te geloven, ik geloof dat sommige secretaresses het erom doen!Maar ik vind het wel vreemd dat jij mag gaan spuiten zonder dat ze van tevoren een echo maken. Ik moet dat altijd ivm cystes enz. Ik heb gehoord van meer mensen dat je eerst moet komen voor een echo en dan pas mag beginnen. Maar kan natuurlijk anders zijn. Kun je geen gyn. bellen? Ik bedoel een andere die dienst heeft of zo? Je hebt toch best een dringend probleem? Wij kunnen bij problemen altijd de verloskamers bellen en daar vragen stellen. Geen idee of je zoiets kunt doen maar anders is het wel shit. Maar mijn gyn zegt trouwens dat je tussen dag 3 en 5 kunt beginnen. 'De eerste keer kwam bij ons "slecht"uit omdat mijn vriend weg was voor het werk en toen ben ik pas op dag 5 naar het ziekenhuisgegaan voor een echo en 's avonds pas gaan spuiten. Dus ik denk niet dat je kans verkeken is! Gewoon volhouden en doordrammen. het is niet leuk maar helpt soms wel!! Zet hem op, laat je niet op je kop zitten door hun daar aan de andere kant van de lijn. Zij hebben makkelijk praten!
Ow echt joh kan het tussen dag 3 en 5... als ik hem donderdag bel dan is het dag 6 zou dat te laat zijn???? Ik heb geen idee wie ik anders kan bellen. Ga zowiezo de gyn bellen en dit gedoe aangeven. Wil gewoon duidelijkheid hebben en ook weten hoe we in het vervolg dit soort vage dingen kunnen voorkomen door de juiste mensen te bellen/spreken. Probeer anders morgen toch stug te bellen kijken of ik hem wel kan spreken of dat hij mij kan bellen (voor donderdag of zsm).
Ja dat is echt waar tussen dag 3 en 5.dat weet ik echt heel zeker!kan het niet zijn dat je gyn op die dagen in een ander ziekenhuis werkt?misschien kun je hem daar wel bereiken!Ik zou het zeker aangeven, dat is veel fijner.Zo horen ze daar ook eens hoe het allemaal gaat.Dit soort dingen kun je niet op Google opzoeken,meestal in ieder geval niet.Ik zou het gewoon morgen weer proberen!hopelijk heb je hier iets aan.
@ lovely en ingetje: Nou ik heb inderdaad ook fert arts S. EN die doet morgen ook de inseminatie. Als gyn heb ik ook meneer S. hihi echt toevallig allemaal. En tja wie weet komen we elkaar nog wel tegen. Trouwens Ingetje hoe laat heb jij vanmorgen gebeld dan? Ik heb om half negen gebeld en toen kwam ik er met geen mogelijkheid doorheen. Daarna heb ik om 9u terug gebeld en toen kwam ik er wel tussen. In het begin werd me nog gevraagd of ik vandaag dan terug moest en welke gyn dat gezegd had zaterdag. Toen kreeg ik door dat ik alleen nog maar om 12.10u kon. Beetje vreemd allemaal, maar ik ben wel blij dat ik vandaag ook echt terecht kon want anders was t waarschijnlijk allemaal te laat geweest en was mijn kans over. Dus ik was heeeel blij dat S mijn mega ei wel had gevonden. Ook was mijn bms van 6.9 (zaterdag) naar 9.3 gegroeid. Nou wij duiken snel het bedje in want mannetje moet morgen fris en fruitig effe aan t werk hihi!! Ik zal jullie morgen laten weten wat de kwaliteit enz. is van manlief!! @ sjors: Ja ingetje heeft gelijk ik ben wel eens op 3 begonnen maar ook een keer op dag 5 omdat het dan net zo uitkwam, en ik denk toch wel dat 1 dagje later niet echt een probleem is toch?? Ik zou ook gewoon bellen en stug blijven volhouden!! Het gaat wel om een kans....... Welterusten allemaal.
Dankje meiden voor de tips en opbeurende woorden. Ik heb zojuist zh gebelt en terug bel verzoek voor mijn gyn achter gelaten. Hoop dat hij snel gaat bellen en ons kan helpen. Hou jullie op de hoogte. xxx
@ Sjors: ik heb het blaadje van ons ziekenhuis een nagekeken. Dat is een blaadje waarop zet zetten welke dag ik ben geweest hoe groot de eitjes zijn, hoe dik het bms is. En op de achterkant van dat blaadje staat hoe en wat. En ze doen zelfs nog een uitgangsecho op dag 6 bij ons staat op het blaadje......daar staat letterlijk "op dag 3, 4, 5 of 6. Dus in principe zou het geen probleem moeten zijn. @ all: nou vanmorgen de inseminatie gehad. Zaad kwaliteit was goed meer dan 20 milj over na behandeling en 100% beweeglijk. Nou 2 weken wachten. Hebben wel huiswerk meegekregen voor vandaag en morgen hihi. Dit was de 3e inseminatie voor ons, 3e maal is scheepsrecht toch.......?!?!?