topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ sjors: wat spannend allemaal.

@ ingetje: ik denk dat ze de eiblaasjes gaan opmeten, dan hoor ik de verdere stappen.

@framboos: welkom, ik hoop dat je bij de laatste iui zwanger
    wordt.

@gabrie: als die geweest is zal ik hem doorsturen :)

2. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    LIeve Framboos en Ingetje,

Wij zitten aan onze betaalde poging. Alles zullen we dus zelf moeten betalen.

Na wat google op internet lees ik veel goede verhalen over DD.
    Daar doen ze ook onderzoek naar de FSH of AMH waarde.
    Tevens naar auto-immum. ziektes. En laat ik die nou net hebben!

Tevens zijn er zaken mogelijk zoals Assisted Hatching, IMSI en PICSI Poollichaamonderzoek enz. In Nederland kunnen veel zaken niet.

In DD hebben ze ook korte wachtlijsten.

Affijn we gaan dus flink sparen!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    FF kort en snel ego berichtje... reageer later als ik thuis ben op andere berichtjes.

Ik heb vandaag mijn 2e IUI!!!!!! Om 13:30 moet vriendlief zaad inleveren en dan om 14:30 de iui... spannend dusss

xxx

4. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    sjorsjette: heel veel succes straks! Duimen voor een klein hummeltje binnen 9 maanden!

Dankjewel voor de uitleg over dusseldorf, ik zal het in het achterhoofd houden voor in het geval we het ooit zouden nodig hebben.

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ sjors: meid heeeeel veeeeel succes!!!!!!!

6. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sjors
    Super,ik zal duimen voor jullie!Hier alles oké,ben alleen misselijk van de pregnyl!Al vanaf woensdag ochtend heb ik hier last van, gistavond ook met eten.Heeft iemand van jullie dit wel eens?
    Gr

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja dat klinkt bekend na de pregnyl meid. Tja er zit dan ook het zwangerschapshormoon in die spuit he! Ach hopelijk is het allemaal voor een goed doel zullen we maar zeggen he hihi

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    geen idee meis... ik herken het niet.
    Dank voor succes wensen nog ;)

@ALL
    De iui is gister goed gegaan! Eendebek deed echt wel ff zeer bij inbrengen, had een dame die niet zo geduldig was maar goed. De grootste opluchting was natuurlijk weer dat we zaad hebben terug gekregen, blijft elke keer weer spannend van was het goed. Nu dus weer op het wachtbankje! Ben benieuwd.

We hebben hier we sinds dinsdag flinke bonje dus spraken/spreken minimaal tegen elkaar... dat was nu wel dubbel moeilijk ivm iui... hebben gister ook niet geklust... vanmorgen wel. De rest van de afgelopen week ook niet gekluist (door ruzie) dus denk eigenlijk dat de kans heel klein is op positief resultaat :( Heb er zelfs over nagedacht om toch maar deze ronde over te laten gaan, maar vriendlief vond dat toen ik dat zei onzin. Dus nu hopen dat de iui en vanmorgen dan gaan werken ;)
    Ik blijf absoluut met jullie mee kletsen en lezen... maar doe dat echt ff als hij er niet is omdat ik anders nog meer mot heb/krijg... belangrijk is dat het hier echt weer ff beter moet worden.

xxx LiefsSjors

9. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ sjor hoe is het gegaan??

dames ik heb een spoed vraagje, ik spuit nu 75 menopur, zondag moet ik me pregnyl zetten, maar hoeveel vloeistof moet ik nou oppuiten uit het flesje?? me gyn heeft het niet gezegd.

Bij menopur tot het streepje 5, maar pregnyl zie ik 1 en 2.

help :(

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi, ik kom weer even binnen vallen. Lees nog steeds mee, maar ben niet zo actief op het moment. Moet ook wachten tot ik weer mag spuiten, dus dat duurt even. Verder gaat het lichamelijk prima en geestelijk langzaamaan ook.
    @ Ilayda: hoeveel heb je in het flesje zitten? 5000? Dan zul je dat waarschijnlijk moeten spuiten. Heb je niet een ampul water en n ampul met n tablet die je beide moet breken?

11. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    eevie ik heb inderdaad een ampul water en tablet, maar hoeveel water moet ik opsuiten en bij de tablet mengen?
    ik heb inderdaad pregnyl 5000

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ilayda
    ist niet gewoon alles meis?????
    Kan je niet bellen naar het zh? Is altijd een dienstdoende arts/gyn... of iemand van iui/ivf aanwezig.

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    heb net de afdeling gyn gebeld, maar ze zijn in de weekenden gesloten, krijg antwoord apparaat pff.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow wat raar!!!! Kan je dan niet voor puur info bellen naar een ander zh????

15. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    heb algemene nummer van het ziekenhuis gebeld, ze zeiden tussen 1 en 1,5 vloeistof opspuiten, het belangrijkste is dat de tablet opgelost is.

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hoi ilayda, Ik spuit ook altijd pregnyl 5000 en ik moet gewoon alles spuiten, al het water dus mengen met de tablet. Denk eraan dat je dat spul zeker een paar uur van te voren uit de koelkast haalt want als het koud is doet het giga pijn!!
    Succes!!!

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ilayda, je mengt gewoon beide ampullen. Dus al het water uit het ampulletje, met de tablet. En idd moet de tablet goed oplossen. Waarschijnlijk heb je 1 doosje waar dit in zit, dat is een setje.
    De tip om het niet koud te spuiten is een goede. Ik haal het altijd uit de koelkast, verwarm het in m'n handen en spuit het dan in. Want het is echt een kreng van een spuit!! Is het eerste keer dat je pregnyl spuit?
    Succes meid!

18. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    meiden dankje, ik zal gewoon alles met elkaar oplossen en dan spuiten, dit is inderdaad me eerste pregnyl.
    had gisteren een eitje van 14.5mm
    en dinsdag ochtend krijg ik mijn iui.

Hoeveel uur van te voren raden jullie me aan om de pregnyl uit de koelkast te halen? ik moet zondag om 22.00 uur de pregnyl zetten

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh ik haal t uit de koelkast als ik t ga spuiten. Terwijl ik alles klaarzet, verwarmt Eevieman het met zijn handen en anders gaat het tussen de boobs, haha! Wordt het ook warm van! :)
    Anders misschien n uurtje van tevoren, zodat het op kamertemperatuur is. Ik heb het persoonlijk het liefste op lichaamstemperatuur.
    Spannend, de eerste IUI'

20. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Eevie meis hoe is het met je? Hoe is het lichamelijk en geestelijk? trek je het een beetje meis?

Ilayda denk dat je nu wel zo'n beetje weet hoe of wat, wat betreft de pregnyl. Je gaat dus vanavond spuiten en dan dinsdag IUI, toch? Spannend hoor meis, dan mag je ook weer op het wachtbankje aanschuiven.

Lovely, meis hoe is het met jouw? wanneer heb je okalweer de 2de echo, morgen of vrijdag?? Spanned meis, hoop op weer een mooie echo met nu een kloppend hartje(nu kan het;)).

Druufke houd jij het wachten nog een beetje vol? heb jij bepaalde symptomen, van een naderende ongie ofzo? Ik ga toch dinsdag testen, dus dan testen we op de zelfde dag! Ik ben dan 1 of 2 dagen overtijd.

Sjors hoe is het met jouw meis?

All
    Hier niet heel veel te melden! Ik heb een blauwspinnenweb op mijn borsten en ben hartstikke moe. Verder af en toe wat krampen en steken(die soms doorlopen tot mijn billen). Maar ik weet nu na ruim 2,5 jaar mmm wel dat het geen flikker betekend! Hier nog geen bloed en nog een hoge temp(iets hoger vandaag).
    Ik ben als een gek aan het duimen voor mezelf en aan het hopen en smeken of ik nu eindelijk eens mama mag worden en dan van een kindje hier en niet nog een vlindertje. We zullen het maar weer laten gebeuren, iets anders kunne we toch niet doen.

Dames geniet nog even van het weekend(ondanks het weer)
    Liefs ecl

Deel Deze Pagina