topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    *Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05
    *Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur
    *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!

Wachtbankje:
    *Ecl: Waarsch. ei op zo8-5 of ma9-5, 10-5 progesteron:10 17-5 progesteron: 59, NOD 24 mei (eigenlijk 22-5 of 23-5)
    *Druufke: Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!

Zwanger:
    *Lovely:

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ecl: spannend he bijna testen. Tja ik weet ook als geen ander dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden. Heb wel wat kwaaltjes, ben ook vrij moe heb zeer gevoelige (.)(.) maar ja dat kunnen ook de voortekenen zijn van mijn menstruatie. Heb niet veel buikpijn in ieder geval. Heb wel best wat last van afscheiding maar kweet niet goed wat dat inhoud. Heb dat in ieder geval nog nooit zo erg gehad als nu. Ach we zullen wel zien toch. Ik hoop dat t raak is deze keer, maar durf ook niet meer zo veel te hopen. Ben nl weer bang voor de volgende teleurstelling!!

3. ecl

ecl Niet meer actief

Hey Druufke,

Ja lastig he! Je wilt nuchter blijven en niet vast houden aan kwaaltjes. Toch is dat lastig helemaal omdat je steeds weer andere dingen hebt of voelt. Onze klachten komen overeen, laat ons maar beide een mooie test hebben dinsdag!
    Die extra afscheiding heb ik nu juist niet! Wel een beetje, maar normaal gesproken heb ik voor mijn ongie flink slijm verlies.
    Dus dat is bij ons allebei iets dat nu anders is.
    Mijn borsten zijn een onderdeel waar ik elke keer weer last van heb. Toch is het nu veel erger, ze zijn nu non stop beurs en er zit echt een blauwspinnenweb aan aders op! Verder valt het mij ook op dat ik vrij weinig krampen heb, nou heb ik dat sowieso niet heel erg.
    Oh oh wat is het toch spannend!
    Voel me alweer hartstikke wanhopig voor eindelijk een goede zwangerschap, wordt er gek van.

Nou mijn duimen draaien nog steeds voor ons!

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ik word er zo langzamerhand ook schijtziek van hoor, al die kwaaltjes, je gaat je vanalles in je hoofd halen natuurlijk. Normaal heb ik weinig last van menstruatie klachten. Het lijkt wel alsof het iedere maand erger word pffff. Nou nog even volhouden hoor!!!

5. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ecl en Druufke; spannend meiden!! Ik duim!!!
    enne Ecl.. dat "blauw spinneweb" was bij mij een van de eerste kenmerken ;) Spannend hoor !

Hier ben ik ook weer even, klets natuurlijk vanzelfsprekend wat meer in een ander topic, maar met mij is alles goed! Ik heb vrijdag de echo en vind het reuze spannend! :D

Dikke knuffel Lovely

6. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dames ik ga de spuit klaar maken, heb hem wel om 7 uur uit de koelkast gehaald 3 uurtjes dus, hopelijk is dit niet erg.

7. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Ilayda volgensmij is dat niet heel erg hoor!
    Viel het spuiten mee? en is het mengen gelukt?

Lovely meis wat gaat het hard(voor jouw misschien niet) wouw al 7 weken! Tuurlijk ben je veel meer op een ander onderwerp! Waarschijnlijk met andere zwangere, dat is toch ook veel leuker voor jouw. Wel lief dat je hier toch nog af en toe komt reageren!
    Dus toch vrijdag de echo! Oh meis mijn duimen draaien super hard voor je!
    Ha dus jij had/hebt ook zo'n spinnenweb;)

All
    Mijn temp is weer iets omhoog en nog geen bloed te zien(nou komt de bloeding de laatste tijd ook pas s'avonds)! Oh moet mezelf zo inhouden om niet te gaan testen!!! 1+ punt, heb geen testen in huis;)

Liefs ecl

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ECL
    wat spannend meis!!! morgen ga je testen toch???

@Ilya
    Hoe ist gegaan meis????

@ALL
    Ik voel me goed, puur afwachten nu.
    Verders is ruzie beetje aan het suddere maar gaat zeker beter. Reageer voorlopig alleen als hij er niet is of van werk uit.

xxx

9. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    spuit vind mee, voelde geen pijn.
    de de prik voelde ik wel dat de vloeistof klein beetje brandde het was zo weg.dacht echt bij me zelf, was ik hier nou zo erg bang voor hahah.

@ ecl: bijna testen meid, ik duim voor je.

@ sjors nog 12 dagen :) gelukkig is de spanning nu minder bij jullie thuis.

dames ben zo zenuwachtig voor morgen me 1e iui.

oja ik voelde me vandaag echt heel raar, beetje lichtjes in me hoofd me mag zo raar ppff komt volgens mij door die pregnyl.

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Ecl: SPANNEND!!!!! Ik heb een testje in huis. Geen bloed tot nu toe. Weet nog niet of ik morgen ga testen of toch een paar daagjes afwacht zo moeilijk. Ben denk ik gewoon bang voor een teleurstelling.....

11. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Druufke ja die angst ken ik! Toch heb ik er 1 gedaan vanmiddag nadat ik ze gehaald heb. Maar meis als het je lukt, dan kan je toch best nog even wachten! Als je zwanger bent dan ben je zwanger, toch?

Sjors meis fijn dat het wat beter gaat thuis! Dat is niet geheel onbelangrijk! goed hoor!

Ilayda spannend he morgen! Ik duim voor super zaad! Fijn dat de spuit wel meeviel! Dat brand gevoel herken ik wel ja, maar dat is maar even. Succes morgen!

All
    zie link: http://www.mijnalbum.nl/Foto-I6LS7B8F-D.jpg

Liefs ecl

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Wow meid gefeliciteerd!!!! Dat is wel een een echte KNAL test!!! Hopenlijk ben je mijn voorbeeld........

13. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ecl; waaaaaaaaaaaauw gefeliciteerd!! Ik dacht die schreeuwt het wel van de daken met zo'n knaltest!! Geniet ervan meis! :D

14. ecl

ecl Niet meer actief

Thanx dames,

Nee van de daken schreeuwen durf ik nog niet! Maar dames wat is dit onwerkelijk, heb gister eerst flink lopen janken. Toen mijn mannetje gebeld die dacht dat er weet ik het wat aan de hand was, omdat ik zo overstuur was, haha.

Druufke ik hoop ook echt dat jij ook een mooie positieve test in handen hebt! Ik duim echt super hard voor je!

Ik heb in juni, geloof de 20ste de 1ste echo. spannend!!!

Liefs ecl

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ all: nou ik heb vanmorgen voor de zekerheid een tampon erin gedaan en na een paar uur eruitgehaald. Daar zat toch wel een ietsie pietsie bloed in een groefje. Niet echt veel, was vooral wat roze slijm. Daar na nieuwe erin en om de paar uur kijken de rest van de dag niks. Ik ben toch bang dat het door gaat zetten. Als er morgenvroeg nog niks is dan ga ik echt een testje doen!!

16. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ecl wow je bent zwanger!!!

druufke ik hoop zo dat je zwanger bent.

dames heb dus vanochtend me iui gehad, ik heb heeeel heeel licht krampen onderin me buik.en voelde vlgs mij me ei recht

17. ecl

ecl Niet meer actief

Druufke en?????

Ilayda hoe was het gegaan, de IUI?

Sjors hoe is het met jouw meis?

Lovely en hoe is het met jouw?

Liefs ecl

18. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    *Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur
    *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!

Wachtbankje:
    *Druufke: Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!
    *Ilayda: iui 24-5

Zwanger:
    *Lovely:
    *Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste

19. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @ecl, proficiat, geniet er met volle teugen van! Wat een fantastisch nieuws na 3,5 jaar! En wow, wat een vette streep!

20. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Druufke en en en ?? :D

Hier is alles prima, was gister echt doodmoe na mijn werk, had geen puf! Nu langzaam aftellen naar vrijdag ;) Hoe voel jij je ecl? Wanneer heb je je eerste echo? xx

Deel Deze Pagina