topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ecl
    GEFELICITEERD !!!!

@ALL
    Met mij gaat het goed. Ruzie is over, af en toe voel ik nog wat afstand maar mag bijna geen naam hebben. We zijn ook saampjes op stap geweest en gezellig samen gedaan... drankje hadpje wandelen enz :D

Verders beetje dipje vanwege data... gister was me broertje jarig maar ''was'' ook eigenlijk me pa jarig (overleden) hij zou 65 worden... zucht... moeilijk voor me broertje ook... want zijn verjaardag voelt nu altijd anders. Morgen is het de datum waarop hij was overleden.. beetje sombertjes dus, maar komt goed. Heb mooie lantaarntjes bij z'n graf geplaatst en kaarsjes aangedaan. Morgen ga ik er een bloemstuk leggen.

Verders voel ik me ''qua lichaam'' goed... voel niks (haha ook veel te vroeg om iets te voelen) maar goed wacht dus rustig af!

xxx Liefs Sjors

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ all: Nou dames poging nr.3 is officieel mislukt!! Ik ga over2 weekjes op vakantie naar jamaica dus even, geen ziekenhuis voor ons. Wanneer we draad weer gaan oppakken voor IUI nr4 weten we nog niet. Waarschijnlijk geef ik mijn lichaam en vooral mijn geest even wat maandjes rust! Ben er nu ook even helemaal klaar mee. Vind t wel effe best zo. (maar ja zo denk ik nu, misschien wil ik na de vakantie gewoon weer verder)

3. ecl

ecl Niet meer actief

Druufke,

Oh meis wat kut!
    Weet gewoon even helemaal niks te zeggen:(
    Een hele dikke knuffel voor jullie en meis neem de tijd die je nodig hebt, het kan je echt zo goed doen!

:(

4. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve druufke,
    Hoe oneerlijk kan het allemaal zijn!Had het zo voor jullie gehoopt!!!Ik begrijp dat je er even helemaal doorheen zit!Fijn dat je even afleiding in het vooruitzicht hebt,lekker op vakantie je hoofd leeg maken!Even samen genieten van elkaar ipv dagen in het ziekenhuis doorbrengen.Ik hoop dat het je lukt te genieten en je lichaam en geest rust te geven, dat hebben we soms hard nodig!!!Ik wens je heel veel sterkte.
    Lieve groetjes

Ecl super nieuws voor jou!Ook heel erg fijn natuurlijk!!!Zo zie je maar weer hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar liggen.Hopelijk voel je je goed en krijg je snel op de echo je mini te zien!!

Ilayda hoe is het met je?Iets beter dan gisteren na de Iui?

All
    Hier is het rustig.wel erg druk bezig geweest met mijn werk maar probeer dat toch steeds vaker naast me neer te leggen.Soms gaat dat goed soms zie ik alleen maar de negatieve dingen!Verder merk ik aan mijn lichaam niet zoveel.Ik ben alleen erg moe,tja waar dat dan aan ligt?heb nu niet zo'n last meer van de pregnyl spuit.Misselijkheid is er nog maar soms.Wel is mijn eetlust niet zo denderent de afgelopen weken. heb gisteren weer bloed geprikt,ivm eisprong,Ik ben helemaal blauw aan beide armen van de vorige week!Dinsdag hebben we sowieso een gesprek met onze eigen gynaecoloog.Nou ik hou jullie op de hoogte!

5. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja Sjors, fijn dat je ruzie over is.Zeeker in deze periode heb je elkaar harder nodig dan ooit!Was je mannetje boos dat je hier schreef?Hopelijk blijf je toch gewoon posten, het is fijn je praat gewoon af en toe kwijt te kunnen bij iemand die je niet kent!Tenminste dat ervaar ik als prettig!Hopelijk kun je je nu weer weer helemaal richten op jezelf en de mini in maak in je buik!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    *Eevie breekt even in!
    ECL, wauw!!! Dat is echt n knaltest! Je bent zwanger?! Gefeliciteerd meid! Hopelijk zie je snel een mooie echo. Geniet ervan.
    Liefs Eevie.
    *Eevie breekt weer uit!*

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meis... hoop voor je dat het blauwe van prikken positief zal zijn.
    Wat betreft hier heb je elkaar inderdaad nu harder nodig, vriendlief was niet boos dat ik hier post e.d. ging heel ergens anders over. Maar ik dacht dat ik er even verstandig aan deed meer tijd en energie te steken in elkaar en thuis dan op zp... vandaar dat ik effies stilletjes was. Maar goed ben er weer! ;)

8. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi dames,

He gatsie vindt het zo naar voor jullie druufke en druufkeman. Verdriet en gekluk liggen inderdaad heel dicht bij elkaar, dat vindt ik wel heel moeilijk. Tuurlijk ben ik hartstikke blij, maar aan de andere kant gun ik het jullie ook. En wordt ik er echt verdrietig van als het bij jullie niet lukt. Daarnaast is er voor mezelf ook wel wat spanning, ik heb natuurlijk 3mk gehad dus ik heb best wel wat angst. Nou prijs ik me wel gelukkig dat ik tenminste angst kan hebben over mijn zwangerschap, want dan ben je toch al een hele grote stap verder.
    In iedergeval vindt ik het moeilijk om de zwangere te zijn tussen jullie lieve dames die nog steeds heel hard moeten vechten. Als jullie het te confronterend vinden, geef dat dan a.u.b. aan.

Eevie dank je lieverd!
    hoe is het met je?

Ingetje krijg je dinsdag dan te horen of je een goede eisprong hebt gehad? Misschien is je eetlust minder door stres, zou namelijk niet heel gek zijn in de mmm. Moeheid daar heb ik sowieso altijd last van gehad voor menopur, met menopur had ik dat niet meer. Maar het zou daar best wel door kunnen komen.

Dames dikke knuffel voor jullie!

9. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    *Sjors: 29 2 jaar bezig 1e kind waarvan 8 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui 04/05 testen!
    *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur
    *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!

Wachtbankje:
    *Druufke: Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!
    *Ilayda: iui 24-5
    *Ingetje: 3e ronde menopur, nod 1 juni??

Zwanger:
    *Lovely:
    *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Niet zwanger:
    *Sjors:
    29jr. 2 jaar bezig 1e kind waarvan 10 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui, 20/05 2e iui 04/06 testen!
    *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur
    *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu bezig met 3e IUI NOD is 24 mei!!

Wachtbankje:
    *Sjorsjette: 2e iui 20/05... 04/06 testen!

Zwanger:
    *Lovely:
    *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ ecl: Meid dan je wel voor je lieve woorden! Tja het is natuurlijk ontzettend frustrerend, maar confronterend... NEE absoluut niet. Ik ben echt heel blij voor je en jij hebt je portie ook wel gehad!!! Ik gun het je van harte. Druufke en druufkeman zijn heel realistisch en heeeeel nuchter ingesteld hihi. Tuurlijk kan ik even balen als er weer eens iemand zwanger is. Maar wij kunnen er ons eigenlijk best makkelijker over heen zetten. Het doet natuurlijk pijn van binnen, maar ik moet verder, met of zonder baby'tje ooit. Het is heel confronterend deze gedachten maar ja....that's life!! Ik wil heeeeeel graag weten hoe t verder met je gaat en dat je hier gewoon lekker blijft schrijven, kan ik me hopelijk een beetje voorbereiden wat me allemaal te wachten staat mocht het gebeuren hihi. Tja en dat jij vrij bang bent kan ik me zooooo goed voorstellen. Zelf hebben we ook een mk gehad vorig jaar aug. Eerste zwangerschap pffff wat waren we blij. Je wil niet weten (waarschijnlijk weet je het wel hihi) Hoe hard ik van die roze wolk ben gedonderd!!! Ik ben zelf ook heel bang, mocht ik ooit nog aantellen, of ik er wel van kan genieten..... Time will tell!!!!
    Maar please..... blijf schrijven, en voel je niet te veel of denken dat je niet te blij mag zijn in dit topic!!!!
    We kunnen fijn kletsen over de dingetjes, zwanger of niet je kunt ons gewoon blijven steunen toch........

@ ingetje: Pfff heel vervelend die prikken op die manier ja, kan me voorstellen dat t blauw is!!
    Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft!!

@ sjors: Meid wat fijn dat het alweer wat beter gaat tussen jullie!! Is inderdaad belangrijk om in zo'n situatie aan je relatie te werken dan hier op het forum te zitten typen hih!!

Veel liefs!!

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Niet zwanger:
    *Sjors: 29jr. 2 jaar bezig 1e kind waarvan 10 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui, 20/05 2e iui 04/06 testen!
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI. 3 IUI's achter de rug, nu even een paarmaandjes rust!

Wachtbankje:

Zwanger:
    *Lovely:
    *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    meiden, hoe gaat het?

ik heb zo'n last van me borsten.
    en heb ook steeds een ongi gevoel.wat zijn deze wachtweken toch moeilijk

14. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    *Sjors:
    29jr. 2 jaar bezig 1e kind waarvan 10 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met 75 menopur 20/04 1e iui, 20/05 2e iui 04/06 testen!
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI. 3 IUI's achter de rug, nu even een paarmaandjes rust!

Wachtbankje:

Zwanger:
    *Lovely:

15. ecl

ecl Niet meer actief

Druufke dank je! Ja ik wil hier natuurlijk blijven schrijven om jullie te steunen en voor te bereiden op een mini mi. Ik heb nog steeds de nodige ervaring qua behandelingen enz. dus hoop jullie ook nog steeds te kunnen helpen.
    Jouw instelling is vergelijkbaar met die van mij en ik denk dat die instelling heel belangrijk is in de hel genaamd mmm.
    Ja als je eenmaal een miskraam hebt gehad, dan blijft er een angst. Ik probeer het wel iets los te laten omdat het niet in mijn handen ligt. Maar je hebt toch elke keer bij het afvegen een angst om bloed te zien. Zo begon het steeds bij mij namelijk. Nu heb ik af en toe wat meer slijm, dus dan denk je helemaal nee he!
    Verder gaat het wel goed met me hoor!
    Nog steeds erg onwerkelijk allemaal!

Maar meis een pauze kan je zo goed doen, echt! Ik heb begin dit jaar een lange pauze van bijna 3 maanden gehad en ohoh wat heeft dat me goed gedaan. Echt even helemaal niet bezig zijn met de mmm maar met mijn relatie en andere dingen die ik leuk vindt. Dat heeft echt zoveel goed gedaan, voor mijn relatie maar ook voor mijn gemoedstoestand. Ik hoop dat het bij jouw ook zo'n uitwerking heeft!

Ilayda die last van je borsten ken ik! Dat heb ik elke ronde gehad, de ene keer erger dan de andere keer. Ook dat ongie gevoel ken ik, had het deze keer helemaal niet. Meis erg he die wachtweken! Je voelt van alles en het zegt allemaal helemaal niks. Mijn duimen draaien natuurlijk hartstikke hard voor je!

Meiden "spreek" jullie snel weer!

16. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Voel me niet zo geweldig vandaag!Durf gewoon bijna niet naar de wc!heb de hele dag al last van rottig gevoel in mijn onderbuik,alsof ik ongesteld moet worden.Zit er zo tegen aan te hikken hè!!!Gelukkig is het eindelijk weekend en heb ik een. Beetje rust!vanavond lekker uit eten met vriendinnen en morgen bios met vriendlief,dat die ook eens wat andacht krijgt.dat is ver te zoeken geweest de laatste tijd!Die mannen hebben toch ook veel met ons te verduren vinden jullie niet?ik voel me er soms wel eens schuldig over!Hoe is dat bij jullie?

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ ingetje: Tja het is voor hun natuurlijk ook niet leuk allemaal. Ik zat er laatst ook gigantisch doorheen en toen hebben we samen een heel goed gesprek gehad. Ik heb mijn gevoelens geuit, zoals ik me voor op de momenten van spuiten, insemineren alles eigenlijk. TJa en bij manlief is het ook een hele andere beleving als voor ons. Manlief heeft er het meeste moeite mee dat IK alles moet ondergaan en hij eigenlijk niet. Het enige wat hij moet doen is een keer in demaand een potje inleveren....that's it! Hij voelt zich heel machteloos omdat ie verder niks kan doen dan ja mij steunen. Heb hem gezegd dat dat t belangrijkste is wat ie kan doen!!! Tja voor hun is het ook heel frustrerend denk ik vooral omdat ze er biks aan kunnen doen!!
    Een goed gesprek en inderdaad wat aandacht op zijn tijd doet wonderen ;)!!

18. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu is het zover,toch ongesteld.baal er enorm van!Verder even niets te zeggen.dinsdag ziekenhuis.

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    awww ingetje nee he.....Had t jullie ook zoooooo gegund!!
    Doe rustig aan meid!!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

@ALL
    De verjaardag van me vriendin & haar kleine was erg gezellig gister in Brabant, waren om 00:45 thuis. Heerlijk geslapen en vanmorgen nog lekker tegen elkaar aan gelegen. Vriendlief gaat zo bij vrienden naar een hockey wedstrijd kijken en ik ga bij een vriendin ff me nagels laten bijwerken.
    Verders nog een klein weekje voor ik kan testen... voel verders nog niks. Het enige waar ik last van heb is dat ik oneindig moe ben en blijf :(;)

@Ingetje
    Ahhh balen meis! Knuff

xxx Liefs Sjors

Deel Deze Pagina