@sjors: wat spijtig dat ik dit moet lezen.. weer spanning en onzekerheid, wat moet dit ontzettend moeilijk zijn voor jou! Ik wou dat ik iets kon doen.. Ik zal uiteraard mee hopen dat het embryootje goed blijft plakken en dat je op dat roze wolkje mag blijven zweven. Veel succes bij je echo de 18de en zoals ingetje ook al zei, dat je dan duidelijkheid mag hebben. *knuf, meid*
@ingetje: zie die weekjes 'off' maar als een moment om de batterijen op te laden, want al die maanden, jaren in de mmm beginnen op den duur door te wegen. Even een ego-tijd Ik zal dit binnenkort ook weer hebben. Mijn gyn wou nog een 7de en 8ste iui doen, maar gezien de mutualiteit er maar 6 terugbetaalt en ik geen zin heb in tweemaal 400 EUR te betalen op 2 maand tijd, én ik er ondertussen wel van overtuigd ben dat iui niet de oplossing gaat zijn, houden we het na 6x voor bekeken. Met ivf kunnen we pas beginnen half sept (wegens wachttijd). Ik denk ook elke dag van 'zou ik nu niet nog een 7de iui doen' gewoon om het gevoel te hebben met 'iets' bezig te zijn. Maar toch.. met ivf heb ik meer kans, denk ik (hoop ik!). En gezien er geen oorzaak gevonden is, zou ik 'in principe' spontaan zwanger kunnen worden ook. Maar gelukkig ga ik daar al niet meer van uit..
Oh sjors meis, Wat een vreselijk onzekere situatie! Ik ken beide kanten van de 50/50. Van mezelf weet ik dat ik miskraam onderging, zonder het krijgen van een echo en prikken van bloed. Een kennins had eigenlijk het zelfde als jij, maar zij was uiteindelijk toch nog goed zwanger. Meis wat hoop ik dat het toch goed zit, en ik wil je heel veel kracht toe wensen om door deze onzekerheid heen te komen! Een hele dikke knuffel voor jouw lieverd!
Ingetje en Framboos, Ik ben 2 keer in de 2,5 jaar van mmm ruim 2 maanden behandel vrij geweest. De eerste keer voelde ik me vooral net als jullie, maar dat komt ook doordat de rede niet zo leuk was. De 2de keer was na de 1ste ronde menopur, eind vorig jaar/begin dit jaar. Die pauze voelde echt als me time. Even niet alle spanningen van de mmm. Ik deed ook echt niks om zwanger te worden. Ik ben lekker veel weg gegaan met me mannetje en we hebben elkaar weer op een heel ander niveau gesproken. Niet het zwanger worden, behandelingen, angst, wanhoop, onzekerheid, wanneer testen, wanneer sex enz. Natuurlijk is dat niet het enige waar we tijdens behandelingen over praten, maar het was wel altijd een hoofdonderwerp. Ik ben er veel beter en rustiger uitgekomen de 2de keer. Waardoor ik met de behandelingen ook meer rustig was. Ook onze relatie heeft het goed gedaan. Dus ik zou zeggen, probeer het te zien als een momentje voor jullie 2tjes. Om op te laden en je emotioneel gezien klaar te maken voor de komende tijd van behandelingen. Wees weer even bezig met jullie, ga leuke dingen doen. Dikke knuffel voor iedereen!
@ sjors: meid wat erg voor je maar inderdaad probeer een beetje positief te blijven, hoe moeilijk het ook is...... dikke knuffel!!! @ ingetje en framboos: ik ben het volledig met ecl eens. De eerste keer dat ik moest stoppen was ivm met een cyste. Dat voelde zuur, vooral omdat ik VERPLICHT moest stoppen en dus nioet mijn eigen keus. Nu ben ik ook gestopt ivm vakantie. Maar......ik stop nog steeds effe, het voelt heerlijk!! En we zien wel weer wanneer we de draad weer oppakken, pas als ik dat wil en als ik er een goed gevoel bij heb. Ik persoonlijk vind het heerlijk nu, zo effe niks! Maar dat is voor iedereen anders!!! Succes.......
Goedemorgen meiden, Dank voor de lieve woorden en interesse!!!! Hier gaat hetw el weer wat aan de betere kant. Het bloedverlies is nu minimaal... lijkt dus allemaal op een ongi.... weet niet wat ik er nu van moet denken. Voel alles zo dubbel aan nu, aan de ene kant voel ik me $durf het bijna niet te zeggen) maar niet meer zwanger Ik begrijp ook niet waarom me dit nu weer mee moeten maken... eerst de 11 weken en 5 dagen mk en nu 3e iui raak en dan dit!? Pfffffff maar de tijd zal het leren meiden. Ik had nog verzonnen om morgen een test te doen maar ben heel bang voor de uitslag... denk dat ik helemaal in stort als die negatief is. Vind het onwijs moeilijk dit. Maar goed zoals ik al zei, afwachten. LiefsSjors *ik reageer later op jullie berichtjes hoor meiden... dacht post toch ff snel!
Sjors lieverd, gatsie die stomme onzekerheid! Deze onzekerheid is nog vele malen erger dan die onzerheid van wel of geen ei. Het is allemaal zo oneerlijk! Ik hoop echt dat je wel zwanger bent en dat die kleine, ondanks alle bloedingen, lekker bij mama blijft zitten. Een test doen kan, maar het hoeft niks te zeggen, behalve als hij echt negatief is. Maar hij kan ook (licht) positief zijn en dat betekend dan weer 2 dingen. Of je bent nog goed zwanger(ik hoop het) of je hebt nog HCG in je lichaam, wat goed kan. Denk er nog even over na en kijk waar jij je fijner bij voelt. Kan me voorstellen dat je gewoon wilt weten waar je aan toe bent. Dikke knuffel hoor meis, vindt deze situatie echt heel naar voor je!
@ecl dank voor je reactie meis. Ik heb besloten geen test te doen. Denk dat ik helemaal breek/instort als deze negatief is. Hoor het dan liever maandag in het zh. Via echo en bloed. @ALL Wat is het hier stillllllllllllll.... hoe gaat het hier meiden????? xxx
@sjors: dat is misschien geen slechte beslissing van je. Want anders ga je toch weer twijfelen en zo.. maandag zal je tenminste zwart op wit zekerheid hebben. Ik duim toch nog voor een goede afloop, hoor! @het is hier stil, ja, denk dat de helft met verlof is en de andere helft op het wachtbankje zit (o.a. ik, nog tot woensdag).
@sjors: ja, veel succes gewenst bij de echo, we duimen allemaal mee voor een goede afloop. Laat je iets weten dan..?
@ sjors: veel succes bij de echo gewenst, ben een beetje laat maar heb wel aan je gedacht. Je zult inmiddels wel de echo gehad hebben! We horen het wel..... Veel liefs Druuf
Hey dames, Ik heb op het andere forum waar Sjors schrijft gezien dat het niet goed is en dat ze waarschijnlijk even afstand neemt. Oh dames wat vindt ik dit vreselijk voor haar! Sjors meis ik denk aan je en wil je heel veel sterkte wensen. Super dikke digi knuffel voor jouw! Gr ecl
hoi sjors, ik begrijp wel dat als je je slecht voelt je geen zin hebt om hier te berichten! Ik denk aan je!
@sjors: spijtig om te moeten lezen dat het toch niet goed is.. ik voel heel erg met je mee en hopelijk vind je de sterkte om je er weer doorheen te trekken. We denken allemaal aan je, hoor..
Lieve meiden... De hemel is gister 2 engeltjes rijker geworden... helaas heb ik het leven op aarde niet kunnen schenken aan de 2 wondertjes die ik met alle liefde en geluk bij me droeg. Het is 100% zeker dat het over en uit is. De notitie is gemaakt; miskraam met 6 weken van een 2ling. En nu dus veel verwarring, verdriet en onbegrip... wederom de vraag waarom toch... en nu dus ook de vraag waarom ''weer''. Eerst met 11 weken en 5 dagen en nu bijna 6 maanden later met 6 weekjes... Dank voor jullie lieve reactie's vast, goed dat jullie hebben gekeken in het Rotterdam topic, had aan m'n buddy gevraagd of ze daar wilde posten voor me. Heb middels ook m'n handtekening aangepast. Weet echt nog niet waar ik het zoeken moet. Het ene moment gaat het beter dan het andere moment. De komende weken het een plekje geven en rusten. 25 aug hebben we een afspr op de planning met onze eigen gyn.. tot dan dus ff lekker niets. Ik heb de vorige mk een kunst kralenboompje (met kraaltjes en hartjes) geplaatst bij het graf van me pa en heb er toen een metaal vlindertje in gebonden... heb er nu een 2e vlindertje bij gedaan. In m'n album staan wat foto's van m'n vlindertjes. Verders volg ik jullie ngo wel hoor... en zal ik ook blijven posten.. dat doet me goed, alleen wel op een iets lager pitje even. Het geeft me kracht, hoop en geloof te zien en horen dat een zwangerschap weldegelijk goed kan gaan. Dat je er van kan genieten en uiteindelijk een wonder op misschien wel meer dan 1 wonder in je handen kan hebben. Zo voel ik dat dus onze wens niet onmogelijk is. LiefsSjors
Lieve Sjors! Wat een nieuws! Ook nog wel een tweeling!ik vind het echt heel erg voor jou en je vriend dat jullie weer zoiets mee moeten maken! Wat een mooie manier heb je gevonden om het een "plekje" te geven, voor zover dat ook in gedachten en je hart kan... Het zal moeilijk blijven! Het is vervelend dat anderen (wij) zo weinig kunnen doen maar daarom toch maar elke keer een berichtje. Ik denk aa je!
Allen, ik ben. Nog 2 dagen in dit regenachtige landje daarna tot 8 aug op vakantie! Heerlijk weg!!! Ik zal proberen daar af en toe even te kijken! Ben nu toch eens ovulatietesten aan het doen, omdat ik voor alles begon wel eens positieve testen had en ik denk ook dat ik op vakantie die dagen dat ik denk vruchtbaar te zijn te spoelen met dat speciaal spul. Het kan toch geen kwaad! Hebben jullie op vakantie zelf nog wel eens speciale dingen gedaan buiten het ziekenhuis en medicatie gebeuren om? Tja en verder ga ik gewoon heerlijk genieten!
Ingetje dank voor je lieve woorden. Doet me goed. Ik probeer me hoofd boven water te houden. Heb nu vakantie dus kan lekker rustig aan doen. Ik begrijp jou vraag niet helemaal... spoelen? En buiten zh en medicatie om?? Bedoel je klusse?
@ sjors: meid wat een verhaal, en inderdaad super hoe je het een plekje geeft!! Ga lekker genieten van je vakantie en rust!! @ ingetje: Lekker op vakantie!! Geniet ervan!!! En zet lles effelekker uit je hoofd!! @ All: Vanmorgen ongesteld geworden!! Balen maar ja.....na bijna 3 jaar raak je er een beetje aan gewend. Aankomende cyclus doen we nog even niks en misschien volgende maand verder met IUI nr 4 alweer!! Veel liefs Druuf