topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ja ik bedoelde ovu test doen en spoelen voor de ph waardes goed te houden tijdens het klussen. Och tja misschien heeft druufke wel gelijk gewoon echt nergens aan denken!
    Druufke toch balen dat je weer ongesteld moet worden, je raakt er wel aan gewend maar toch...
    Dus misschien weer een 4e Iui, heb je nog een gesprek van te voren of is het gewoon direct starten?

2. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @sjors: ik heb al veel aan je gedacht.. hoe moeilijk het moet zijn en wat een klap van de hamer alweer.. het is niet eerlijk!
    Ben wel benieuwd hoe je volgende gesprek zal zijn, wat ze van plan zijn qua onderzoeken, want zo kan het ook niet verder.. Enfin, voorlopig veel sterkte gewenst.

@Druufke: weer ongi, wat jammer. Je raakt er inderdaad aan gewend na al die tijd.. helaas. Je wapenen tegen teleurstellingen is het beste.

@ingetje: gewoon aan niks denken op reis. Enkel zon, zee, strand (ik weet niet naar waar jullie gaan?) en laat de 'overige bagage' maar thuis achter :D. Later nog genoeg tijd om er weer op gefocust te zijn.

@Hier ben ik op nod, maar het ei is pas 's avonds laat gesprongen, dus ik verwacht me pas morgen aan iets. Te vroeg komt het ook nooit. Ik voel niets.. net zoals andere maanden, dus.. ik ben ik mijn hoofd al de ivf aan het regelen! ;)

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ingetje: nee heb geen gesprek van te voren, bij volgende menstruatie kan ik gewoon weer bellen en dan op 3 weer uitgangsecho en dan hopelijk weer gewoon starten!

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Ik kan me niet zo goed vermaken/concentreren nu.. dus dacht duik ff lekker het net op.

Verders gaat het redelijk. Voel me af en toe dip als ik niks doe. Maar probeer mezelf beetje bezig te houden. Eergister overdag geslapen en mega liggen dromen, werd in tranen en bezweet wakker. En 's avonds weer het zelfde. Zucht zo kon ik helemaal niet rusten. Heb er wat bekers warme melk met een anijs blokjes die me hebben geholpen. Vandaag niets op de planning.

@Druufke
    Awww balen van je ongi meis! Toi toi toi voor ronde 4 dan maar!

@Framboos
    Spanennd meis, moet je nou nu tot ivf zelf doen? of nog 1x iui?

xxx

5. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even nog een sneller reactie! Ik ben vanaf morgen ff afwezig, heerlijk op vakantie!!!!!!
    Voor iedereen heel veel succes de komende dagen/2 weken! Misschien kan ik daar af en toe even kijken maar dat weet ik allemaal niet!
    Wij gaan genieten!
    Groetjes

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Have fun ingetje!!!!

@ALL
    ff kort hoe het hier gaat; het gaat dus redelijk zolang ik bezig blijf. Ik ben gister wel weer naar het graf van me pa geweest & dus bij onze vlindertjes en heb daar wel effies gezeten een een kaarsje aangedaan. Verders lekker tegen vriendlief aan het kruipen en aan het genieten van zijn warme armen om me heen en de kopjes thee die hij zet enz.

Wat is het verders still hier.... gaat het goed girls????

xxx Liefs Sjors

7. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @sjors: laat je inderdaad maar in de watten leggen door je vriend, alles rustig aan.. en blijven genieten van elkaars gezelschap.

@ingetje: hopelijk ben je nu op weg naar de zon, want hier is het pijpestelen aan het regenen!

@hier: vandaag 3 dagen over tijd.. de test daarnet gaf aan dat ik ZWANGER ben! Pfiieeuw... dit na bijna 2 jaar en dan die 6de en laatste iui die aanslaat. Ik ben een brok zenuwen nu.. al moet ik me net kalm houden :D Ik hoop alvast dat alles goed zal blijven gaan.

Ik moet erbij zeggen dat ik het wel een beetje ongepast vind van mezelf.. nu er zoveel erge dingen gebeurd zijn met de meiden hier.. maar ik wou het wel delen met jullie, verzwijgen lijkt me nog idioter eigenlijk. Timing is niet altijd mijn beste kwaliteit precies..

8. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Ingetje je bent al lang en breed weg, maar toch van mij ook nog een hele fijne vakantie!

Sjors meis, fijn dat het toch wel een beetje met je gaat. Lekker genieten van jullie saampjes en af en toe is flink balen en vedreitig zijn. Niets weg stoppen, want dan komt het later veel harder weer boven. Vindt het heel knap hoe je nu bezig bent!! dikke knuffel ene het komt uiteindelijk ook voor jouw. Het is een vreselijke hel om naar dat wondertje te komen en je bent 3 vlindertjes rijker(niet wat je wilde maar ook wat waard). Die zullen vast snel ene broertje of zusje naar jouw toe leiden;).

Framboos meis, ik dacht het al! Hartstikke gefeliciteerd! Snap dat het als een opgepast moment voelt, maar dat is het niet. Er is plek voor goed nieuws en helaas ook voor slecht nieuws, dat ligt zo dicht bij elkaar. Helemaal op zo'n forum als dit. Ik herken je gevoel wel hoor, dat heb ik ook vaak gehad.
    Goh wat spannend he!? Deze eerste periode is veel zenuwslopender dan het proberen zwanger te worden, je hebt nu zoveel meer te verliezen.
    Wouw meis super!

Liefs ecl

9. ecl

ecl Niet meer actief

Ilayda hoe is het met jouw meis? is het nog zo druk op je werk?

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    OWwwwwwww framboosssss

Gefeliciteerd meis!!!!!!

Helemaal niet ongepast hoor meis... zo gata het nou eenmaal.... en daarnaast daar is het topic toch ''ook'' voor. we delen van alles en nog wat met elkaar. Ow meid ik hoop zo voor je dat het oke blijf gaan tof tof tofffffff.

xxx

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ Framboos: Meid, GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Probeer er toch lekker van te genieten, en tja ongepast......helemaal niet hoor!! We zijn hier allemaal om elkaar ook te steunen, in goed en in slechte tijden!!!

@ sjors: Fijn dat je een plekje hebt om naar toe te gaan als je daar behoefte aan hebt meid!! En inderdaad laat je maar lekker verwennen door je mannetje!!!

@ Ecl: Hoe gaat het met jou en je beebje?? Ben je nog misselijk of heb je andere klachtjes..?

@ ingetje: Een hele fijne vakantie!!!!! Kom maar lekker uitgerust terug!!

@ all: hier niks te melden eigenlijk hihi.......

Veel liefssss

12. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @ecl: je bent al 12 weken ver nu, zie ik? De angstige periode is afgesloten dan :) wat moet dat fijn zijn!

Ben opgelucht dat jullie het niet ongepast vinden. Het voelde voor mij wel zo, maar inderdaad, het forum is er voor goede en minder goede momenten. Een lichtpuntje hier en daar doet hopen, zeker? Zo ervaarde ik het toch de afgelopen maanden.

13. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi dames,

Sjors, je bent een lieverd!

Druufke niks te melden, dat is ook saai:p. Ik ben helemaal niet misselijk geweest;). Nouja af en toe even als ik echt nodig moet eten, maar niet echt die overgeef/super misselijkheid. Het enige aan kwaaltjes wat ik heb is wat last van mijn darmen, maar vooral moeheid en veel hoofdpijn. Oh en mijn borsten zijn flink gevoelig en af en toe pijnlijk, maar dat had ik tijdens de wacht weken ook altijd dus en het wel gewend! Eigenlijk helemaal niks te klagen dus;).

Framboos echt hoor, we zijn hier voor ons zelf maar ook voorelkaar. We leven mee met iedereen en gunnen iedereen een wonder. Jouw nieuws is super en zal andere weer hoop geven. Wij hopen met z'n alle dat het goed blijft gaan bij je, omdat we weten dat dat niet vanzelfsprekend is. Maar meis wij helpen je wel door die spannende tijd heen;)

Ilayda meis hoe is het met jouw, wat ben je stil:(

All
    Ik ben inderdaad over de 12 weken heen, maar ben toch nog niet helemaal gerust. Mijn laatste echo was met 9w6d dus in de tussentijd kan er nog veel vervelends gebeurt zijn. Met 14w1d heb ik weer een echo(pret echo, want mijn verloskundige wil me niet nog een echo geven:x). Na die echo zal ik pas echt rust hebben en voor de volle 100% kunnen genieten. Maar ik geniet nu zeker ook al hoor, heb ook het gevoel dat het wel goed zit allemaal. Maarja eerst wat meer zekerheid;).

Dikke knuffel voor iedereen!

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden
    het is stilletjes hier..... hoe gaat het met julliee????????????????????

@ALL
    Het gaat hier redelijk tot goed. Ik ben denk over de grootste schok heen. Het verlies doet absoluut nog zeer, kijk nog regelmatig naar de foto's en ben ook nog een x naar het graf van paps geweest.. toch stiekem effies bij me vlindertjes spieken.
    Maar verders dus rustig. Tussen vriendlief en moi gaat het ook weer normaal. Het gevoel was van de week zo goed dat we lak hadden aan alles en nu gewoon weer vrijen.

Ik heb alleen niet meer de ovu's gedaan... zou dat voor het zh doen (ook voor ons zelf natuurlijk). Dit doen we om te checken wat mijn lichaam/cyclus nu doet zonder medicatie zodat we de 25e meer weten in welk stadium we zitten zeg maar. Maar goed kan altijd nog doen.. en anders gok ik op half aug weer ofzo... is dus niet zo heel handig... niet dat het erg is hoor meiden begrijp me niet verkeerd.
    Geen idee of het nu zou kunnen dat..... ??? Iemand een idee??

xxx

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Ik heb gister aaf toch maar testjes gedaan. Eerst een zw test... die was negatief dus hcg is weg... heb meteen een ovu test gedaan... en tot mijn stomme verbazing leek die positief!

Ik dus vandaag nog een test gedaan om te kijken of ei komt.. of al is geweest... nou die test is echt veeeeeeel lichter dan die van gister dus ei is geweest! :$ Nou word dus spannend!

xxx

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ sjors; mijn duimen draaien!!!!!!!!

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ja onverwacht spannend... dankje druufke!

18. ecl

ecl Niet meer actief

Sjors spannend meis, ook ik zal mijn duimen weer flink laten draaien voor je!

19. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    hoi meiden,
    ben vrijdag avond terug gekomen van me vakantie.heb een super vakantie achter de rug van 4 weken :D
    morgen weer werken helaas.oja heb een brief gehad van het ziekenhuis. word 16 augustus geopereerd voor me poliep.

@ framboos zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd meid.

@ sjors, sterkte meid lees net dat je een miskraam hebt gehad en van een 2ling nog wel.

@ecl wat een mooie echo foto.

20. ecl

ecl Niet meer actief

Ilayda oh ja je was op vakantie, vergeten...........zwangerschapsdimentie?????haha
    Fijn dat je genoten hebt!
    Dus de 16de de operatie voor die poliep, nou dat is toch snel.
    Morgen weer werken, mmm dat is altijd zo rot na een heerlijke vakantie. Succes morgen!

Dames hoe is het hier verder??

Framboos hoe is het meis?

Sjors wanneer is de spanning voorbij, ben zo hard aan het duimen voor je!

Druufke meis hoe is het met jouw?

Ik heb woensdag de pretecho, vindt het wel spannend hoor! Hoop dat alles goed is met de kleine!

Deel Deze Pagina