Druufke oke, voor jouw is dit dus eigenlijk soort van normaal. Gelukkig dan gaat mijn verhaal niet op! Ene het loopt nu anders dan anders, maare in zo'n gekke ronde ben ik zwanger geworden. Dus wie weet! Als je heel wat pagina's terug gaat kan je het lezen als je dat wilt. ff kort was er bij mij op vrijdag eerste fm een beginnend eitje van 11mm. Door vakantie ens wilde de vevangende fertilarts me pas na een week weer laten komen. Ik later dus met de ass gebeld dat ik toch eerder langs wilde komen. Dus dinsdag mocht ik in de middag langs komen bij een gyn en het eitje was weg. Vrijdag dus 11mm en dinsdag 4 dagen later weg. Het leek natuurlijk onmogelijk dat het eitje in 3 dagen(eisprong uiterlijk maandag)10/12 mm was gegroeid. Helemaal omdat het bij vaak vrij langzaam gaat. Porgesteron meteen geprikt, dag daarna(woensdag) werd ik gebeld waarde 10. Er leek dus wat te gebeuren, maar het was nog niet duidelijk dat er wel een eisprong was geweest. Die maandag daarop weer progesteron geprikt, waarde 58. Dus toch die zondag of maandag (na die eerste fm vrijdag) een eisprong gehad. We hadden voor die ronde 3x sex gehad. Dus 2 keer was het oud zaad, ze zeggen dat je na wat onthouding 2 zaadlozingen nodig heb voordat het oude zaad helemaal weg is. en 1 keer, die zondag met vers zaad. Niet heel veel kans zou je zeggen, kwaliteit zaad van mannetje is niet heel goed. Rond de 10 miljoen. En kijk nu 17 weken zwanger!!!!!!! dus ik zeg kom maar op met die positest strx! Sjors meis heel veel succes vanmiddag, zit strx in de auto en dan met me zus, nichtje en broertje(8 jaar) bij K3 in scheveningen. Van daar mijn bericht nu. zal vannavond als ik thuis ben lezen hoe of wat.
Hai meiden, Sorry dat het even duurde. Ik was aan het koken en stonden ineens paar buren voor me deur. Hadden we vanavond een bijeenkomst over de nieuwbouw en onze bouw... pffffffff echt totaal vergeten. K was om 22:00 pas aan het eten en ff vriendin aan de tel en nu jullie. Ehm waar beginnen... ik ben NIET zwanger.. dat als eerste. We hebben de bacterie van het zh nog even besproken en daar kan ik kort over zijn; wij lopen en liepen geen gevaar. Over de mk's; we hebben als we dat wensen evt recht op gen onderzoek. Alleen heeft de gyn aangegeven dat in 0,7% van alle onderzoeken wat word gevonden en op basis van onze gegevens denkt hij dat de kans zo'n 0,2% is. EN daarnaast is het zo dat de uitslagen vaker een ''weetje'' zijn.... men kan namelijk eigenlijk er niets aan doen dan ''mogelijk'' dus constateren en dan weet je het... meer niet. We hebben (moest ook niet) niet meteen antwoord gegeven maar we denken er beide het zelfde over; we willen het niet. Verder viel het neerwaardse van zaadkwaliteit wel mee... in die zin, de 3e iui was het idd klote maar de 1e en vooral de 2e waren oke. De 2e noemde hij zelfs perfect. Verder zijn we allemaal tevreden over Menopur en de werking enz... en de gyn ziet de kans toch zeer positief in met iui. Dus we hebben besloten nog 3 iui's te doen. Ik heb een recept mee gekregen dus zodra ik het heb mag ik starten en het zh bellen voor de fm meting te plannen. Even over dus dat ik niet zwanger ben; op de echo was te zien dat er dus WEER NIETS gebeurde bij mij van binnen. Ik heb dus GEEN cyclus nu. Precies zoals het dus eerst was. Dus wat dat aan gaat weer terug bij af. Zonder de medicatie doet mijn lijf dus werkelijk niks! Nou we zijn heel blij met de afspraak en besproken inhoud en hebben een positief gevoel bij het plan. Ik ga nu gauw slapen want ben echt op! Liefs Sjors
@ALL vind wel jammer dat ik nu echt helemaal volkomen definitief geen mama ben en ook niet zwanger ben voor of op m'n 30e. Donderdag 1 sept zijn vriendlief en moi jarig... zucht en dan zou ook de baby moeten komen van de eerste ma zeg maar. Maar k probeer positief te blijven. Maandag hebben we trouwens Menopur in huis dus maandag starten met spuiten. En dan de week erna op maandag de 1e fm meting. spannend dus. xxx
@ sjors, vervelend dat je weer eigenlijk toch iedere keer blijft hopen op een wonder en dat het gewoon niet komt als jij vindt dat je dat nu eindelijk wel verdient hebt! Ik begrijp jullie keuze ook wel om die onderzoeken niet te doen! @ allen ik al een paar dagen ovulatietesten, ik dacht laat ik toch eens doen ivm redelijk normale cyclus in de vakantie. Is die test van morgen positief wat moet ik daar nu weer van denken?
@ sjors: Pffff balen meis!!! @ ingetje: ben ook wel benieuwd welke dag dat je nu zit..... @ all: hier weer lekker verplicht aan de klus!! Gelukkig hebben we net een nieuw bed whaha en met dit weer......tja wat moet je dan ook gaan doen he hihi
@ sjors wat vervelend meid @ ingetje op welke dag zit je meid? @ druufke succes met je verplichte klus @all, meiden zat vanochtend aan jullie te denken, dat ik een berichtje moet plaatsen dat ik niks te melden heb. paar uur later ben ik buiten en heb me mam gesproken. Mijn papa heeft kanker bij zijn nieren. ben zo verdrietig. sorry dat ik ook steeds laat schrijf hier liefs ilayda
@ Ilayda: Pffff meid dat is niet niks!! Tuurlijkben je verdrietig!!!! En het maakt toch niet uit hoelaat je reageert.......Veel sterkte meid!!!
@ Ilayda jeetje dat is me ook eens nieuws, veel sterkte en denk maar eerst aan jezelf en dan aan ons! @ Druufke waar een nieuw bed wel niet allemaal goed voor is he! @ allen, ik zit nu op dag 19. NOrmaal heb ik na 16 dgn een eisprong gemeten maar dat was met een cyclus van 28 dagen en de vorige cyclus in de vakantie duurde 34 dagen (overigens ben ik toen na de 18 e dag gestopt met eisprong metingen en heb ik er toen geen gemeten). Wat ook een groot verschil was is dat ik met de cyclussen na de pil, dus zonder medicatie nog, nooit iets van een eisprong gevoeld heb. Vandaag heb ik de hele dag een zeurend gevoel in mijn linker onderbuik gehad. Ik dus vanavond maar gespoeld met dat spul om de ph waardes van mij van binnen op te krikken, en toen aan het klussen geslagen. Ik bedoel tja, wat moet je anders doen? Ik kon moeilijk stil zitten en afwachten en omdat ik alles toch al een beetje vreemd vond verlopen dacht ik wie niet waagt wie niet wint! Wat vinden jullie? Ik heb toch echt het idee dat de vorige cyclus en deze cyclus anders zijn verlopen dan de cyclussen voor de medicatie. Hebben jullie ook wel eens van die gevoelens gehad? Nu lekker slapen, heb net een heerlijke ijscoupe op bij de lekkerste ijssalon hier in de buurt haha! Goed verwennen he!
@Ingetje Denk dat je dan toch goed kans maakt. Goed dat je dan aan de klus bent geslagen @Druuf whahaha ja wat moet je anders met dit weer & een nieuw bed Ik begrijp je hoor.... wij gister ook gevreeën.. hoewel bij ons nu nog spek en bonen is @Ilayda Ow meissie... geeft toch helemaal niet dat je ''laat'' mee schrijft.... fijn dat we van je horen toch. En wat een verschrikkelijk nieuws joh. Sterkte!! Dikke knuffff
Niet zwanger: *Sjors: 29jr 2 jaar 4 maanden bezig voor 1e kind waarvan 11 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met iui met spuiten menopur & pregnyll 20/04 1e iui, 20 mei 2e iui, 18 juni 3e iui... raak --> mk met 6 weken van een 2ling... 29 aug start menopur voor 4e iui, 05/09 fm meting *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu effe een rustperiode. *Ingetje: na 3 rondes menopur normale ronde, 7-8 menstr.Weer afwachten wanneer ziekenhuis! Wachtbankje: *Druufke: NOD 17 augustus *Ilayda: iui 24-5 Zwanger: *Lovely: *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste * Framboos: 30j, bezig sinds sept 2009 voor 1ste kindje. 6de iui: zwanger *heb ff mijn gegevens aangepast
I'm still alive! Hoe is het met jouw meis? Flink de klus? Hier alles oke! Nog steeds erg moe, maar het gaat. Denk dat ik wel wat aan de regeling heb, okal is het nog steeds zwaar. Ik geniet van toeties bewegingen, is echt het mooiste gevoel ever! Maar dat gaan jullie ook nog wel voelen! Dikke knuffel voor jullie!
@ecl geniet er van meis!!! @ingetje leef hier nog wel maar voel me in een dip glijden @ALL Ik merk duidelijk dat ik weer aan de hormonen ben, beetje over gevoelig. Ben beetje misselijk, boobs reageren ook een beetje, vind het drinken uit de koelkast ineens te koud (vriendlief niet) en gerommel in me buik. Morgen zijn we (vriend 36jr en ik 30jr) jarig en morgen was ook onze uitrekendatum. Had het eerder al wel moeilijk mee maar vind nu vandaag naar morgen helemaal zwaar. Ik wil eigenlijk echt niet dip zijn juist nu we zo positief bezig zijn maar voelt zo rot. En ik wil ook niet zijn verjaardag vergalle.... pfffffffffffffff ga me bed in duiken en hoop dat ik me morgen beter voel. liefs Sjors
Hey sjors, lieverd Als eerste gefeliciteerd voor jouw en je mannetje! Ik sanp dat je het moeilijk hebt, ken het gevoel. Jullie hebben beide al wat verjaardagen achter de rug, dus het lijkt me niet zo erg als jij nu even in een dipje zit. Geef er aan toe meid en gun jezelf de tijd om de mk te verwerken. De situatie is toch kut, verdietig, frustrerend en vreselijk pijnlijk. Een hele dikke digi knuffel voor jouw!
sjors gefeliciteerd met je verjaardag ook die van je hubbie. ben met ecl een, geef je zelf de tijd om het te verwerken het is niet niks. knuf x
Hoi Sjors alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je man!hopelijk heb je er toch nog iets van kunnen maken ondanks de dubbele gevoelens! @allen hier spannend weekend en begin volgende week, als het goed is met het dan duidelijk zijn of deze periode iets heeft plaats vonden in mijn lichaam!haha! Ben er wel gespannen voor. Ik heb al dagen last van mijn tepels, dat heb ik echt zonder medicatie nog nooit gehad!raar toch? Bvendien slaap ik sinds mij Ov. Slecht. Tja zo verzin je er elke keer ook maar iets bij hè! Mrgen de hele dag vrijgezel 's feest van een vriendin lekker even weg!xx
@Ingetje spanned meis!!! @ ???? Nog iemand nieuwsssssssss???????? @ALL ben ff paar dagen niet geweest omdat onze verjaardagen en uitrekendata dus was... en moest werken en pfffffffffff. Maar goed, het gaat dus weer oké, allen dank voor de felicitatie's en de lieve woorden!!!! Mannetje is nu 36 en moi 30... en we zijn weer lekker aan het genieten van elkaar en alles wat we al wel hebben koesteren we in ons hart. Spuiten gaat verder ook goed, nog 2 dagen en dan maandag de fm meting! Meiden geniet van het mooie weer vandaag! Liefs Sjors
Girls waar zijn jullie???? Ik heb gister me fm meting gehad, me bms was goed aangedikt zeg maar... en links en rechts eitjes te zien maar geen van allen nog groot genoeg. Moet 4 dagen bij spuiten en vrijdag voor een 2e meting. Ben benieuwd! xxx