topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik begon me ook al af te vragen waar iedereen was!

@sjors, op zich klinkt je verhaal nog niet verkeerd he, zou wel fijn geweest zijn als je niet lang hoefde te spuiten maar ja! Hoe voel je je onder de spuiten?

@ allen, ik zit hier af te wachten wat er van binnen aan het gebeuren is. Bij ieder krampje dat ook maar enigsinds op een ongi kramp lijkt schiet ik in de stress! Ik slaap nog steeds ontzettend slecht! Iemand tips, wat doen jullie als je niet kunt slapen!
    Het vrijgezellenfeest van mijn vriendin was echt heel erg leuk dat zorgde gelukkig voor wat afleiding!

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai ingetje

haha fijn er is toch nog iemand! :)

Ik doe meestal warme melk met anijs als ik niet kan slapen.
    Spannend hoor meis, hoe lang nog voor nod?

Ik voel me voor het eerst eink niet zo super onder het spuiten. Heb voor het eerst lasr van kwaaltjes/bijwerking van de Menopur. Ik had mede daardoor gehoopt dat het voldoende zou zijn. Maar helaas.

xxx

3. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow dat heb ik nog nooit gedaan melk met anijs. Waar koop je dat?

Welke bijwerkingen heb jij van de menopur?

Mijn nod tja dat weet ik niet helemaal precies omdat ik PCOS heb. De laatste 2 cyclussen waren 28 en 34 dgn. Het zal misschien ergens rond deze week zijn! Gewoon erg lastig als je dat niet zeker weet. Zie er best tegenop als het niet zo is weer. Ik weet gewoon wel dat de kans klein is maar ja... Weer opnieuw die molen in het ziekenhuis, de echo's de spuiten enz. Je weet wel!
    Ga vanavond even bankhangen ben erg moe!

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Gewoon melk opwarmen en anijsblokjes koop je in de supermarkt 9drogist heeft het ook vast) zit in een soort langwerpig doosje... zijn soort suikerklontjes.... is heel goed om tot rust te komen en te drinken voor het slapen... probeer het 's.

Ik had in de eerste instantie dat ik gerommel voelde in me buik (voelde nooit eispong of wat ook)... ik ben gevoeliger.... drinken uit de koelkast vink te koud, eten te zout, hoofdpijn, stemmingswisselingen, opgeblaze boobs en soms buikpijn. Verder ook een beetje een kort lontje :$ echt meis klinkt mega zeikerig.... maar heb dit normaal echt niet. In het zh vertelde ze dat dit allemaal idd kan komen door Menopur FIJN!

5. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dat wat jij beschrijft heb ik de laatste keer zo erg gehad! Ik kon niet eens meer zingen bij het koor waar ik bij zit, moest van ieder liedje huilen, was na 5 minuten weer naar huis!
    Thuis had ik gewoon echt nergens zin in! Mijn vriend bedacht maar iets en ik deed mee om maar mee te doen... Ik kende mezelf gewoon niet. een vriendin die hetzelfde heeft gehad en ook menopur heeft gebruikt voelde zich ook vaker zo! Opgeblazen gevoel heb ik overal ook in mijn buik en borsten inderdaad! Gevoelige tepels rond de eisprong, door de pregny; dan weer. Tja hoe houden we ons eigen lichaam voor de gek zullen we maar zeggen! k zal je tip eens gaan proberen want dit slechte slapen duurt nu al bijna 3 weken en dat is onhoudbaar! Weet je als je je gewoon slecht voelt schrijf het hier maar neer, dat helpt wel een beetje!dikke knuffel!

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Daar zijn wij en dit topic toch ook lekker voor :p... we delen lief EN leed(helaas).

Och ja emotioneel is ook idd een mega bijwerking... whahaha echt van de week zei vriendlief... jezus toen je zwanger was hadden de hormonen gelukkig niet deze invloed op je... hij weet dus ook niet waar die het zoeke moet als ik in me bui ben :D

Ow wauw meis al 3 weken... hup morgen ff shoppe mop!
    ;)*blaas wat slaapzand jou kant op... met mooie dromen!;)

7. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ ingetje hopelijk ben je zwanger,wat vervelend van die buikpijn
    @ sjors goede tip met melk en anijs, zal de volgende keer ook proberen, smaakt het wel lekker?

hier gaat het zijn gangetje, we zijn nu gewoon aan het proberen, vind het wel spannend, wie weet lukt het nu wel omdat die polie weg is.heb 23 september afspraak bij gyn voor nacontrole.

8. ecl

ecl Niet meer actief

Dames sorry dat ik jullie verwaarloos, maar heb griep en dus flinke koppijn, naar een beeld staren is dan niet echt optimaal.

Maar jullie weten dat ik hoe dan ook voor jullie duim en dat ik aan jullie denk!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ilayda
    Hoop voor je meis dat het zo zal lukken, en anders fijn bijna de na-controle.

Ik vind de warme melk met anijs best lekker.... en door met je neus in de mok te hangen word ik al suf wahahaha...

@ecl
    Beterschappies meis!!!

@ALL
    morgen 15:20 de 2e fm meting, hoop dat menopur nu beter z'n best heeft gedaan!!! Sta stijf van de zenuwe. Mijn boobs doen nu echt zeer... voel me gewoon mega zwanger! :$:( Echt wazig!

10. ecl

ecl Niet meer actief

Sjors thnx en heel veel succes morgen!!!!
    Mijn duimen draaien!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Nou thnx voor duimen maar helaas was het nog steed :$ niet genoeg :(
    Er was wel groei te zien... had wederom/nog steeds links & rechts veel eitjes zitten maar er was er één die nu 10mm is... nog altijd dus niet voldoende. Zucht... moeten nu nog 3 dagen door met spuiten en heb maandag de 3e meting. Was echt een tegenvaller zeg! En juist nu ook in deze ronde nu ik zo'n last heb van de hormonen.
    Maar goed, me bms was/is nu dus nog perfecter :D toch nog iets top :).
    Ze hebben verder aangegeven dat de kans er absoluut wel is dan er maandg meer dan 1 eitje groot genoeg is... want ze zei dus het is niet zo dat er maar 1 aan het groeien is maar ze tellen pas vanaf 10 dus vandaar momenteel 1. Verder gaf ze ook aan dat ''als'' (wat zij niet verwacht) het maandag nog niet groot genoeg is dat we dan in onze dosering omhoog moeten :$ nou op hoop van! (ik ben nu namelijk wel angstig omdat ik nog nooit een 2e meting had gehad... en nu dus zelfs een 3e nodig).
    Al met al... innestelle kan echt niet mis gaan met zulk bms... nu nog een goed ei en een bevruchting! GEDULD DUSZZZ whaha onze sterkste kant AHUM!

Liefs Sjors

12. ecl

ecl Niet meer actief

Super dat je bmsv nog perfecter is! beetje jammer dat je nog verder moet met spuiten, maar het ziet er allemaal wel heel gunstig uit!
    Meis ik ben flink voor je aan het duimen!

Ik heb dinsdag de 20 weken echo en hoop dat alles goed is!

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ ecl beterschap meid, wil je ook het geslacht weten dinsdag of niet?

@sjors, spannend tot maandag dus, zou gek van de zenuwen worden haha.

14. ecl

ecl Niet meer actief

Ilayda thnx!

Nee we willen het geslacht niet weten, dat blijft een verrassing;). En ik kan je vertellen, ben zo nieuwsgierig. Dus het is heel lastig voor mij:).

Maar komt goed!
    Op Buikjes Februari 2012 kunnen jullie mijn buik zien mochten jullie dat willen.

Meis nu dus in je eigen cyclus bezig, hoop dat je de mmm niet meer in hoeft. Maar dat de operatie de oplossing was. Ik duim voor je!

15. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ecl lijkt me ook een mooie verrassing maar ook geen idee of ik dat zou kunnen volhouden!
    @ilaida succes meid!
    @Sjors, ik heb wel vaak 10fm in het ziekenhuis! Soms wel om de dag! Is dat dan toch zo verschillende per ziekenhuis? Hoe dik is je baarmoederslijmvlies?ben nieuwsgierig!
    @allen, hier ben ik thuis gekomen van mijn werk en de kapper en ging naar het toilet! Helaas was ik daar de hele avond het liefst blijven zitten! Ongesteld. Hevig teleurgesteld toch weer. Ik dacht da ik er wel goed tegen zo kunnen deze keer maar ik heb van6 tot 9 zitten huilen op de bank! Echt geweldig!
    Nu maandag het ziekenhuis bellen en weer starten, zie er best wel erg tegenop! Heb volgende week 2 dagen bruiloft en moet dus daar spuiten! Wha, die vriendin weet het gelukkig wel! N ga ik slapen...

16. ecl

ecl Niet meer actief

Hey ingetje das k*t!
    Het doet toch elke keer weer heel erg pijn!
    Dikke knuffel voor jouw!

17. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ecl heb je buikfoto's gezien mooi hoor ;)

@ ingetje, das echt balen meid maar geef de moed niet op wij worden ook zwanger ff een knuf voor je meid x

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Niet zwanger:
    *Sjors:
    30jr 2 jaar 4 maanden bezig voor 1e kind waarvan 11 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met iui met spuiten menopur & pregnyll 20/04 1e iui, 20 mei 2e iui, 18 juni 3e iui... raak --> mk met 6 weken van een 2ling... 29 aug start menopur voor 4e iui, 05/09 fm, 09/09 2e fm, 12/09 3e fm
    *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur
    *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo
    *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu effe een rustperiode.
    *Ingetje: na 3 rondes menopur normale ronde, 7-8 menstr.Weer afwachten wanneer ziekenhuis!

Wachtbankje:
    *Druufke: NOD 17 augustus
    *Ilayda: iui 24-5

Zwanger:
    *Lovely:
    *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes:(./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste
    * Framboos: 30j, bezig sinds sept 2009 voor 1ste kindje. 6de iui: zwanger

*Meiden ff update?... ik heb mezelf weer aangepast.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ecl
    Dank voor duimen!
    Ik hoop dat je gelijk hebt met dat 't er gunstig uit ziet.
    Spannend je 20 weken echo alweer... jee wat gaat dat snel zeg!

@Ilayda
    Pfff meid... ik word ook gek vand e zenuwe :x

@Ingetje
    Mijn slijmvlies is nu 12mm! Maar is ook echt met dank aan de Menopur want zonder wilt ook die niet groeie. Pfffffff 10 fm's baaaaaaa daar zou ik helemaal krank van worden.
    Ik ben ook wel beetje verwend hé, ik had bij de eerste 3 iui's elke keer maar 1 fm en daarna meteen pregnyll en de iui... nu voor het eerst bij spuiten.. en dus niet alleen een 2e maar ook een :$ 3e fm... hahaha dus is meer dat ik het niet gewend ben.

Wat KUT van je ongi meis!!!!
    Fijn dat je vriendin het weet, zou persoonlijk het wel moeilijk vinden om op een bruiloft (nou ja elkders) te spuiten... maar ja we weten allemaal waarom we het doen hé.
    Vergeet net in het lijstje te lezen... hoeveelste ronde/poging ga je nu in?

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hallo lieve dames :)!! Sorry heb niet veel meegeschreven, maar wel meegelezen! Heb het echt megadruk op het werk momenteel! Vrijdag is mijn D-day!! Nog steeds geen IUI gehad afgelopen maand, mijn eitje was op dag zes (zonder hormonen al 1.6) Dat betekent dus dat we misschien al die jaren verkeerd getimed hebben! Als mij eitje altijd zo vroeg in de cyclus springt betekent dat dat we het moeten doen als ik in mijn laatste dagen van mijn ongi zit! Pfffff nou we wachten maar weer af!! Nog een weekje werken en dan heerlijk vakantie!!!!!

Veel liefs!!!

Deel Deze Pagina