topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt ook h elemaal gelijk ik moet me er maar niet druk over maken! Vraag me wel af ik verlies nog steeds een beetje bruin bij het naar het toilet gaan soms met een beetje slijm. Sorry dit klinkt echt niet lekker maar ja. Heb jij dat ook gehad?

2. Flintstones

27 aug 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor je hoor!! en ben benieuwd hoe de eerste echo is geweest!

3. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    Ik ben naar de huisarts gegaan om bloed te prikken met ongeveer 4 weken en 4 dagen. Toen was de hcg 2.300. Om de andere dag verdubbelt de hcg-waarde, dus reken maar uit. Dan ben je pril zwanger, bijna 4 weken of zo? (Enfin, ben geen arts, he :), is maar een gokje)

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hoi lieve meiden,

Ik had idd ff niet zo'n zin in communicatie... was verdrietig, wanghopig, enz. Niet helemaal lekker in me hum dus.

Nou zal idd even me verhaal doen;

Gister hadden we dus de 3e fm, op de echo was helaas negatief beeld te zien. Aan de rechter kant gebeurde er niets en aan de linker kant waren de eitjes kleiner geworden! De gyn was helemaal in shock net als dat ik was.... ik had het al gauw door en vroeg dus meteen van joh tis niet goed hé? Er werd meteen eerlijk aangegeven dat ze het beeld heel raar vond en dat ze er niets van begreep. Ze zei dat ze niets anders kon zien aan de eierstokken en in of rond om de bm dus wilde ze dat ik met spoed bloed liet prikken op progesteron waarde. Ik ging behoorlijk bezweet naar de bloedprikbalie en daar ging het ineens ook niet zonder slag of stoot. Ik bleef bloeden :$ heb ik echt nog nooit gehad!!!! Die dame daar vroeg gelijk of ik bloedverdunners gebruikte e.d. en bellen met de poli van de gyn hoe en wat.... moest ik daar een bam eten en een half uur blijven zitten :( ik was ten einde raad want was ook nog is alleen :(.

A fijn, ik zou de uitslag vandaag telefonisch krijgen. Als de progesteron hoog was betekende het dat we de sprong hebben gemist. Was ie laag dan was er iets mega vaags aan de hand... en zou dus het verhogen van de Menopur dosis niet zomaar helpen.. en dus eerst een gesprek met eigen gyn en mogelijk zelfs meer onderzoeken.

Maar goed, na een behoorlijke klap dat ik dus mogelijk voor Jan *** had gespoten... en dus die mega hormonen last/bijwerking/kwaaltjes ook niet nodig was geweest. Pfffffffffffffff.

De uitslag was een hoge progesteron... en dus betekend dit voor ons dat we de sprong dus echt gemist hebben. Ze weten alleen wel zeker dat ik me eisprong niet gehad met sinds 5 sept tot nu... want 5 sept was de 1e echo... daar was niets op te zien aangaande een eisprong... en de echo van de 9e en de 12e (gister dus) ook niet.
    Wij waren 25 aug geweest bij onze eigen gyn (die eerste afspraak na de mk) en toen ook een echo gehad en aan de hand daarvan was ook geen eisprong te zien. Dus al met al moet het tussen 25 aug en 5 sept zijn geweest... en dus zit ik heeeeel dicht bij m'n nod.....

Ik moet nu wachten op ongi en mag dus niet meer spuiten (heb ik ook niet gedaan gister). Als ik ongi word dan moet ik bellen voor een echo afspraak op dag 8 (ipv de voorheen dag 10) en dus op dag 3 weer starten met Menopur. Ik zou dit weekend als niet ongi mogelijk kunnen testen ;) zou het??????? Ik had en heb natuurlijk veellast van hormonen... boobs die erUg zeer doen en gevoelig zijn... maar ja mijn lichaam en ik zijn behoorlijk in de war dus weet echt niet wat ik nu voel en waardoor het komt. Afwachten dus.

Mocht ik trouwens zwanger zijn dan kan het spuiten van de afgelopen weken niet zo'n kwaad behalve dan dat het dus me hele hormoon huishouding ee behoorlijke optater geeft (hahaha en dat hadden we nog niet gemerkt hoor :p)

Sorry even voor m'n echo bericht!

Liefs Sjors

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    GEFELICITEERD!!!!

6. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi dames,

Sjors meis wat een gedoe! En dan was je ook nog alleen:(.
    Maare als je mijn verhaal leest dan komt het op bepaalde punten overeen. Mijn eisprong is ook geweest voor de pregnyl, dus gemist. De eisprong was niet te zien aan mijn eierstokken alleen twijfelachtig in mijn progesteronwaarde. Week later was het duidelijk in progesteron te zien. Weinig geklust, weet niet hoe dat bij jullie is.
    En nu 20 weken zwanger.
    Ik hoop da jij ook een heel mooi einde gaat krijgen van deze rare cyclus!

Ingetje, maak je er niet druk over. Het is goed!

Framboos, jij had wel een hele hoge waarde voor 4w 4d. Maarja ook dat komt wel vaker voor. Maar denk dat je ingetje alleen maar ongerust maakt, terwijl dat tot nu toe nergens voor nodig is. Weet dat je het helemaal niet bedoelt hoor en dat je gewoon jouw ervaring aangeeft. Dat is ook niet erg, maar misschien is het een goed plan om nu hierbij te laten. Is een ideetje hoor, misschien bemoei ik me met dingen die mij niet aangaan.

Ilayda hoe is het met jouw?

All
    Hier een goede 20 weken echo. We zijn heel erg opgelucht en hebben flink van ons kleintje genoten. Hij wilde niet stil liggen, dus maakte het de echoscopiste erg moeilijk:D.

Ik ga naar bed! Dikke knuffel voor iedereen en mijn duimen blijven voor jullie draaien

7. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje sjors, hopelijk is alles dadelijk voor niets geweest en ben je wel gewoon zwanger! Al zeg ik het zelf de wonderen zijnd e wereld nog niet uit! Ik hoop het echt voor je!

Framboos maakt mij niets uit van je waarden ik wete inmiddels dat er veel verschil in is per vrouw en ik had er immers zelf om gevraagd. Ecl lief dat je wel meedenkt, je helpt me goed het beter van me af te zetten! Ik moet ook gewoon geloven dat het geod is maar dat maakt het best moeilijk! Dat zullen jullie allemaal begrijpen gezien ieders verleden!

Sjors het moet gewoon een geluksweek worden daar gaan we voor! We duimen hard voor jou en voor mij ! haha!

Dikke knuffel voor je en zet 'm op (hoe moeilijk dat ook kan zijn hoor!)

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    **Eevie breekt even in!
    Ecl; al weer 20 weken!! Ik lees nog steeds mee, dus zie dat het allemaal goed met je gaat. Hier geen nieuws; deze maand de eerste IUI. Spannend dus! Ik blijf hier volgen! (hopelijk volg ik ook snel met een zwangerschap!) Xx
    Eevie breekt weer uit!**

9. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @ingetje en ecl: Oei, sorry, hoor, was zeker niet de bedoeling je onzeker te maken.. maar zoals je zei, je vroeg naar waarden en ik wist de mijne, dus deelde ik ze. Ingetje, wel raar dat ze dat in het ziekenhuis niet verteld hebben hoe ver je nu bent?!
    Het ziekenhuis had zéker aan de alarmbel getrokken, hoor, moest het niet goed geweest zijn.. ik zou me daar niet te druk in maken. Je maakt hcg aan, dus je bent zwanger. Bruinverlies heeft niet iedereen, velen hebben het, anderen niet, denk dat het 50-50% is. Ze hebben me altijd gezegd dat zolang je geen rood bloed verliest dat gepaard gaat met hevige buikkrampen, alles perfect in orde is. Geniet ervan, ingetje! Je bent zwanger!!

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hier helaas weer ongi!! Ben er deze maand echt kapot van, heb de hele middag lopen janken! Weet effe niet waar ik het zoeken moet! Sorry voor mijn ego bericht!

11. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Druufke,
    wat erg voor je, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Heb ik de laatste keer ook gehad! Ik denk ook dat dat komt omdat je vol goede moed weer begonnen bent en nu dit weer! Hopelijk is je huilbui gauw over en kun je er weer tegenaan! Dikke knuffel!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Druufke
    ow meis wat K*T.... knuffffffffff

@Ingetje
    Ik hoop ook op positief nieuws voor ons beide...maar bij jou gellof ik het wel hoor meis... ;)

@ecl
    Ow zo dat klinkt idd bijna net als jullie verhaal! Dat was me even ontschoten :) sorry.... nou op hoop van dan maar!
    Wij hebben wel sex gehad maar heb dus geen idee wanneer ei was... ze vermoeden dus tusse 25 aug en 5 sept... nog effies geduldig zijn....zal vandaag morgen of vrijdag wel ongi moete worden. Dus nog heeeeeeel even door zette en dan evt teste.

Fijn dat je 20weken echo goed was meis, heb je foto's mee gekregen?

xxx

13. ecl

ecl Niet meer actief

Ach druufke meis, wat is dit weer kl*te. Ken het gevoel ook heel erg goed, en dat intense verdriet wat je hier nu van hebt. Een hele hele dikke knuffel van jouw!!!

Ingetje en Framboos. Is ook zo dat ingetje er zelf om vroeg, maar ik had een beetje het gevoel dat het haar alleen maar meer onzeker zou maken. Fijn dat jullie mijn opmerking goed opvatten, zo was het natuurlijk ook bedoelt!

Sjors geeft niet dat je dat vergeten bent, ik herrinner je er met veel plezier aan! Het is de rest van de week dus flink spannend voor je. Nou mijn duimen zijn flink aan het draaien en de kleine lag in iedergeval gister met gekruiste beentjes, dus wie weet helpt dat ook;)

Ik heb 2 foto's mee gekregen. 1 van gezicht profiel en 1 van een voetje. Zal binnekort even kijken om hem op de comp te zetten.

Ik ga zo lekker me bed in ben moe!
    Liefs ecl

14. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ingetje gefeliciteerd meid

@all, hier gaat het zijn gangetje lees mee, heb niet echt veel te melden

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ecl
    hahaha ja misschien helpen de gekruiste beentjes van de kleine idd!

@ilayda
    toch fijn je effies te horen

@ALL
    Nog steeds geen ongi hier!!!!! :D:D:D:D:D:D

Ik heb alleen een digi van CB liggen, durf niet omdat ik bang ben dat ik te vroeg test. kv2v5 is gevoeliger... dus beter eerst een streepje testen denken jullie ook niet???

xxx

16. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    sjors wanneer ga je testen :)

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Spannend sjors!!! Inderdaad wanneer ga je wel testen??

18. ecl

ecl Niet meer actief

sjorsje spannend! Ben mijn duimen er bijna af aan het draaien!

19. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Sjors?ik denk aan je!

Hier elke keer tussendoor veel honger! Herkennen jullie dat? Moest er vanmorgen gewoon voor opstaan!haha gisteravond klein buikje last van darmen denk ik!

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Hier nog altijd geen ongi.... had vanmorgen 1x een soort kramp... 't was even mega heftig en maar een halve min stond echt even stil en gebogen :$ .... was in me onderbuik en ging van links naar rechts en daarna was het weg :( Ik dat nog van nou dan komt ongi.... maar heb de hele dag al niks.

xxx

*Als de ongi weg blijft test ik maandag ;)

Deel Deze Pagina