topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    :$:$:$ Ik voel gerommel in me onderbuik!!! :(:(:(
    :x:x:x Denk dat de rode duivels komen!!! :(:(:(

2. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sjors,
    Ik hoop echt voor je van niet!zal voor je duimen!

@all, gisteren bruiloft van mijn vriendinnetje gehad, het was geweldig! Hele avond niets kunnen drinken maar ja dat neem je maar voor lief, ben sowieso niet zon drinker. Alleen sommige gaat het opvallen maar niemand vroeg iets dus.... Heb wel elke avond een opgezette buik, m'n darmen of zo denk ik. De 27e gaan we voor een echo in het ziekenhuis, zo spannend!!!

3. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ sjors, veel succes morgen met het testen

@all, heb ook een paar dagen last van ongi krampen, terwijl ik nog een week heb voor me ongi.precies wat sjros heeft het komt en verdwijnt opeens.
    heb nog een weekje we zien wel

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hoi dames....... Ik hoop dat het gauw roze mag zijn! Ik ben 2 weekjes weer even naar de zon!! Tot over 2 weekjes en hopelijk zie ik dan wat meer roze :)! Ingetje: hopelijk krijg je een super echo te zien!!!!! Tot snel!!!!!

5. ecl

ecl Niet meer actief

Ingetje spannend he de echo??! mijn duimen draaien voor een mooie echo!

Sjors en Ilayda hoe is het bij jullie? hoop dat de rode duivels niet doorgekomen zijn!

Druufke een hele fijne vakantie meis!

6. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

Ik voel me vanaf gisteren niet helemaal lekker. Heb een druk weekend gehad en ben erg moe. Gisteren ook weer bruin verlies begonnen en vandaag ook nog wat. Dit maakt me allemaal erg onzeker. De assistente in het ziekenhuis zegt echt niets te kunnen en toch af moet wachten tot dinsdag. Zolang het niet rood is is het goed. Verder voel ik me een beetje grieperig, keelpijn en mijn neus goed dicht en bibberig. Ik weet het gewoon even niet! Kunnen jullie je dat voorstellen?!!? Sorry misschien vinden jullie dat ik me aanstel, maar ja....

7. ecl

ecl Niet meer actief

Ingetje als eerste..... doe is niet zo raar, tuurlijk stel je je niet aan!
    Het is zo logisch dat je je hartstikke onzeker voelt, helemaal met het bruinverlies!
    Tuurlijk betekend bruin verlies eigenlijk niet zo veel, maar elke vorm van bloedverlies zorgt voor veel angst. Vindt dat niet meer dan logisch.
    Wat betreft de rest van de klachten, durf ik met zekerheid te zeggen dat je de griep hebt! Heb het ook gehad 2 weken geleden en nu is vriendlief aan de beurt. Zijn echt precies de klachten die jij opnoemt!
    Probeer je daar geen zorgen over te maken, dat kan geen kwaad voor de kleine.
    Dikke knuffel voor jouw!

8. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ druufke fijne vakantie, geniet ervan meid.
    @ingetje meid waarom zou je je aanstellen? denk dat elke vrouw wel zo zou reageren. veel beterschap.
    @sjor en heb je getest?

@all, moet vrijdag pas ongi zijn, heb nog steeds af en toe ongi gevoel ben bang dat het door gaat zetten.maar zie nog niks

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hier is het helaas weer over... ben afgelopen nacht ongi geworden. Heb nu mega krampen, zit met kruik, pijnstillers, thee en hoofdpijn :(.
    Heb het zh vandaag op de hoogte gebracht en moet dus donderdag al weer starten met spuiten. Pfffffffff heb dus al met al maar 1,5 week niet gespoten. Maar ja... we kiezen er zelf voor verder te gaan want we mogen ook evt een ronde overslaan. Maar dat lijkt ons niet handig aangezien het de afgelopen weken al zo rommelig en fout ging. Dus beter niet me lichaam weer zonder medicijnen en dan ineens weer met. Zucht ff doorzette. Volgende week dinsdag heb ik de eerste fm weer. Is kijken hoe het nu gaat.

xxx Liefs Sjors

10. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    meid leef met je mee, volgens mij gaat het bij mij ook doorzetten :(

11. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes, wat erg voor jullie! Moeten jullie weer die rotte dagen meemaken! Ik had het zo gehoopt voor jullie!
    Sterkte!

@all, ik ben alleen maar erg moe, heb vaker honger en helaas nu ook nog snot verkouden! Ook heb ik vaker krampjes in mijn onderbuik en laag in mij rug...

12. ecl

ecl Niet meer actief

He gatsie Sjors! Wat een teleurstelling weer he meis?! Kan me voorstellen dat je meteen door wilt, misschien voor nu ook wel even goed. Dikke knuffel voor jouw?

Ilayda hoe is het bij jouw, is het ook doorgezet?

He bah, wilde heel graag 2 hele mooie berichten lezen, maar helaas.
    Denk aan jullie hoor meiden! Die mmm is gewoon zo kut, tenminste het niet zwanger zijn is heel kut! Wat moeten we er veel voor doen en ondergaan. Hoop echt dat jullie heel snel met mij mee kunnen genieten, gun het jullie zo erg!

Ingetje die moeheid herken ik, heb er nog steeds "last" van. Komt goed meis!

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dames heb nu bruin verlies, denk dat ik morgen ongi ben.
    maar ik heb dan in de ochtend nog me nacontrole van me operatie pff. en ook nog bij een man.

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    Vervelend van je kramp gevoel meis... kan je het nu helemaal bevatte?
    al iets gekocht ;)?

@ecl
    Ja meis helaas, had graag een leuk bericht geplaatst.
    Ik hoop echt dat het de laatste keer is, trek het bijna niet meer.

@Ilayda
    Sterkte met de controle.
    Balen dat bij jou ook ongi aanzet.

@ALL
    Ongi is hier mega zwaar! Vandaag ook weer gespoten... zucht. Dinsdag de fm hoop zo op positief nieuws. Verwacht dinsdag eigenlijk niet groenlicht... tis dan dag 8 (ze wilde nu eerder een echo) dus denk dat het pas rond dag 10 oke is maar goed we wachten het af.

xxx

15. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik ben sinds gisteren ziek thuis. Ben zo ontzettend verkouden, dat slaat bij mij direct ook op mijn longen ivm astma. Heb begin van de week gewoon gewerkt maar ik was zo moe dat ik toch maar even voor mezelf heb gekozen! Had woensdagavond nog wat bruin verlies. Nu heel soms wat buikpijn maar verder niks. Heb nog steeds wel eens tussnedoor honger. Ook elke morgen vroeg uit de veren voor een toiletbezoek, da terwijl ik normaal nooit goed kan...heb soms wat last van mij tepels en ook nog af en toe hele b
    Blauwe aderen die door mijn borst lopen, tot aan de tepels zelfs.
    Ik heb nog niets gekocht en gekregen. Dat wil ik eigenlijk ook niet tot ik dinsdag geweest ben. Snappen jullie, ik vind het zo spannend!!ik ben nog steeds wel erg onzeker hoor!
    Sjors ik hoop dat je niet te lang hoeft te spuiten! Dat is echt niet fijn, dat weet ik!veel succes ermee!

16. ecl

ecl Niet meer actief

Hey meiden,

Sjors ik ken het gevoel! Op een geven moment is het gewoon te veel allemaal. Elke keer weer zo veel moeite doen en van alles voelen, met niks als resultaat. Dan heb je eindelijk die mooie test met 2 streepjes en dan gaat het fout. Het is zo KUT en ONEERLIJK. Ik zal die pijn, verdriet, wanhoop, frustratie enz echt nooit vergeten. Bah wat een hel zeg! Meis ik hoop echt met alles wat ik heb, dat er snel een einde aan komt voor jouw. Een mooie test, mooie echo's en uiteindelijk een mooie gezonde baby.
    Een hele dikke digi knuffel voor jouw!

Ilayda het gatsie bij jouw lijkt het dus ook echt over te zijn. Vervelend he om met bruin/bloed verlies een controle te krijgen, vooral bij een man. Hoop dat alles er goed uitziet en dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Ingetje, dus toch echt ziek geworden. Dacht het al, gezien je klachten. Ziek lekker uit en doe het rustig aan! Hoop op een mooie echo dinsdag. Je hebt groot gelijk dat je nog niks koopt of krijgt. Voelde voor mij als het lot tarte. Is natuurlijk onzin, maar die angst had ik wel. Het komt allemaal wel als jij daar klaar voor bent!

Meiden wat een slecht nieuws allemaal, leef heel erg met jullie mee hoor!
    Dikke knuffel voor iedereen!

17. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ ingetje meid toch,wens je veel beterschap.

@ ecl, lieverd bedankt dat je zo meeleeft.

@sjors, echt vervelend meid.

@all, heb zo zin om te janken, vanacht is me ongi doorgezet.
    heb dus met de arts gespraak en een inwendige echo gehad.
    was zag me wond er mooi uit zeg op de echo, mooi recht.
    sinds de poliep weg is heb ik ook minder ongi krampen, vroeger huilde ik zelfs van de pijn.

Dames me papa wordt binnen 3 maanden geopereerd, hij krijgt een spoed operatie zodat de kanker niet uitzaait naar de hele nier.
    als ik aan me papa denk wordt ik zo verdrietig, ben bang dat ooit een dag zal komen dat het helemaal mis gaat:(

Vanacht heb ik zo mooi gedroomd.Heb een baby, een meid.
    En gaf haar borstvoeding, leek net echt.wat een heerlijk gevoel was het hoe we erbij zaten.zo mooi was ze, ze leek op mij.
    continu lachen dat ze deed.( wat moet een moedergevoel toch geweldig zijn). ik stond vanochtend met een glimlach op:)
    ben wel ongi, maar ben blij dat ik dit in me droom mocht beleven hahha
    sorry voor me lange verhaal dames

18. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    oja vandaag mag ik weer beginnen met menopur spuiten, we gaan dus beginnen met iui nr 2. vrijdag heb ik nog een echo.

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Ingetje
    Heel begrijpelijk hoor dat je nog wilt wachten meis! Nog effies... ik denk aan je.

@ECL
    dank voor je lieve berichtje. Wij hopen allen ook op positievere berichten meid.

@Ilayda
    Jeetje meis ook K*T voor jou allemaa. Duim ook op positiefs voor je pa. En die dromen ook erg herkenbaar!
    Onze dromen zullen uitkomen meis, alleen wanneer???

@ALL
    Spuiten gaat hier goed, ongi bijna over en dinsdag de 1e echo... deze ronde dus wat vroeger (dag 8 al).. ik verwacht dat het pas rond dag 10 oke zal zijn maar goed we gaan het beleven.

xxx

20. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ilayda, wat een problemen allemaal inderdaad, niet iets waar je makkelijk mee om kunt gaan. Lijkt mij allemaal erg emotioneel en moeilijk hoor. Ik wens hier nogmaals veel sterkte mee. Wie weet heeft je mooie droom toch echt wel een betekenis!

@Sjors, duimen voor dinsdag dus, het moet gewoon een geluksdag worden! Jij voor je fm en ik mijn echo.

@ all, ik was vanmorgen een beetje misselijk. Kon niet echt iets eten terwijl ik normaal de afgelopen weken elke morgen rammelde van de honger. Ik heb het idee dat wanneer ik slaap en dan even wakker word tussendoor mijn darmen ook top fit zijn, een gerammel en gekronkel en dan dus maar weer naar het toilet. Meestal zitten ze vol met lucht!! Echt heel erg irritant! Verder hele weekend erg rustig aan gedaan! MoRgen weer naar mijn werk, de dag en de nacht omkijken en dinsdag 10 uur echo. Ik ben er echt wel zenuwachtig voor hoor! Voor iedereen verder een fijn weekend!
    wat betreft spullen kopen/ krijgen. Gisteren kwam er nog een vriendin met haar kleine op bezoek, zij weten van ons hele mm dus ook van mijn zwangerschap. We hebben met hun namelijk de hele mm ook meegemaakt vandaar! Ik was zo blij dat zij ook geen cadeautje mee had genomen! Echt angstvallig naar haar tas gekeken maar er kwam gelukkig niks uit! Ik denk toch dat zij hetzelfde gevoel had!

Deel Deze Pagina