Hey girls @Ingetje Meid ben helemaal stil van je verhaal. Kippevel! Hele dikke knufffffffff @ecl ja mannen kunnen lomp en bot reageren maar ook heel sweet zijn! @ALL Nou hier gaat het goed, ik heb positief gevoel (waarom weet ik niet helemaal hoor) Maar goeeee . Jee kan niet wachten zeg! Ow dat van opgezette buik is NOG!!! En boobs worden gevoeliger!?? xxx
@ ingetje: Meid knuffel van mij!!!! Tja helaas weet ik ook wel hoe het is om een miskraam te krijgen!! T gevoel is zooo zwaar klote en dat zal altijd zo blijven. Voor ons is het nu een jaar geleden en voor jou kan het heel hard aankomen wat ik nu ga zeggen, maar.....als je zo lamg bezig bent is het wel fijn te weten dat het KAN!! Helaas dat het heeft geresulteerd in een miskraam, maar we kunnen wel aantellen.......Zo denk ik er nu in ieder geval wel over!! Nogmaals dikke knuf en neem je tijd!!!!! @ Sjors: JOEHOEEEEE hou die positieve vibe vast!!!!!!! @ all: Nou IUI nr 4 is een feit voor ons! Onze klustijd in Tenerife heeft niks uitgehaald helaas.......(wel een heerlijke vakantie gehad hoor hihi) Donderdag mag ik weer komen voor een uitgangsecho........Eindelijk ook weer verder!!!!
@ all ff een dipje vandaag, ben zo bang dat het weer niet is gelukt terwijl ik pas volgende week dinsdag kan testen. voel me de laatste dagen zo raar, weet niet wat ik heb. heb al 3 dagen diarree. (sorry dames ) misschien toch een zwangerschap? wie weet.
@ Ilayda: toen ik zwanger was dacht ik dat ik buikgriep had!! Ik zat continue op de wc en krampen etc!! Dus......wie weet!!!!! Successssss
@ druufke ik zat ook al aan een buikgriep te denken, maar nu ik je verhaal zo lees. nog 6 dagen dan weet ik meer, maar ben niet misselijk ofzo.
Hoi Dames, Even een ego reactie, ben erg zenuwachtig voor vanmiddag! Krijg straks te horen wat ze weg hebben genomen! Duimen jullie mee dat het geen mola zwangerschap is!!! Voor de andere succes met wachten op de uitslag van jullie test! Druufke, shit, was ook zo mooi geweest als het wel was gelukt! Veel succes met je echo! Ecl, hoe ben jij er momenteel aan? Red je het nog allemaal? groetjes
Hoi Meiden, Ilayda spannend he meis, dat gevoel dat de heletijd heen en weer gaat! Ik duim voor je ene ik had net als druufke erg last van mijn darmen, nu nog steeds trouwens. Ingetje meis heb je al meer gehoord? Met mij gaat het wel goed hoor! Werk is zwaar, maar dat is het enige negatieve. Verder is alles zo mooi, gun het jullie allemaal zo erg. Sjors hoe is het met jouw meis? En druufke hoe is het met jouw?
Hoi allemaal, Even een kort berichtje. We hebben vandaag gesprek gehad bij de gyn. Hij vertelde dat de operatie erg goed verlopen was. Ze kregen alleen mijn baarmoedermond nauwelijks open. Dit was gunstig, ik begreep dit eerst niet zo maar dat bleek achteraf. Dit wil ook zeggen dat de miskraam waarschijnlijk erg moeizaam was geweest als hij vanzelf had moeten komen! Dit is een teken van een gezonde baarmoeder. Ook waren er geen verzakkingen te zien. Het weggenomen weefsel was GEEN mola en ook geen vruchtje met chromosoom afwijkingen. Het is puur gegaan omd e celdeling die niet goed op gang is gekomen. DIt was volgens hem pure pech! Het kon ook niet komen door minder goed slijmvlies want dit was al een placenta en al aan het aanleggen. Ook de placenta zag er voor zover hij nu aanwezig was perfect uit! We hebben dus gewoon echt pech gehad. Bovendien is de kans op weer een miskraam net zo groot dan bij iedere andere vrouw, ook een vrouw die "niets" mankeert. Wij waren dus erg blij met deze uitslag hoeveel verdriet we er ook om hebben. Ik geloof ook niet dat ik nog geweten had wat ik moest als de uitslag hiervan ook nog eens tegen was gevallen! We zijn lekker gaan uit eten straks!hihi! Nu moeten we 4 weken wachten. Mijn hormoonwaardes waren gedaald als een speer, van 101.000 tot ongeveer 4000. (weet het precieze getal niet meer) Vandaar ook de klachten hoofdpijn dagenlang achter elkaar en nachtelijk zweten! 7 november moeten we terug komen om te kijken of mijn lichaam aan het werk is, laten we het hopen!!!!!!
@ingetje wel fijn dat er geen rare dingen zijn uitgekomen. en sterkte voor de komende tijd. ik ben zelf nu gestopt met de menopur. we gebruikten dit eerst terwijl we zelf moesten proberen en hebben nu 2 IUI behandelingen gehad. helaas zonder succes. we stappen nu over op IVF/ICSI dus krijgen nu ook weer een ander medicijn. bij de menopur kreeg ik ook maar steeds 1 eitje en bij het nieuwe spul zullen er toch 5 tot 10 moeten gaan groeien die ze nodig hebben voor de behandeling. een spannende tijd gaat er aan komen. donderdag hebben we uitleg over hoe en wat precies en welke medicijnen we gaan krijgen.
@Druuf jammer dat iui nr 4 een feit is voor jullie meid. Als het goed is heb je je 1e fm gehad hoe was die??? @Ilayda kop op meis alles kan nog! Ik had bij laatste zwangerschap ook diaree!!! Voor nod. @Ingetje Pfff meis wat een opluchting te lezen dat het geen mola was meid. Heb je genoten van uit eten? Ik hoop voor je dat je waardes gauw weer op 0 staan. @Flinstones Hoi, Ik lees dat je in april dit jaar gestart bent met Menopur maar pas in aug je 1e iui . Deed je voorheen alleen Menopur en dan van nature probere? En waarom maar 2 iuis en dan al over op andere behandeling? (sorry voor vele vragen hoor) @ALL Hier gaat het goed. Ik ben onwijs MOE! En boobs zijn gevoelig. Buikje is ook niet weg gegaan zal wel hoor. Pfff kan bijna niet wachten! Hoop zoooooooo dat het raak is. xxx Liefs Sjors
@sjors en All vragen mag toch? we zijn inderdaad in april al gestart met de menopur omdat ik geen eisprong heb/had. en moesten het daarna wel zelf proberen op aangegeven tijden hoor. dus echt leuk was het niet maar goed, je moet er wat voor over hebben. dat heeft niet gewerkt en na een negatieve samenlevingstest kwam eruit dat er te weinig zaadjes zijn en wilden ze over gaan naar IUI. het zaad kwam ook niet aan en was onder de 1 miljoen, wat dan nog net kan eigenlijk. nu hebben we 2 pogingen van IUI gedaan maar daar was het zaad 0,9 miljoen en heeft dus ook neit aangeslagen. dus nu ff geen hormonen in mijn lijf en een maandje rust en donderdag gesprek en uitleg van wanneer we starten enzo.
Aha oke snap 'm. De zaadhoeveelheden klinkt idd niet zo best, zal icsi zijn dan denk. Ik heb zelf ook geen eisprong zonder hormonen. Bij ons is het zaad heeeeel erg wisselend. Vriendlief heeft zelfs is een score gehad van 0% bewegelijk! Maar ook 2x met 5 miljoen (waaronder de recente 4e iui) ik zit nog op het wachtbankje dus spannend. Als het bij ons nu niet raak is gaan we misschien ook over op een andere behandeling. Dit ook omdat Menopur eerst echt perfect werkte (de eerste 3 iui's op dat 10 al perfect ei) en nu wilde het maar niet. We hebben ff een stop gehad tot ongi en toen dosering ophogen en na geemmer eindelijk een ei. Ben dus benieuwd. Maar evt wat anders is dus omdat men denkt dat mijn lijf Menopur niet meer pakt. Succes meid!!! xxx
@ All: even een ego berichtje: ik ben dus bij gyn geweest en mocht beginnen met spuiten, maar er was in mijn eierstok een corpus luteum te zien (hier zat het eitje dat gesprongen was in) Dit verdwijnt normaal gesproken na dat je eitje loskomt en NIET bevrucht wordt. Bij zat het er nog steeds. Ook was mijn baarmoederslijmvlies nog steeds 7mm! Dit betekent dus dat mijn eitje wel bevrucht is geweest maar daarna ging het blijkbaar mis. Dus heb ik een hele vroege miskraam gehad zonder dat ik t wist......Nu moet die corpus luteum niet gaan groeien door de hormonen anders kan het een cyste worden en deze zal niet vanzelf verdwijnen. Vandaar dat ik dinsdag terug moet om te kijken of hij weg is en of de andere eitjes wel aan t groeien zijn! Heb er niet zo'n moeite mee eerlijk gezegd als toen ik die andere miskraam had gehad. Nu werd ik netjes ongi optijd dus wist ik het ook niet. Dit schijnt trouwens bij veel vrouwen voor te komen zonder dat ze het weten dus...... Dinsdag weten we weer meer!!!
@Druuf Jeetje meid zo leren we nog is wat zeg! Nou toi toi toi dan voor dinsdag! Goed van je dat je er zo mee om kan gaan. xxx
Tja ik wist t niet, dacht gewoon ongi, zoals altijd! Aan ene kant wel blij dat er wel iets KAN gebeuren in mij
@Druuf dat is idd ook toch fijn te weten. Ik denk aan je. @Ilayda Hoe ist bij jou?????????????????????? xxx
hoi dames na een weekje duitsland en vandaag gewerkt te hebben ben ik terug dames denk echt dat me ongi komt, heb nu al bruin bloed helaas als ik ongi wordt, wordt me dosis menopur verhoogd, omdat ik te weinig ei blaasjes heb. @ druufke sterkte meid, laat morgen maar wat weten. @ ingetje, was dus geen mola, hoe voel je je nu meid? @ sjors hoe voel je je meid, nog steeds moe?
@Ilayda Ow meid dat vervelend!! Knufffff Hoeveel Menopur spoot je... en hoeveel moet je gaan spuiten??? En hoeveel eitjes heb/had jij dan??? Ja hier nog steeds mega moe Komt bijna niks uit me handen. En als ik wel wat heb gedaan stort ik daarna vrolijk in elkaar Voel me verder wel goed hoor. Had gister alleen toen ik in bed lag ook erg dorst dus had drinken mee naar boven genome.. maar kreeg paar keer zuur stoten! xxx
Niet zwanger: *Sjors: 30jr -- 30 maanden bezig voor 1e kindje waarvan 13 maanden mmm (tussendoor spontaan zwanger geweest met 11,5 weken mk) in april begonnen met iui met spuiten Menopur & Pregnyll 20/04 1e iui, 20 mei 2e iui, 18 juni 3e iui raak --> mk 6,5 wk van 2ling 29 aug start Menopur voor 4e iui, 05/09 fm, 09/09 2e fm, 12/09 3e fm acuut stoppen.. na bloedprikken - hoge progesteron - ei gemist. 27/09 1e fm, 29/09 2e fm, 01/10 3e fm ophogen Menopur, 05/10 4e fm. 07/10 5e fm, 08/10 EINDELIJK 4e IUI!!! *Ingetje:Gestopt sept.2010/ Vanaf jan.2011 MMM, conclusie PCO en dun bm.sl.vlies/ 1e ronde clomid,slecht resultaat/ 2e ronde, 1 ampul menopur, te dun bm.sl.vlies, wel 2 eitjes/ 3e ronde, 1,5 ampul menopur *Ilayda:27 jaar 3 jaar bezig 1e kind/ begonnen met 75 meopur bezig met iui/ 20 mei gyn voor inwendige echo *Druufke: 31 jaar, sinds augustus 2008 bezig voor ons eerste kindje. Augustus 2010 miskraam gehad met 7 weken. Februari 2011 begonnen met IUI Nu effe een rustperiode. *Ingetje: na 3 rondes menopur normale ronde, 7-8 menstr.Weer afwachten wanneer ziekenhuis! Wachtbankje: *Druufke: NOD 17 augustus *Ilayda: iui 24-5 *Sjorsette: iui 08/10 ---> 22/10 testen!! Zwanger: *Lovely: *Ecl: 24 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind/ 2e x 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! 5 cystes./27-04 cystes weg dus 3e x 75 Menopur spuiten, FM1 06-05 ei 11mm, FM2 10-05 niks meer progesteron:10 17-5 progesteron: 59 23-5 positieve teste * Framboos: 30j, bezig sinds sept 2009 voor 1ste kindje. 6de iui: zwanger *Meiden ff update?... ik heb mezelf weer aangepast.