topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Goby, het gatsie dus de prik gister was weer pijnlijk. Ik heb eigenlijk sinds het spuiten minder erge last van hoofdpijn. Heb echt al jaren bijna elke dag hoofdpijn. Metclomid werdt het erger en daarmee kreeg ik ook last van mijn ogen wat steeds erger werd. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nu menopur spuit, clomid 150mg werkte nog wel. Alleen vond de fertilarts de steeds erger worden de oog problemen reden genoeg om te stoppen(gelukkig, werd er gek van en heb er zelf nu nog een beetje last van). Laten we gaan voor goed nieuws maandag;).

Eevie vervelend dat je last hebt van je rug en buik! De eertse spuit zit er dus weer in. Ik vind het altijd een fijn idee als de eerste stap weer is gewezet(spuit, pilletjes).
    Let this be a fertile topic;)

Kanshebber hoe is het meis?

All
    hier gaat het wel goed! Was sowieso niet super teleurgesteld hoor. Was gewoon ff balen. De steken worden steeds erger, dus hoop dat er nu toch echt wat aan het groeien is.

Liefs ecl

Niet zwanger:
    Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02, FM2 28-02
    Eevie: 28 jaar,1e kind, ronde 20-> 5e ronde Menopur 112.5 EH
    Goby: 28 jaar, 1e kindje, 75EH menopur om de dag, 1ste FM 28-2

Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje, maandje rust, NOD rond 6 maart

Zwanger:
    Nog niemand

2. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:

Zwanger:
    Nog niemand

Pendels
    Ecl: 1 pendel voor 2 eitjes deze ronde, 1 pendel voor maart(beide door allwoman)

3. diaantje

diaantje Lid

31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    Hallo meiden

Sluit mij ook aan bij jullie...
    ben 40 jr en probeer 4 jr zwanger te worden
    we hebben 6x iui gehad zonder hormonen
    3x icsi met Decapeptyl puregon 250ie pregnyl geen zw schap
    nu in DD aan de gang met menopur 450ie
    hoop dat we daar een wondertje van kunnen verwachten

Diaantje

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey hey, hier weer een berichtje van mij. Niet dat ik iets te melden heb hoor! De duivels zijn weer aan het vertrekken en ik ben al weer een paar dagen aan het spuiten. Prima dus.

@ecl; wat vervelend, altijd hoofdpijn!! Wel fijn dat het minder is door het spuiten. Weet je ook waar het vandaan komt? Wanneer moet jij weer voor een fm?
    @Diaantje; welkom. Wat heb jij al ontzettend veel meegemaakt! ga je in DD ook weer aan ICSI beginnen? Dat is trouwens een flinke dosis die je gaat spuiten. Spannend hoor! Hopelijk heb je in DD snel resultaat!
    @ kanshebber; Ik heb afgelopen maand ook zo'n korte maand gehad. Dat is ook wel eens fijn, hoor!!
    @ Goby; waar ben jij zo ziek van? Van de spuiten?? Zo balen dat het zo'n pijn doet...

xx

5. ecl

ecl Niet meer actief

Hallo dames,

Diaantje welkom! Poeh jullie zijn helaas ook al heel lang bezig:(. Ik nu iets meer dan 3 jaar. Je hebt ook al een traject aan behandelingen gehad lees ik. Helaas allemaal zonder resultaat, gatsie! Wat is DD?
    Ik heb je op de lijst gezet, kijk maar even of ik het goed heb gedaan anders kan je alles kopieren, aanpassen en weer plaatsten;)

andere dames hoe is het?

All
    Morgen me 2de fm om 09.00uur. Hoop echt dat er wat zit! Voel de steken nog steeds, maar dan veel erger. Dus hoop dat er nu echt wat gegroeid is zodat ik in de loop van de week de pregnyl kan zetten.

Liefs ecl

Niet zwanger:

Diaantje: 40 jaar, 4 jaar bezig 1ste kind?, dd 450 menopur

Zwanger:
    Nog niemand

Pendels
    Ecl: 1 pendel voor 2 eitjes deze ronde, 1 pendel voor maart(beide door allwoman)

6. ecl

ecl Niet meer actief

hey eevie,

Was net wat later dan jij met posten!
    Ik heb morgen de 2de fm.
    Ja die hoofdpijn het is echt heel vervelend, maarja kan er niks aan veranderen. Weet eigenlijk niet hoe het komt, er wordt gezegd door de hormonen;).

Hoe is het met jouw meis?

Liefs ecl

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier alles goed hoor ecl! Gisteren even een dipje, maar dat heb ik altijd als ik weer net begonnen ben met spuiten. Dus vandaag is het al weer beter. Heb lekker 2 nieuwe broeken gekocht vandaag. Normaal gesproken word ik daar flink chagrijnig van, omdat niets meteen past. Ik zit blijkbaar voor bijv. H&M op de rand. De broeken passen net, of juist niet. Dus vandaag kwam ik bij Esprit, ik trok een broek aan en die zat als gegoten!! Dus heb 2 dezelfde, maar dan andere kleuren gekocht. Dat maakt de mens toch weer vrolijk! ;)
    Morgen de 2e fm; spannend hoor meid! Ben erg benieuwd. Hoop voor je dat er iets moois aan het groeien is.
    xx

8. ecl

ecl Niet meer actief

Oh eevie,

Die broeken en andere kleding, die je net niet past. Wordt daar zo gek van. winkel in en uit, je ziet van alles dat echt leuk is, maar ze hebben je maat 9 van de 10 keer niet. Als ze het wel hebben, dan valt ie net te klein of te groot:x.
    Gatver, baal daar altijd zo van.
    Heb jij ook problemen met je borsten in de zin van dat veel leuke truitjes niet goed zitten, omdat je borsten te groot zijn? Ik wel!
    Fijn dat je bij Esprit wel wat hebt kunnen vinden. Dat doet een mens goed he;), nou je hebt het verdiend hoor meis!
    Fijn dat het verder goed gaat met je!

Fijne avond,

Liefs ecl

9. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Even een kort berichtje van mij!
    Had vanmorgen fm2!
    Rechts was rustig en links kreeg ze niet goed in beeld. Ik moest bloedprikken, om te kijken of er wel actie was en of mijn eisprong misschien al geweest is. Ben net gebeld en er is weinig actie:(. Ik moet nu anderhalve ampul spuiten en vrijdag weer voor fm.
    Baal wel hoor!

Liefs Ecl

10. ecl

ecl Niet meer actief

Niet zwanger:
    Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks nu 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03

Diaantje: 40 jaar, 4 jaar bezig 1ste kind?, dd 450 menopur

Zwanger:
    Nog niemand

Pendels

11. diaantje

diaantje Lid

31 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    noorden van land
    Hoi ecl

De letters DD staan voor Dusseldorf
    Daar ben ik nu in behandeling
    misschien a.s vrijdag punktie

Liefs Knuffie Dian

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh spannend Diaantje! Ik duim voor je.
    @ecl; ik spuit ook 1,5 en in de 3e maand zelfs 2 ampullen aan het eind. Ben benieuwd.
    Xx

13. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

oke diaantje dat is dus dusseldorf:). zou wel heel mooi zijn als je vrijdag de punctie hebt! Zal voor je duimen!

Eevie oke dus jij spuit ook een hogere dosis. Ja ben ook benieuwd! Hoop niet dat het nu ineens te hard gaat richting overstimulatie, laat er maar lekker 2 of 3 eitjes groeien;).

Goby hoe was jouw FM gister? hoop dat er al wat groeit bij je!

Liefs ecl

14. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie?

Diaantje weet je al wat over de eventuele punctie morgen?

Eevie hoe was jouw fm eigenlijk, dat heb ik helemaal niet gevraagd:)?

All
    Morgen fm nr.3! Heb dan 4x 1,5 ampul gespoten. Laten we hopen dat er nu wel wat aan het groeien is!
    Ik had net trouwens bij het afvegen heel licht roze/bruin slijm:(. Nou maak ik me er niet echt druk over, maar heb het nooit eerder gehad. Ik ben morgen pas laat thuis, dus laat het jullie weten zodra ik thuis ben!

Liefs ecl

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ff snel; wilde zeggen dat ik op vakantie ben. Had gister n ei van 16 en mogelijk n tweede van 14 maar dat was niet zeker; dat was mogelijk n cyste buiten m'n eierstok. Maar deze hun had weinig ervaring hiermee, want zij moest invallen ivm n spoedje. Ik zet maandag mogelijk de pregnyl, ik kijk ff naar t slijm om zo maar te zeggen.
    Na donderdag schrijf ik weer meer. Xx

16. ecl

ecl Niet meer actief

Eevie,

Weet niet of je het nog leest, maar fijne vakantie!
    Mooi joh dat ei, fijn dat je maandag de pregnylprik kan zetten!
    Nou de duimen gaan weer flink draaien!

Liefs ecl

17. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    !SPOEDOPROEP!
    Sorry meiden dat ik hier zo kom binnenvallen, maar ik zit met een groot probleem! Ik moet vandaag beginnen met menopur, maar nu blijkt dat geen enkele apotheek hier dit op voorraad heeft. Wil wil/kan mij voor vandaag 300 eenheden lenen, die je uiteraard weer terug krijgt zodra ik het van de apotheek krijg. Alvast super bedankt!
    Groetjes Tssie

18. ecl

ecl Niet meer actief

Hoi meis,

He wat een stres voor je! Stom hoor dat ze nergens geneg menopur voor je hebben! Ik heb het ook wel liggen ik woon in amersfoort! Je mag het komen halen.

Liefs ecl
    ps. hoop dat je snel een adresje in de buurt kan vinden!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb ook op tessie gereageerd, in n ander topic.

Heb gisteren n zeer pijnlijke pregnyl gezet en vandaag is de sprong. Ik voel echt aan 2 kanten iets, dus denk dat er toch 2 eitjes springen... We zien t wel. Heb minder hoop dan de afgelopen maanden, maar ben wel blij dat ik nu voor de 2e x een korte cyclus heb. Hoe is het met de rest hier? Xx

20. ecl

ecl Niet meer actief

Eevie- hoe is het in Engeland? heb je het naar je zin?
    Dus 2 eitjes, ik hoop het! Zou wel een extra kansje betekenen. MMm je hebt er dus niet een heel goed gevoel over, ik hoop lekker dat je gevoel het helemaal mis heeft:p!

All- Hier vandaag voor fm 4 geweest. Er zat een eitje van 10,5mm dus nog niet echt boeiend. Die er zit kan ook weer krimpen, dus het zegt tot nu toe niks! We zullen het volgende week maandag wel weer zien!

Hoe is het met de andere dames?

Liefs ecl

Deel Deze Pagina