Goedemorgen meiden, Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!! Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan . Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!! Ik ben ZWANGER!!!!!! Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij. Post zo een foto van me test. xxx Liefs Sjors
Oh sjors!!!!!!!!!! Wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meid EINDELIJK he!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**breekt even in** Sjors, GEFELICITEERD!!!! We hadden ongeveer gelijk de IUI en ook ik heb een positieve test!!! En dezelfde onzekerheid als jij..... Maar voor nu even genieten..... Liefs Zazu **breekt weer uit**
ow sjors, wat geweldig schat. gefeliciteerd wat kan je,je jaar zo toch mooi afsluiten, en gaan genieten meid. en wat was de reactie van je man?
Ja sjors, super gefeliciteerd!!!!!!! Wouw wat ben ik blij voor je! En die test is net zo donker als die van mij op mijn nod, hartstikke goed! Dit keer moet het goed blijven gaan, ik ga zo hard voor je blijven duimen als ik kan! Ja hoor tuurlijk geniet ik volop van mijn zwangerschap, maar de mmm vergeet ik nooit. Soms heb ik even zo'n opwelling van emoties erover. Maar deze zwangerschap, joh er is helemaal niks dat ervoor kan zorgen dat ik er niet van geniet. Het is zo geweldig! Dit keer ga jij dat ook meemaken.
M (vriendlief) reageerde superrrr blij, eerst in shock, tranen in zijn ogen en begon me te knuffe en zei gaat het dan toch gebeuren??!!! Hij zei daarna, en nu mag je helemaal niks meer whahaha, ik zeg hoe dat zo.. ja nou geen sex en niet tillen enz hihi de lieverd! @Ilayda dankje meis!!!! Blijft nog wel spannend hoor, vind ook eng. @ecl dank voor je lieve woorden. Hoop zeker dat ik dat ook mee ga maken. xxx
Hoi allemaal, Gisteren weer bloed gaan prikken en je raadt het al, nog steeds hcg in mijn bloed!!!! Nu was het gedaald van 14 naar 9,5. Omdat de gyn het goed in de gaten wil houden mag ik maandag weer gaan prikken!! hoe balen is dit allemaal! Ik word er zo langzamerhand echt stapel gek van!!!!!! het blijft wel dalen maar het houdt me zo erg bezig! Ik ben ook erg onrustig in mijn hoofd zeg maar. Ik weet niet goed ik dat moet omschrijven. Jullie snappen me vast! Sjors heb je het al een beetje kunnen bevatten??
Hoi, Iedereen druk met de Sint of zo? Hoe is het met jullie? Ik weer zenuwachtig of morgen het hcg dan eindelijk 0 is geworden!!!! Duimen hiervoor.
@Ilayda Al getestttttt???? @Ingetje Ahhh wat balen dat je de 0 maar niet bereikt meid ik hoop voor je dat dit moment gauw komt! Ik duim voor je!!! @ALL Ik hier ergggggggg moe!!! Boobs zijn ook MEGA gevoelig (bijna tegen pijnlijk aan L) Verder hadden we eerst de 1e echo op de 16e staan maar later belde ze van het zh dat het verschoven moest voorstel was de 19e maar dat kunnen wij echt niet. Eerst volgende mogelijkheid was de 23e! Pfffffff een week verder. Maar goed dat is eht wel geworden. Tevens ook dan dus exact een jaar geleden dat we de 1e echo hadden! xxx
@ sjors, me test dag is aankomend zaterdag, nog paar daagjes. @ all, lig sinds gisteren ziek in bed. heb koorts,wordt zwetend wakker, ben misselijk.