topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Sjors, spannend dus nog iets langer wachten maar dat komt vast goed!

Ilayda vervelend dat je ziek bent! Hopelijk knap je snel wat op! Er zijn erg veel mensen ziek!
    Spannend voor jou ook zaterdag testen! Ik hoop het voor je!

De rest??

Ik ben vanmorgen weer braaf gaan prikken en vanmiddag gebeld. De waarde was nu 4,6 (hcg) beneden de 5 was het oke en zeggen ze dat het 0 is en dus hcg vrij!!!!! EINDELIJK!!!
    Een ding begrijp ik zelf nu even niet meer. Ik dacht dat je een menstruatie kreeg wanneer je een eisprong gehad hebt en vervolgens niet zwanger bent geraakt. Nu weet ik uit eerder bloedprikken dat mijn eisprong waardes niet aanwezig waren en dus dat er geen eisprong geweest kan zijn volgens mijn bloed. Nu heb ik sinds gisteravond echt vreselijk buikkramp en rugpijn als menstruatie en verlies wat bruin slijm. Snappen jullie misschien hoe dit kan?Ik ben even de kluts kwijt!! Moet van de gyn over 3 weken bloedwaardes laten bepalen van de progesteron en ..

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden....

Ik verwaarloos jullie... *schaam*... het is ook al wel stilletjes hier.
    Ik voel me niet op en top, moe, gevoelig tegen pijlijkeboobs aan... dizzy, misselijk en erg onrustige maag/buik... en constant koud! Heb Emesafene voorgeschreven gekregen.... doe het ff rustig aan. Heb regelmatig het gevoel door dizzy dat ik ga omvallen.

@Ingetje
    WAUW meid eindelijk ''onder 0'' !!!!!!!
    Wat goeddddd wat fijnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat betreft die bloeding/bruinverlies.... kan het misschien zijn dat jou lf langer is dan gemiddeld? Je kan tot 10 dagen na ei prog meten... daarna word het al minder...
    verder is er een verschil tussen ontrekkingsbloedingen en menstruatie. Bij de een dus idd geen eisprong.

@Ilayda
    Meissssssssssssssss vertelllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!

@ALL
    Hoe ist met de rest?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

xxx Liefs Sjors

3. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hier alles zijn gangetje......nog een paar daagjes en dan eventjes kerstshoppen in londen!!!!!

4. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey druuf leuk man! Effe lekker romantisch naar Londen! Heerlijk even iets anders aan je hoofd! Ik merk dat goed deze gezellige feestmaand! Het had allemaal zo anders kunnen zijn...!

Hoe is het met jou ilayda?

Sjors als wat beter eraan?

All, ik moet net na kers weer prikken op eisprong hormonen, zie er wel tegenop, moment van de waarheid!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey lieve meiden,

Hier dan eindelijk bericht van mij...

De echo was GE-WEL-DIG!!! Du gyn zei binnen 1 sec.. ow ik zie al wat... 2 sec later... OW en ook al een kloppend hartje.. en nog 2 sec later... OWWWW EN STEVIG KLOPPEND OOK!! :D

Alles ziet er oke uit, qua groei ligt de kleine 2 dagen voor (ow echt ook zoooowww heerlijk om niet terug gezet te worden!!!) 6 januari mogen we weer voor een echo komen. En de voorlopige uitrekendatum is nu dus 2 aug 2012.

Ik voel me verder erg opgelucht maar verder nog behoorlijk zwak. Blijf me beroerd voelen. Vandaag met me kerstboom stoeien :).

xxx Liefs Sjors

6. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi sjors,
    super geweldig! Ik ben blij voor jullie! Fijn met deze kerst en andere gezellige dagen goed nieuws op zak! Geniet er vooral van!
    liefs van mij

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik hoop dat jij me gauw gaat volgen meis!!!! Knuffffffff

8. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Sjors meis wat een geweldig nieuws! Het is zo fijn als je meteen zulk nieuws krijgt, het geeft je echt kracht en vertrouwen. Heel erg van genieten meis!

Ingetje meis vindt het zo balen voor je dat die HCG zo aan het klieren is bij je! De oorzaak is al heel verdrietig en dan heeft het ook nog zo'n nasleep. Heel oneerlijk. Ik hoop dat je toch gaat genieten van de feestdagen, misschien/hopelijk de laaste dat jij en je mannetje alleen zijn. Een hele dikke knuffel!

Druufje al lekker wezen kerstshoppen in londen? Leuke dingetjes gekocht? wat is het weer spannend voor je! De duimen zijn hier aan het draaien hoor!

Ilayda meis je hebt nog niks geplaatst, hoop dat je heel erg aan het genieten bent van goed nieuws. Laat toch wel even wat horen meis, ben heel benieuwd!

Hier alles goed! Morgen gaat met verlof in YYEEAAHH!!!!
    Dikke knuffel voor iedereen van mij en toetie!

9. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    Hoi dames, had vorige keer een bericht geplaats, zie dat ik het per ongelukt gewist hebt.

@ druufke veel plezier in londen.

@ ingetje eindelijk 0!! je mag volgens mij volgende week prikken toch? komt goed meid.

@sjors, wat leuk!! wel je echo plaatsen he hier :)

@ecl, en nu lekker genieten meid, binnenkort heb je je kleine in je armen.

@ all, helaas ben ik vorige week donderdag 8 december ongi geworden.dus ivf is een feit geworden voor ons.
    sinds dat ik ziek ben 2 weken nu al, ben ik ook naar de huisarts geweest ik heb een beginnende burn out.
    ook bij bedrijfarts geweest enz.maandag gesprek met werk, vind het zo moeilijk.moet nu halve dagen werk 3 a 4 weken lang en dan volledig.denk dat ik naar een andere baan ga zoeken, vind het wel lastig omdat ik in jan. met ivf ga beginnen.

en hoest verder met jullie, volgende week hebben jullie kerst.
    (wij vieren het niet omdat we moslim zijn)

ps; zie heel erg tegen op bij ivf omdat ik bang ben, dat het pijn gaat doen.

10. ecl

ecl Niet meer actief

Oh meis toch wat is dit k%t voor je.
    Kan me goed voorstellen dat je angstig bent voor IVF. Van wat ik weet kan het ook wel pijnlijk zijn, maar meis heel veel vrouwen ondergaan het(jammer genoeg) dus jij kan het ook!
    En dan een Burn out jeetje joh. Wat moet je dan nog veel werken! Mijn stiefmoeder was 2 jaar uit de running, maar die had het ook echt flink. Kwam niet meer buiten enzo.
    Zo zie je maar weer hoe heftig de mmm is helemaal omdat de rest van je leven ook niet altijd over rozen gaat. (bedoel in het algemeen )
    Ik vindt het echt heel naar voor je en gun je alle geluk. Hoop dat je dat ook snel mag ontvangen.
    Ga je op een IVF topic kijken en meeschrijven, misschien heb je daar wat aan.

Hele dikke knuffel voor jouw!

11. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jngens even snel ik heb vanmorgen het zhuis gebeld en ik heb weer een spontane eisprong gehad!!! Precies 14 dagen nadat het hcg gedaald was. Ik heb hem zelf ook vorig weekend gevoeld en gemeten met clear blue en geklust natuurlijk!!!!!!!!!!!

12. ecl

ecl Niet meer actief

ingetje super! Mijn duimen draaien!
    Strx ben je gewoon spontaan zwanger, wwhhaaa. Ik hoop het echt, gun het je echt!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ecl
    Lekker aan het genieten van je verlof meis???

@Ingetje
    Whaaaaaaaaaaaaaa wat een goed nieuws toi toi toiiiiiiiiiiiiiiiiii

@Ilayda
    ow meissie... dikke knufffffffffffffff

@ALL
    Hier nog bagger... ben 4 kg afgevallen en de onzekerheid is goed aanwezig... pffffffffff ik kijk enorm uit naar 6 januari.. dan hebben we de 2e echo. Als die goed is post ik een foto goed.

xxx

14. ecl

ecl Niet meer actief

Sjors,

Meis ik ben ook afgevallen in het begin en ben nu in totaal pas 2,5 kilo aangekomen. Probeer je daar dus niet te druk om te maken. Verder is de onzekerheid heel normaal, helemaal met onze geschiedenis. Geef er aan toe en probeer ook te genieten.
    Ik ben heel hard voor je aan het duimen. Dikke knuffel!

Ik ben inderdaad lekker aan het genieten van mijn verlof.
    Denk dat toetie een groei speurt aan het maken is, want ben de afgelopen 2 dagen erg moe. Maar dan doe ik lekker niks, naast bankhangen ;)

Ilayda hoe is het met jouw meis?
    Druufke en met jouw?

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hoi dames!!

Met mij alles prima....had gisteren (oud en nieuw) mijn nod! Heb bewust niet getest omdat ik mijn avond niet wilde laten vergallen door een witte test! Heb nu ook nog geen test gedaan omdat ik dus echt geen testdrang heb.......zat in mijn vruchtbare periode met mijn moeder in londen dus ga er eigenlijk ookniet van uit dat t gelukt is! Dus ik wacht nog een paar daagjes! Mocht ik nu weer ongi worden dan hup snel door met iui nr 5!!

Allemaal een leuke jaarwisseling gehad??
    Veel liefs van mij :)

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ecl
    Nou lekker blijven genieten meid.
    tot wanneer loopt jou verlof?

@Druuf
    whaaaaa echt niet teste meid?????

@ALL
    Gelukkig nieuw jaar!!!!!!

Hier blijf ik afvallen... kwalen worden minder... vandaag liefje lekker ook vrij dus saampjes luiere...

xxx

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Whahaha sjors NEEEEEE echt niet testen hihi......stom he maar geloof er gewoon niet in hahaha! Heb ben Druufman afgesproken dat als ik woensdag nog niet ongi ben we een testje gaan doen.....maar heb al wat buikkrampjes sinds vanmiddag dus ik denk dat ik een dezer dagen het ziekenhuis weer mag gaan bellen hihi!

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow jeetje druuf, vind toch wel heel spannend hoor! Ik duim!!!!

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou helaas maar beetje te verwachten ongi geworden!! Meteen zh gebeld en mag morgen komen voor de uitgangsecho......op naar ronde 5!!

20. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    @druuf, toch weer jammer altijd hè! Ook al weet je da het bijna niet zou kunnen je blijft toc hoop houden!
    @all, ik heb dus een eisprong gehad en zou zondag ongesteld moeten zijn geworden. Zndag niks. Maandag een klein beetje bruin verlies en dinsdag ook maar met een puntje rood erbij. Een uurtje iets last van mijn buik gister morgen. Nu helemaal niets meer als vreselijke hoofdpijn. Ik weet t ook niet meer. Ik ga toch maar een test doen i het weekend alse het niet verder doorkomt. Vorige keer ging het namelik ook zo! Hier word ik zo onzeker van hè!
    Ook als het niet gelukt is is het allemaal onzekere want ik ga nu afwachten of er meerdere keren een spontane eisprong ontstaat. Ik denk dat ik toch ook hè ziekenhuis ga bellen om advies hierover. Hoe lang moet ik wachten op spontaan?? Enz?? Leuke vragen allemaal hè! Maar goe dat ik nog vakantie heb!

Deel Deze Pagina