Hoi hoi,, Even snel vandaag bloed geprikt. Nu straks uitslag. Ze wilde me eerst alleen de waardes zeggen, oestrogenen 0,40 en progesteron 0,24.dus ik zei ja maar ik wil graag weten wa dit wil zeggen, wel of geen eisprongl toen heeftvze na aandringen het nagevraagd en zei dat er wel een geweest was. Mijn vraag is zeggen jullie deze Waardes iets?
Helaas, mijn 5e IUI is mislukt.....Dus ik mag aan de rose zometeen hihi!! Ben vanmiddag ook ongi geworden dus meteen zh gebeld......en mag maandag weer voor uitgangsecho!! Chop Chop snel die laatste en dan hoppa naar dusseldorf! Ben er he-le-maal klaar mee!! @ingetje: heb eenmaal mijn waardes gehoord na het prikken op eisprong.....heb maar een waarde toen gehoord weet dus niet zeker wat het geweest was maar dat was het getal 24..........dit was matig werd mij toen verteld.......had wel een eisprong maar de kwaliteit daarvan was niet zo denderend.......Heb daarna nooit meer hoeven prikken op eisprong. Heb ook gevraagd waarom niet......nou omdat dit elke maand anders kan zijn. Dus tja.....weet niet of je nou zo veel aan mijn antwoord hebt........
Hey gatsie druuf, maar je had het al verwacht. Lekker aan de Rosé! Ingetje die progesteron waarde is matig, het ene ziekenhuis houd min 20 aan de andere min 30. Mijn ziekenhuis houd min 30 aan voor een goede eisprong, ik zat meestal tussen de 50 en 90. Maar denk dat andere ziekenhuizen niet voor niets ook wel min 20 aanhouden en dan is jouw waarde toch aan de goede kand van de grens. Ik duim in iedergeval flink voor je!
Druufke is wel spijtig,maar je had het zien aankomen. Geniet van de rosé kan 1 van de laatse keren zijn. @ingetje mijn duimen staan omhoog!!! Ik heb ondertussen een compromis gemaakt,ik doe mijn 2de cyclus menopur nog bij mijn gyn,normaal weet ik dan eind maart of het is heeft uitgehaald,maar ga ook al een afspraak maken bij fertiliteitscentrum,kwestie van zo weinig mogelijk tijd te verliezen.
@ingetje bij mij gingen ze ook uit van 28-30-32... ze zeggen dat dit pas een goede eisprong aan zou duiden.. maa goed dat is volgens het zh hier. @Druuf K*T zeg!!!!!! knuffffffffffffffffff
Hey druuf, shit voor je, was toch wel mooi geweest als het weer anders zou zijn deze keer! Nu op naar de laatste in dit zhuis en dan Düsseldorf! Allen, ik bel maandag toch mijn eigen gyn. Op om hè zeker te wetenl anders ben i voor niets op natuurlijke eisprongen aan het wachten en blikt dat niet goed te zijn...
@ ingetje,raar he dacht ook dat punctie altijd zeer deed maar heb volgens mij geluk gehad.( had ook gebeden dat ik geen pijn wilde bij de punctie) weet ook niks over die waardes. @ druuf, wat jammer nou. @ecl meid bijna uitgerekend,hoe voel je je? @all, zaterdagmiddag me punctie gehad nu 2 weken wachten,heb er een goed gevoel bij dat had ikbij me iui's niet
Ingetje goed idee om ze even te bellen morgen! Ilayda mooi meis, nou ga ik flink duimen dat je gevoel klopt! Druuf hoe voel je je meis? All Hier vannacht een beetje gerommelt, maar de kleine zit er nog. Ben benieuwd hoe het deze nacht gaat. Voel me wel goed, alleen wat last van mijn onderrug/stuitje/heupen. Maar dat is te verwaarlozen.
Nou ik heb gebeld... Kreeg ik weer dat stom mens aan de telefoon van vrijdag. De dokter is er nie die staat in een ander ziekenhuis op de ok. Ze gelooft volgens mij niet dat hij echt perse zelf naar de bloeduitslagen wilde kijken! Nee vandaag maakte ik ech geen kans, heel misschie morgen en anders woensdag! Om gek van te worden! Hier kan ik gewoon slecht tegen!
@ ilayda: meid ik ga weer volop voor je duimen! @ ingetje: balen meis.......ik krijg ook steeds meer de schijt van ons ziekenhuis hoor want: @ all: vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest voor uitgangsecho. Nu was het zo dat ze in mijn rechtereierstok al wat activiteit zag......maar nu wistenze niet zeker of het al een eitje was van 1.5 of de cyste die nu dus echt beduidend kleiner was als voorgaande keren. En omdat ze het niet met zekerheid kon zeggen mag ik dus deze maand WEER niet beginnen aan de laatste IUI poging. Ze is bang dat als het de cyste is die nu dus kleiner word weer word geprikkeld om te groeien door de hormonen! Snap dat aan de ene kant ook wel.....maar wil er nu zoooooo graag klaar mee zijn! Dus zit er weer niks anders op dan een maand te wachten.......hoe lang moet ik nog wachten bah bah wacht al bijna 4 jaar!! Veel liefs!!
Ha druuf, Ja ik vind gewoon een secretaresse een secreet! Die kan echt niet meedenken en die is zo onaardig en niet behulpzaam, die zou je haast wat gunnen! Maar bij jou wat vreemd? Neem aan dat je voor de uitgangsecho bij si geweest bent? Kun je niet alsnog een extra afspraak maken bij so? Misschien is het wel een eitje en kun je wel gewoon beginnen? Wij hebben in ieder geval geleerd voor ons opte komen en dat heb je denk ik in ieder ziekenhuis wel nodig. Maar wij hebben ooit helemaal aan het begin besloten als si iets zegt waar wij geen raad mee weten we direct een afspraak plannen met so. Dat heeft tot nu altijd alleen maar positieve acties opgeleverd. Misschien het proberen waard in plaats van wachten?! Hopelijk heb je dan beter nieuws en zo niet dan weet je in ieder geval dat je niet voor niks wacht... Ja het wachten is echt het allerergste soms in onze gevallen, ik zou willen dat daar iets aan te doen was. Soms denk ik wel eens zal ik eens naar een helderziende gaan? Misschien zegt die me wel meer....haha Nou druuf ik hoor het wel weer. Ik bel morgen in ieder geval en dan hoop ik dat deze secretaresse niet fulltime werkt want een derde keer trek ik het niet om aardig tegen haar te doen!whaaaaaaaaaa!
@ ingetje: meis zet hem om haha! Nou ik heb nog wel 2 maanden de tijd voor die laatste iui voordat ik naar dussldorf ga! Maar 1 ding weet ik zeker......mocht ik door nog meer tegenslagen voor april die laatste iui nog niet gehad hebben dan doe ik hem niet meer hoor als ik kan starten in dusseldorf! Dan steken ze die laatste hier maar in hun gat! Ben er klaar mee!!!
Nou eindelijk een lieve secretaresse aan de lij gehadl ze ging het navragen bij de gyn. Nou ze belde net terug en zei dat de gyn had gezegd dat het een goede /mooie eisprong was geweest. Nou dus weer een geruststellingl nu nog wachten wachten wachten!
@ingetje dat is goed nieuws,je hebt er wel lang moeten op wachten,secretaresses zijn inderdaad niet altijd even vriendelijk/behulpzaam en weten vaak niet hoe belangrijk het is dat onze vragen zo snel mogelijk behandeld worden. @druufke weer wachten dus,hopelijk gaat de tijd snel voorbij en krijg je niet teveel tegenslagen! Ik heb zelf een afspraak 22 maart in het ferticentrum,dus als volgende cylus weer afgebroken wordt,kan ik onmiddelijk verder naar het ferticentrum om daar eens te horen wat hun mening over de hele situatie is.
@Ingetje en druuf Jeetje meiden lijkt wel een gevecht met het zh bij jullie. Wat naar voor jullie dat jullie zo'n rot ervaring hebben met het zh en niet betrokkenheid/begrip of hoe je het ook noemen moet. Grrrrr ik duim voor jullie beiden dat het nou eindelijk is positief mag zijn! @Snjiezel fijn dat je naar de fert. mag meis!!!!! @ALL Hoe gaat het met de rest?????????????????????????? Hier voel ik me soms nog behoorlijk bagger. Ben wel over de 14 weekjes nu. Angelsound vinden we helemaal superrrrr hartje luisteren is erg gaaf. Maar hoop wel dat ik me snel beter ga voelen. Slaap erg slecht, hoofdpijn en nog misselijk in de avonden. xxx
Weer een illusie armer, ben ongesteld geworden. Ik wilde direct weten waar ik aan toe was dus heb ik vanmorgen een test gedaan, niet zwanger en promt erna buikpijn enz! Nou daa gaan we weer. Even verdrietig en zielig en nu weer verder!x
knuf ingetje xx dames ik voel me anders, zondag testen hopelijk ben ik zwanger. is ecl trouwens bevallen?
Ingetje he gatver! Dikke knuffel meis! Ilayda spannend! Nope nog niet bevallen! vandaag 41 weken dus mag nu wel eens komen die kleine van ons.
spannend Ilayda en Ecl! Ben benieuwd! hoop voor je Ilayda dat je gelijk hebt! En Ecl succes met je bevalling, kan nu niet lang meer duren! Sjors, hopelijk voel jij je ook snel wat beter en kom je weer in een opwaardse spiraal!