Niet zwanger: Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks nu 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 Eevie: 28 jaar,1e kind, ronde 20-> 5e ronde Menopur 112.5 EH Goby: 28 jaar, 1e kindje, 75EH menopur om de dag, 1ste FM 28-2 Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje, maandje rust, NOD rond 6 maart Diaantje: 40 jaar, 4 jaar bezig 1ste kind?, dd 450 menopur Zwanger: Nog niemand Pendels Ecl: 1 pendel voor 2 eitjes deze ronde, 1 pendel voor maart(beide door allwoman)
Het is helemaal relaxt hier in Engeland! Heerlijk! Maat morgen weer naar huis; dat vind ik ook altijd fijn. Ja, ik vermoed toch wel 2, maar ik weet t niet. Tja, m'n gevoel had t elke mis, dus ga ik nu maar nergens vanuit. De progesteron veroorzaakt ook veel verschijnselen, maar zorgt er bij mij denk ik ook voor dat m'n cyclus beter is. Sinds ik t gebruik, heb ik n sprong rond dag 14!! Wat vervelend ecl, dat er weer niet veel te zien is. En je spuit nu ook meer, he? Xx
Hoi allemaal, Vanochtend echo gehad en groen licht. Vanaf vanavond dus weer aan de menopur. Dosis is verhoogd naar 112. Hierdoor kan de eisprong (nog) eerder komen dus ik moet op dag 8 alweer terugkomen.
Hoi meiden, sorry dat ik heel lang niets heb laten horen... maar we hebben ontzettende problemen met de computer. Kan nu ook alleen maar even snel een reactie geven aangezien ik op mijn werk ben. Ik wilde even laten weten dat het bij mij geen goed nieuws was bij de 1e fm. Ik had 3 cystes, 1 was er zelfs 4 bij 5 cm. Vandaar opgezette buik en misselijk. Nu weer kuurtje provera in de hoop dat de cystes verdwijnen. @kanshebber, fijn dat je weer kunt gaan spuiten. Succes @Eevie, spannend zeg waarschijnlijk 2 eieren, ik ga heel hard voor je duimen! @ecl, jammer dat er weinig verandering in zat. Hou moed. @ rest die ik vergeten ben Succes allemaal meiden en ik kom snel weer kletsen Dikke kus van mij
hey dames, Eevie je bent weer lekker thuis of ben je nu nog onderweg?? In iedergeval heb je even lekker kunnen genieten! Wouw een eisprong op cd14, ben jaloers! Zit nu al op cd26 geloof ik. Ik had met clomid mijn eisprong rond cd18, dat was dus opzich ook wel netjes. Meis mijn duimen draaien voor je hoor! Kanshebber fijn dat je weer bezig bent! Ik spuit nu ook 112 sinds ong. een week, maar het wil hier niet opschieten! Zal een volgende ronde, waarvan ik hoop dat ie niet hoeft te komen, denk ik moeten beginnen 112. Met 75 gebeurt er namelijk niks bij mij! Spannend meis, ik moest trouwens ook steeds vrij vroeg komen. Ik duim voor je! Pas je het ff aan in de lijst, dan weet ik wanneer je een afspraak hebt(anders vergeet ik het) Goby meis wat kut! Dat is echt niet leuk! Nu dus niks meer doen naast provera en wachten tot de cyste weg gaat? Nou laat dat maar lekker snel zijn en dan gaan we flink duimen voor een goede volgende ronde voor je! Liefs ecl
Niet zwanger: Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks nu 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 Eevie: 28 jaar,1e kind, ronde 20-> 5e ronde Menopur 112.5 EH Goby: 28 jaar, 1e kindje, 75EH menopur om de dag, 1ste FM 28-2 Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje, maandje rust, NOD rond 6 maart Diaantje: 40 jaar, 4 jaar bezig 1ste kind?, dd 450 menopur Zwanger: Nog niemand Pendels: Ecl: 2 pendel voor 2 eitjes deze ronde( allwoman en hanna) 2 pendel voor maart(allwoman en hanna) 1 pendel voor april/mei(gimena)
Dames wat is het toch stil hier! Hoe is het met iedereen? Hebben jullie wel eens een flinke blauweplek over gehouden aan spuiten? Ik heb nu echt een flinke! Het prikken deed zeer en toen ik de naald eruit haalden kwam er meteen flink wat bloed mee. Heb hard op me buik gedrukt, maar de ader dus toch niet goed dicht kunnen drukken. Hij doet overigens geen zeer hoor? Hebben jullie wel eens iets meer gespoten dan wat je moet spuiten? Ik heb dat 2 dagen wel gedaan, heb 1,5 keer gespoten wat ik moet spuiten. Misschien heel dom, maar wil dat er wat schot in de zaak komt. Heb gister weer netjes 112 gespoten en ga dat vanavond en morgen ook weer doen. Ben benieuwd of jullie dit wel eens gedaan hebben, ook met andere medicatie zoals clomid ofzo? Maandag heb ik weer een fm, poeh is alweer nr.5. Normaal gesproken zou ik met clomid al ongesteld worden maandag en nu heb ik dan nog niet eens een eisprong gehad. Maar ik hoop nog steeds dat deze lange cyclus mij moeder gaat maken van een beebje in mijn armen en a.u.b niet weer van een vlindertje! Hoop echt zo wat goeds te zien maandag! Laat de pendel van hanna maar helemaal uitkomen: 2 eitjes deze ronde, zwanger deze ronde van een tweeling! En als dat te veel gevraagt is, dan de 2 pendels van allwoman: 2 eitjes deze ronde, zwanger deze ronde van een 1ling, wordt een jongen Allwoman heeft 2x het zelfde voor me gependeld, alleen de laatste 2 dus geslacht en 1ling of meerling had ik de 1ste x niet gevraagt. Nouja in iedergeval snappen jullie wel wat ik bedoel! Ik wil nu deze ronde goed zwanger worden!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi hoi, Ik ben weer terug van vakantie. lekker uitgerust, dus weer energie om morgen te gaan werken. @ Kanshebber; fijn dat je weer met prikken kan beginnen. Bij mij werkt 112 ook beter. @ Goby; Wat klote van de cystes zeg!! hopelijk verdwijnen ze snel en kun je verder met een nieuwe ronde. Succes meis. @ ecl; Ja een sprong op dag 14, erg gaaf. De vorige maand was het dag 11. Ik denk dat de combinatie van Utregstan en daarna 112 Menopur spuiten goed werkt. Sinds ik die bollen gebruik is mn cyclus erg mooi! Hoe is het met jou? Morgen weer een fm he? Hopelijk komen de pendels uit!! Ik heb ook wel eens blauwe plekken, maar dat zijn vaak kleintjes. Je hebt dan inderdaad een adertje geraakt. Ik voel aan mn huid of het een goede spuit wordt of niet. Als ik de naald al te goed tegen mn huid voel, kies ik een ander plekje. Fijne zondag nog!! xx
Eevie, Mooi meis, dat je lekker het kunnen genieten. Zo'n rust en oplaad moment heb je echt nosig he?! Fijn joh dat je van die mooie kort cyclussen hebt! Waar gebruik je die utrogan voor? Met mij gaat het wel goed hoor! Morgen is het weer spannend, hoop dat er nou echt wat zit Ja je voelt inderdaad goed of je op een goed plek prikt of niet, als ik goed zit doen het helemaal geen pijn, zit ik verkeerd dan is het wel gevoelig. Die van de blauweplek deed pas zeer de toen de naald er bijna helemaal inzat, dus heb toen maar gewoon gespoten. Fijne zondag nog! Liefs Ecl
Mijn lf is te kort, dus het bms breekt zo snel af dat er niets in kan nestelen. De Utrogestan zorgt ervoor dat het bms niet afbreekt. Ik moet echt testen om te zien of ik zwanger ben. Als ik met de bollen stop word ik pas ongesteld. En dan maar 4 dagen ipv 10! Dus ik vind t wel prima zo. Xx
Eevie, Aha oke, ik snap het! Dat is dan inderdaad wel beter zo! Ik heb strx fm 5, ben benieuwd! Heb het idee dat ik gister misschien een eisprong heb gehad, maar dat zullen we wel zien. Kan niet zeggen dat me lichaam deze ronde net zo reageert als anders, dus ik weet het helemaal niet zeker! Had wel flink wat vruchtbaarslijm en flinke pijn. Jullie krijgen strx weer een verslag van me fm Liefs ecl
Hey dames, Ben net terug van de fm en heb goed nieuws! Er zaten 2 grote eitjes, die zeker gaan springen en 1 kleintje die eventueel ook mee kan gaan doen. De grote zijn 18mm en ongeveer 16mm. De pregnyl kan dus gezet worden! Zit dus bijna op het wachtbankje! Een hele super blije ecl Heb het lijstje aangepast! Niet zwanger: Ecl: 23 jaar, 3 jaar bezig 1ste kind, 75 Menopur, 1ste FM 23-02 niks, FM2 28-02 niks nu 1,5 ampul spuiten, FM3 04-03 niks, FM4 09-03 ei 10,5mm, FM5 14-03 ei 18mm+16mm+kleintje vandaag pregnyl! Eevie: 28 jaar,1e kind, ronde 20-> 5e ronde Menopur 112.5 EH Goby: 28 jaar, 1e kindje, 75EH menopur om de dag, 1ste FM 28-2 Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje, maandje rust, NOD rond 6 maart Diaantje: 40 jaar, 4 jaar bezig 1ste kind?, dd 450 menopur Zwanger: Nog niemand Pendels: Ecl: 2 pendel voor 2 eitjes deze ronde( allwoman en hanna) KLOPT!!!!! 2 pendel voor maart(allwoman en hanna) 1 pendel voor april/mei(gimena)
Dat is mooi nieuws, ecl! Je kunt echt aan t slijm zien of er n ei aan komt he? Flink aan de klus jij en dan naast me op de wachtbank. Ik duim voor n mooie sprong! Xx
Hey dames, Goh wat is het rustig moest het topic zoeken op pagina 4! Hoe is het met iedereen? Lekker aan het genieten van het weekend? Ik denk dat ik dinsdag mijn eisprong heb gehad, dus zo'n 24 á 36 uur na de pregnyl. Nu is het wachten op de testdatum dus weer begonnen. Eevie wanneer kan jij testen, wil jij gaan testen? Ik ga de 31ste testen of misschien 1 april, als ik het aan kan om te wachten! Waarschijnlijk niet! Heb verder niet veel te melden, naast het feit dat ik flink zere tepels heb! Nou heb ik dat altijd hoor na mijn eisprong, maar nu erger door die HCG Liefs ecl
Hoi hoi, Hier alles rustig. Maandag is het twee weken geleden dat ik de pregnyl heb gezet. Ik denk dat ik morgen of anders maandag of dinsdag een test waag. Denk niet dat het raak is. Heb al wel de hele week ontzettend zere boobs en tepels. En krampjes onderin m'n buik. Een beetje een ongi-gevoel. Dus denk dat ik eind volgende week weer kan gaan spuiten. @ecl; Jij zit nog wel even op de wachtbank. vervelend he, dat wachten? Hoe is het met de andere meiden?? Xx
Hoi hoi, Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ik heb clomid 50, 100 en 150 mg gehad welke helaas niet zijn aangeslagen. Ik stap nu over op het spuiten met menopur, eerste ronde dus allemaal reuze spannend. Volgende week dinsdag krijg ik eerst een spuitinstructie, hebben jullie dat ook gehad? En wat zijn jullie ervaringen verder? Liefs!
Hoi Lovely, welkom. Zo ging bij mij ook; eerst Clomid wat niet werkte. Nu dus al 5 maanden Menopur wat erg goed werkt. Volgens mij krijgt iedereen eerst een prikinstructie. Het spuiten went snel, dus het zal vast goed komen! succes! @de rest; uhm... Ik durf het nog niet echt hardop te zeggen maar ik ben misschien toch wel n beetje zwanger? Kijk maar in m'n album, als je wilt. Morgen nóg ns testen... X
Hallo lieve meiden Was even vergeten dat ik hier ook gepost had!! maar ik ben weer terug hoor.... nou de punktie was 5 maart en TP 8 maart helaas is gisteren het afgebroken moest vandaag eigenlijk testen maar zover ben ik weer niet gekomen gelukkig zit er nog een in de vriezer maar eerst even niet heb hier erg last van en teleurgesteld na alle foefjes erbij voor meer kans helaas niks geholpen en heel wat geld lichter moest alles zelf betalen n.l had er n.l assited hatshing en picsi bij maar het is niet blijven plakken kom gauw weer mee praten ben nu nog erg in de war en alles moet nog een plekje hebben