topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Ilayda gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
    Sorry voor de late felicitatie, maar ben erg druk met mijn dochtertje die donderdag om 20.37uur geboren is. Was een hele zware bevalling, maar het is het 1000% waard! Ze woog 3080gram en 48cm lang, klein popje dus. Ze doet het hartstikke goed! Borstvoeding loopt als een trein, ze is alweer boven haar geboortegewicht. Met mij gaat het wel oke, blaasontsteking en stuwing. Naast dat is het alleen maar genieten.

Meiden ik denk nog steeds veel aan jullie.

Dikke knuffel!

2. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ecl meid dankje voor je felicitatie, wat heb ik je gemist :D
    jij ook gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
    en hoe heet ze?

3. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Ecl proficiat met de geboorte van je dochtertje!!! Lekker genieten nu. En hoe heet het kleine prinsesje?

Hier duurt het wachten toch wel lang hoor en langs de andere kant ben zie ik er tegenop om terug te beginnen spuiten gewoon uit angst dat het weer niks gaat zijn en dat je weer die emotionele periode door moet,en aangezien ik dan niet de leukste persoon ben is het hier dan ook alle dagen ruzie als ik menopur moet spuiten. Een dubbelzijdig gevoel dus...

4. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    sjniezel meid toch.
    heb ik ook gehad, ik zei tegen mezelf steeds.
    ik weet dat ikooit zwanger word ik weet het.
    daar door zag ik alles positiever.

5. ecl

ecl Niet meer actief

De naam van ons meisje wil ik niet op het forum zetten, maar wil hem wel pb als jullie dat willen.

6. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ecl, proficiat met de geboorte van je dochter! Wat geweldig! Genieten en hard werken in het begin!
    Maar zo mooi! (denk ik dan)

Sniezel, is moeili als je je zo voelt tijdens het spuite, heb ik ook wel eens gehad hoor! En het enige dat helpt is praat erover als je je zo voelt! Krop het niet op maa vertel het tegen je liefste om je heen. Als men het weet kunnen ze er ook beter mee omgaan! Mijn vriend ook hoor!

Allen, ik ben volop bezig met voorbereiden carnaval, dru druk!
    Ook nog een eisprong dit weekend, lekker handig, met carnaval! En jullie?

7. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ecl heel begrijpelijk meid.

ingetje ik ben druk bezig met het denken waar me klachten blijven haha.verder niks.weet nogniet wat ik in het weekend ga doen.

8. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    ingetje mijn vriend wil maar moeilijk geloven dat het van de hormonen komt dat ik zo doe... Gisteren kreeg ik eindelijk gelijk nu ik niet aan het spuiten ben,ben ik een heel ander persoon dus hopelijk dat hij de volgende ronde dan ook begrip heeft.
    Bij de zus van mijn vriend kan ik wel altijd op begrip rekenen aangezien ivf gehad heeft en dus ook weet dat het niet altijd even gemakkelijk is.
    Mijn mama en mijn zus doen alsof er helemaal niks aan de hand is dus daar kom ik al helemaal ni graag meer. Ook omdat mijn zus in november bevallen is en zij van de eerste keer zwanger was en ondanks dat ze weten dat het bij mij niet zo makkelijk gaat wordt er met geen woord over gerept... Daar moet ik al helemaal niet op steun rekenen...

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @sjniezel
    Heel vervelend voor je dat je stemming anders is op t moment van spuiten meis. Hopen dat je vriend nu hij toch verschil opgemerkt heeft begrip blijft houden!

Maar wat naar voor je dat je ma en zus niet reppen over jullie situatie zeg!!!!
    Hoop dat je zoals je al zei wel wat aan schzus en ons hebt meid!

@ingetje
    Hier geen carnaval meid, rotterdam doet daar echt niet aan. Ik ben een babyshower aantborganiseren voor een dinnie.

@ecl
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie popje!!!!!!!!!
    Geniet lekkerrrrrrrrrr.

Xxx

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hallo allemaal ga vandaag beginnen met de menopur en was al bezig met de decapeptyl. voor onze 2e icsi poging.
    dit is de eerste keer dat ik menopur gebruik.

wat vraagjes:
    maken jullie de menopur wel eens van te voren klaar?
    en zo ja, hoever van te voren?
    want me ma wil volgende wk met mij en zus naar huishoudbeurs. maar zit een beetje met prikken. prik altijd om 15.30

11. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Hey Mari,

ik moest een tijd 1,5 ampul menopur spuiten en mocht gewoon de helft die ik over had de volgende dag gebruiken van gyné,natuurlijk moet je die wel koel bewaren dan.

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Hoe gaat het hier?????

@Mari
    Ook ik heb regelmatig 1,5 ampul gespoten en de andere helft dan idd de volgende dag gebruikt.. en idd wel koel bewaren.

Succes met de 2e icsi!!!!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    In album nieuwe foto's ;)

14. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Deze nacht eindelijk ongesteld geworden,dus vanaf morgen terug menopur spuiten straks naar gyn bellen om te horen hoeveel en wanneer ik op controle mag gaan. Hopelijk deze keer eens een volledige cyclus die goed gaat!!!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Het lijken hier wel tegenzittende dagen achtereen!

Ik ben gister ochtend rond 80:30 flauw gevallen op me werk nadat ik erg misselijk was en wat duizelig.. ik kwam niet goed bij en dus belde ze 112. Ik ben vervolgens per ambulance gebracht naar EHBO van 't Maasstad.
    Mijn suiker was 2.3 veeeeeel te laag dus. Onderweg naar het zh hebben ze vriendlief gebelt en kreeg ik via een infuus glucose. Mijn suiker steeg gestaag maar mijn ogen zaktje weg en ik was zo moe alsof ik een week niet had geslapen! Eenmaal op het EHBO werd ik meteen aan verschillende aparatuur gehangen... mijn bloeddruk was oké en hart was onregelmatig maar niet schokkend. Er werd weer geprikt op suiker en bleek dat dit flink daalde. Ook werkte me infuus niet mee.. liep niet goed door... had een bloedstolsel.. en later toch OOK in me andere hand een infuus.

De paniek sloeg toen hard in!

Ik moest nodig plassen en uit mijn urine check bleek vervolgens een hoog gehalte suiker. Ook niet goed dus. Men zei dat dit kon komen door hoge concentraat wat ik in de ambu had gehad.. en dus na een uur nog een check. Ze bleven ook me suiker controleren en die bleef kelderen. Pas na een halve dag ging het omhoog en bleef het op pijl.
    wel bleef het gehalte suiker in me urine aan de hoge kant maar stukke lager als van de 1e plas.

Had middels daar ook wat gegeten en was verplaatst naar opservatorium. Ook de gyn is bij ons geweest en na een korte echo leek ons frumpje het goed te doen. Hij/zij lag wel te slapen dus hebben ze even zitten porre (zielig!!) om te wekken.

Dit hele gebeuren is doorgegeven aan de gynaecologie en mijn ha. Ik moet morgen (afspraak stond al) bij de gyn nog een keer suiker laten checken.. en vrijdag bij de ha. Ze willen hier wel boven op blijven zitten. Suiker heerst enorm in mijn fam.. en mijn mams heeft zwangerschaps suiker gehad. Dus ze willen het goed in de gaten houden. Het is echter zo dat met zw.suiker het erg hoog is.. dus vandaar dat ze dit niet helemaal snappen en goed willen volgen. Ik heb wel op me sodeju gehad wat betreft eten... moet nog beter eten. Meerdere kleine portie's op een dag.

Ik ben nu dus thuis, erg moe en heb 2 blauwe onder armen/polsjes. alle vingers doen zeer van vinger prikken (suiker) want ook dat ging niet goed... er kwam niet 1 keer na een 1e prikje bloed :$... ze moesten meerdere keren prikken en kei hard knijpen in me vingers. Ook infuus aanleggen ging K*T... mijn aders zijn erg dun.

Nou ja eh was dus even onze maandag beleving.
    Sorry voor het lange verhaal... kon het nu ook ff van me af tikken.

xxx Sjors

16. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Amai sjors,dat is me wel een verhaal. Goed dat het nu terug een beetje beter gaat en dat alles goed was met jullie frumpje. Idd wel zielig dat ze moesten porren maar dat is natuurlijk wel nodig om te chekken of alles echt wel in orde is. Hopelijk zijn de uitslagen van bij de gyne en HA goed. Rust maar goed uit en probeer je vooral niet teveel zorgen te maken makkelijker gezegt als gedaan natuurlijk ik zou gek worden als ik zoiets moest meemaken. En het bloedprikken is dus ook niet meegevallen. Heb ik ook elke keer voor dus daar zie ik de komende weken al tegenop. Ze moeten meestal er een 2de verpleegster bijroepen en dan nog prikken ze naast mijn aders... Ik vanaf morgen 1 ampul menopur en maandag voor echo en bloed,dus vanaf morgen gaat mijn humeur weer de diepte in en net nu ik de laatste tijd zo goed gehumeurd ben...

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sjniezel
    STerkte weer met de stimulatie periode meid! toi toi toiiii

@Ilayda
    hoe gaat het met je meid???????????????????????????

En de rest???????????????????????????????????????????????????????

18. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal,
    hier ben ik weer na 5 dagen carnaval! Poeh t was zwaar! Jeetje sjors wat heftig, nu maar even een pas op de plaats en jezelf in acht nemen he meid!
    Sniezel, kop op met de menopur! De zon schijnt alvast dat maakt het al een beetje minder erg! Geef jezelf een leuk kado of zo haha! Dat wil wel eens helpen!
    Ik ben hier weer in de zenuwslopende periode is het gelukt of niet? Wachten tot volgende week donderdag. Wil wel nog even bloed laten prikken of de waardes van de eisprong oke waren.

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ecl: Gefeliciteerd!!!!! hoe is t met je en de kleine??

@ sjors: pfff meid dat is even schrikken zeg!! Hopelijk gaat het snel beter met je!!

@ sjniezel: succes met de menopur.......het valt wel mee

@ ingetje: hihi ook jij weer boven water haha. Zwaar was het zeker!! Nou ik moet vrijdag afwachten en dan hopelijk de laatste ronde!! En dan op naar 24 april.....mijn intake Dusseldorf!!

Veel liefsssss

20. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ sjors meid, wat naar wat je hebt meegemaakt.
    goed dat ze je nu veel beter onder controle willen houden.knuf meid

@sjniezel succes met je menopur meid, gaat je wel lukken.

@ingetje me duimen draaien voor je

@druufke kan je vrijdag testen of begrijpik het verkeerd?

@all, hier gaat het lekker zijn gangetje.
    met volop aan het genieten, heb nog steeds geen kwaaltjes.
    ben ik blij om maar anderzijde maakt het me wel onzeker of het goed is, maar ik maak me niet te veel daar druk om.
    volgende week donderdag (1maart) heb ik me 1e echo kijk er al naar uit dames xx

Deel Deze Pagina