@ ilayda: ja morgen is mijn nod.........ga er trouwens niet vanuit dat het gelukt is hoor!! Maar wil nou zoooo graag die laatste IUI gedaan hebben kan ik dan tenminste naar 24 april toeleven....klinkt raar maar heb er zo'n zin in!!!!! (misschen denk ik er in het IVF traject wel anders over hoor) En 1 maart je eerste echo....oehhhh meis spannend!!!
Druuf toch spannend hè! Ik ben benieuwd! All, wat zijn echt hele vroege zwangerschaps symptomen? Die jullie misschien ooit gehad hebben of weten van iemand? Ik ga morgen vroeg weer bloed prikken om vastte stellen of er een goede eisproong geweest is. Ik denk van wel had er echt last van zaterdag!
@ druuf en? @ ingetje ik had steeds een gevoel van dit ben ik niet,echt heel raar had gewoon een gevoel dat ik anders was.en me borsten waren grotere geworden en 1 dag van voor dat ikging testen was ik zo misselijk met het verschonen van de kattebak. sinds die dag verschoon ik de kattebak ook niet
hallo allemaal, bedankt voor het antwoorden. dus dan kan ik de 450 eh van te voren klaar maken en meenemen in een koeltasje? Sjniezel: hoe gaat het prikken met de menopur? Sjorsjette: wat vervelend allemaal, heel veel sterkte ingetje: hoop dat het gelukt is ilayda: gefeliciteerd met je zwangerschap en spannend de 1e echo. druufke: ik ben benieuwd of het gelukt is.
Sjors jeetje meis, wat was dat een heftige dag! Dat prikken wil vaak niet zo goed lukken, maar jeetje bij jouw was het helemaal lekprikken. Hoop dat het vanaf nu weer beter met je gaat! Wel goed dat ze je in de gaten gaan houden, mag ook wel na maandag! Inetje ik heb elke ronde allerlei zwangerschps symptomen gehad, dus wees sowieso voorzichtig met daarmee bezig zijn. Ik maakte mezelf eerder gek dan rustig. Maargoed bij mij was bij alles zwangerschappen 1 iets heel kenmerkend en dat was dikke duidelijke blauwe aders op mijn borsten. Ilayda hoe is het met jouw meis? Druuf en en en???? Mari welkom sjniezel wanneer heb je je eerste controle? succes met spuiten, ik vond het wel meevallen. Dames bedacht me ineens dat ik hier geen foto geplaatst heb, dus bij deze nog een foto van onze toetie. Doe er 2 1 van de eerste dagen en een van nu 2 weken later. Met toetie gaat het super, de kleine meid is nu alweer 500gram aangekomen. Ze is nu dus ruim 3,5 kilo(bij geboorte 3080gr). En ze was gister avond alweer 2 weken oud woooohhhh wat gaat dat snel zeg! Met mij gaat het nu weer iets beter, heb namelijk borstontsteking. Maarja als zij het maar goed doet, ik red het wel!(heel cliché, maar zo waar).
Ecl Wow, mooie foto's! Super klein mensje! Hopelijk is je borstontsteking snel over! Heb van horen zeggen dat het erg pijnlijk is... Ben er niet super mee bezig maar toch ook weer wel hoe doe je dat om er niet mee bezig te zijn? Tja dan typ ik nog maar wat aan mijn afstudeerscriptie! Hopelijk helpt dat een beetje! Sniezel, al gespoten? Hopelijk valt het nog mee? Hoeveel ampullen moet je spuiten? Veel chocolade eten helpt misschien, daar zit een stofje in waar je gelukkig van wordt! Mari, welkom! Als ik het goed lees heb jij al 1 wondertje? Van wege welke reden zit jij. Zitten jullie in het medische circuit? Druuf heb je een testje gewaagd of doe je dat niet? Ilayda benieuwd naar je echo! Spannend dat wachten hè! Moo als je zo'n foto dadelijk hebt als bewijs dat er een fruupke in je buik zit! Sjors nog controle gehad? Voor je suiker? Hopelijk geen rare fratsen meer! All, ik bel zometeen nog ff naa de poli, even de uitslag vragen van t bloed. Belde straks toen was het nog niet binnen! Hopelijk dadelijk wel!
Dank je meis! Er niet mee bezig zijn, hoe doe je dat.......uuuhhhmmm mission impossible!!!!! Wat bij mij wel hielp is proberen mezelf eraan te herinneren dat alle mogelijke symptomen niks zeggen. Tegen de laatste rondes lette ik er ook echt minder op. Moet zeggen dat ik ook wel altijd extreem veel symptomen had en elke keer weer net iets anders of een nieuwe erbij. Behalve dus die aders op mijn borsten, die had ik echt alleen de keren dat ik zwanger was! Afleiding helpt ook wel wat, maar ik kon me nooit helemaal afleiden. Moeilijk allemaal he meis?! Hoop dat het snel voorbij is voor je! Dikke knuffel!
Her ben ik nog even snel! Ziekenhuis gebeld en de waarde was mega goed. Een waarde van 47. Vorige keer was de waarde 24 (ook een eisprong) keer daarvoor was hij 43 nu dus heel goed! Ik heb er ook echt last van gehad zaterdag avond! Nou duimen draaien voor volgende week!
Ik moet momenteel 1 ampul spuiten en maandag op controle,vandaag ging het prikken niet zo goed de voorbije 2 dagen wel. Maar mijn humeur is al de diepte in hoor,gisteren al ruzie om iets super stom. Dus ik zal mss eens wat chocolade beginnen eten @ecl wat een mooi dochtertje daar smelt mijn hart echt wel van,ben blij dat ze het super doet,hopelijk heb je niet teveel last van je borstontsteking en kan je borstvoeding blijven geven!!! @ingetje ik duim voor jou,en dat de wachtweken snel voorbij zijn en je positief nieuws te melden hebt!!!
@ ecl: Wauw!!! Wat een poepie!!!!! Balen van je ontsteking......maar zoals je zelf al zegt.....als de kleine het maar goed doet!! @ Ingetje: Mooie waardes dus!! Spannende tijden nu weer voor je dat wachten!!! Ik duim voor je! @ Sjniezel: Balen dat je zoveel last hebt van de hormonen!! Heb ik nooit zoveel last van gehad gelukkig!! Merk er eigenlijk weinig van! Succes!! @ all: Vandaag ongesteld geworden, netjes optijd........dus ik doe ook eigenlijk nooit een testje, want ben bijna nooit overtijd!! Maandag mag ik weer voor de uitgangsecho en hoop zoooooooo dat ik eindelijk mijn allerlaatste poging mag gaan doen!! Wil naar Dusseldorfffffffffffffff!!!!! Een fijn weekend allemaal veel liefsssssssss
En misselijk de hele dag door ben ik ook van die hormonen er is maar 1 ding postief en dat is dat ik maar 2 dagen ongesteld ben nu ik moet spuiten anders minstens een week...
@ecl Wat een schatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAUW zeg! Genietttt. @Ingetje WOW meis mega top waardes... ik duim!!!!!!! @snjiezel Komt goed meis, ga je vandaag nog iets leuks doen? @Druuf Hmzzzzzzz balen van ongi... hoop voor je dat je gauw verder mag meid. Zo te lezen heb je er mega behoefte aan! @Ilayda Spannend en leukkkk 1e echo!!! @ALL suiker was weer laag nu maandag, woensdag en vrijdag weer een check. Buikje groeit nu wat harder door heb ik het idee! Verder 9mndB geweest was gezellie!!! en morgen de vloer uit 't kamertje en de nieuwe ophalen. Colega van me komt helpen zodat vriendlief diet niet hoeft te doen. Kan hij meteen met leggen beginnen wanneer hij wilt. Gister jaardag broertje vriendlief (20jr) zaten er een uurtje... gaat tie ineens wg (stappen) nou en dus zit je daar dan hahaha. Ach was gezellig. Vandaag jaardag van schoonzusje d'r kleine (1jr) Heb net een sms van me vriendin gehad dat ik een cadeau in me mail heb... dus ik kijken.. hebben we een zwangeren fotoshoot voor 2 gekregen van haar!!!! echt zoooooooooo LIEF. Tis voor vanaf april tot eind mei geloof ik. Ga morgen ff plannen (moest binnen een week afspraak plannen) A fijn me happy dus! xxx
@sjors vandaag gaan paardrijden,lekker gaan eten en dan met de kindjes van schoonzus naar binnenspeeltuin geweest dus heb mijn zinnen vandaag wel kunnen verzetten nu strijken en dan op tijd bed in want moet morgenvroeg voor ik ga werken nog naar gyn
@ ecl wat is ze schattig @ druufke jammer meid, niet de hoop opgeven komt goed. @ sjors leuke kado meid, geniet van je fotoshoot
Veel kleine follikels te zien vandaag. Baarmoeder is zich goed aant voorbereiden en voorlopig gewoon 1 ampul blijven spuiten. Donderdag terug voor echo.
@ all: Vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan voor de uitgangsecho......ik dacht echt als ik weeeeer niet mag ga ik een rel schoppen hier......heel scenario al in mijn hoofd...... En geen cyste dus ik mocht weer starten aan de allerlaatste IUI......Was zooooo blij!!! Sta ik bij de apotheek met mijn receptje.....wat denk je......geen pregnyl......ik dacht neeeeeeeee dit kan niet!! Zegt die muts: tja het word steeds moeilijker om de pregnyll te leveren en we hebben leveringsproblemen.....maar we hebben nieuwe besteld in het buitenland en dat duurt zo'n 2 weekjes en dan hebben we het hier.... Ik zeg dat ga ik niet halen....heb dat spul volgende week nodig...... Ze eloofde me dat ze rond ging bellen en dat ze me zou laten weten waar hier in de buurt ik nog ergens bij een apotheek een ampul kon gaan halen!! Ze belde me vanmiddag netjes en kon woensdag een ampul gaan halen hier 10km verderop! Ik was best blij op dat moment.....zag het alweer mis gaan.....! Dusssssssss dames ga even mijn spuitje klaar maken nu!! Veel liefssssssssss
Hey druif, dat meen je niet geen pregnyl!!!!! Hoe denken ze dan dat we dat gaan fixen? Welke apothek heb je? Je zult hem nu maar direct nodig hebben! Gelukkig kunje hem nu meteen woensdag al halen! Ik ben erg blij voor je dat je aan de slag kuntZ, All, ik heb al dagen pijnlijke tepels. I weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Niet teveel in ieder geval! Vrijdag of zaterdag nod dag! Ben nu al dagen in de weer met mijn afstudeer werkstuk! Heb dus wel wat anders om over na te denken! Ben blij als ik dit gehad heb!
@ ingetje: dat pregnyll verhaal dat word steeds erger! Is al vaker voorgekomen dat het bijna op was. Heb het nu in het ziekenhuis gehaald, mijn eigen apotheek zit in zuid.......Dit komt mede doordat er steeds minder vrouwen meedoen aan moeders voor moeders plus het feit dat steeds meer vrouwen iui of ivf doen waardoor ze het spul veel vaker nodig hebben dan vroeger......dus het raakt op helaas......en het word alleen maar erger! Ze zijn nu bezig met alternatieve pregnyll, die is nog in een ontwikkelingsstadium....ze willen proberen het te verkrijgen uit dieren.........Hoop in ieder geval dat er genoeg zwangeren in potjes piesen hihi!! Tja ik weet niet wat je moet denken van die zere tepels.......ik heb ze altijd al een week voor ik ongimoet worden, dus ik kijk nergens meer raar van op!!
@ druufke klopt heb van de week ook ergens gelezen dat ze in nederland erg weinig pregnyl hebben op het moment. gelukkig heb je er 1 gevonden