Ik zit meestal rond de 10/11! Als het me lukt deze ronde mogen jullie mijn hele slijmvlies verdelen hihi!! Bij ons ziekenhuis ligt de max op 3.......met blijkbaar een heel enkele keer een uitzondering! En ik vond het ook heel tof dat ze het door lieten gaan, misschien ook omdat het de laatste is en omdat ik al heel zeur dat t nu maar eens gedaan moet zijn met die iui's haha!
Beste allemaal, Ik wens jullie veel sterkte met de nieuwe ronde(s)! Ik heb zelf de laatste paar maanden op dit topic meegelezen. Wat ik vooral moeilijk maar ook fijn om te lezen vond zijn de verhalen dat het toch is gelukt. Moeilijk, omdat dat hier niet zo was, fijn omdat het je laat weten dat het toch elke keer weer zou kunnen. Dus dan hier mijn (succes?)verhaal: Wij zitten/zaten anderhalf jaar in de medische molen, omdat ik geen eisprong kreeg. Eerst 8x met Clomid opgewekt, met de laagste dosis ging het goed, maar geen gewenst resultaat. Daarna 6x met MenoPUR en Pregnyl, ook met de laagste dosis goede reactie, maar geen gewenst resultaat. Dat was zo'n beetje rond de kerst, dus besloten pas in het nieuwe jaar een vervolgafspraak gemaakt met de gynecoloog, en dus nog een 7e rondje gedaan. Bij de afspraak te horen gekregen dat we konden gaan kiezen tussen IUI en IVF. MAAR voor we de beslissing hoefden te nemen, bleek ik toch zwanger te zijn geworde die laatste ronde! Nu is het allemaal nog erg spannend, maar we weten in ieder geval dat het kan! 16 maart gaan we voor de eerste echo. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes, en bedankt voor de support die jullie me hebben gegeven door jullie verhaal hier neer te zetten!
@lopi wat leuk dat het met de laatste poging uiteindelijk dan toch gelukt is zonder dat je ivf of iets anders moest gaan doen. Zal wel spannend zijn zo de eerste echo. Meiden vanaf nu zit ik ook mee op het wachtbankje,nu wel misselijk en buikpijn,maar dat zullen we er maar bijnemen zeker,alles voor het goede doel!!! Ga een beetje rusten en proberen niet te veel bezig te zijn met wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt...
Ho lopi, super een succes verhaal! Grappig dat je telkens meegelezen hebt in goede en in slechte tijden! Hopen dat alles goed is de eerste echo maar dat zal vast wel! Laat je nog. Iets horen? Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat!
Ik zit nu ziek thuis...geen zwangerschapskwaaltjes, maar snipverkouden met hoofdpijn en geen zin om paracetamol te gaan slikken... Ik ben aan het aftellen tot volgende week...in theorie zouden het er zelfs twee kunnen zijn; de afgelopen keer waren er voor het eerst 2 ipv 1 eitje groot genoeg bij de pregnyl spuit... Ik zal jullie op de hoogte houden!
Hoi lopi, super je laatste iui toch gelukt.....en zeker spannend 1 of 2!! Ben ook wel benieuwd hoe het verder met je gaat! Geeft me toch ook wel weer een beetje meer hoop voor mijn laatste iui morgen met mijn 4 eitjes hihi! Kijk heeeeel erg uit naar de ivf nl!
Thx ingetje!! Nou mijn laatste IUI zit erop!! Zooooo blij!! Nu weer 2 weekjes op het wachtbankje!! 4 April nog een laatste keertje terug voor een gesprekje om alles netjes af te sluiten!!
Oké da heb je weer achter de rug! Ging het goed? Deed de gyn de Iui of doet de vervanger van si dat? Hebben ze vanmorgen ook nog een echo gemaakt? Geen idee of ze dat normaal doen, dan kun je misschien zien hoeveel eitjes er nu echt zaten vandaag! Hopelijk zit je nog 9 maanden op de wachtbank maar dan de juiste wachtbank!
@ ingetje: de vervanger van Si heeft de IUI gedaan! Het ging wel goed denk ik.....merker nooit iets van, alleen de ene keer meer last van wat buikkrampjes dan de andere keer! Nee van te voren krijgen we geen echo meer, dit doen zebij ons in het ziekenhuis niet. En dat is omdat ze de patienten niet onzeker willen maken......voor het geval dat de eitjes nog niet gesprongen zijn en zo! Wat wel enorm lulig was, was toen ik klaar was en de wachtkamer inging een vriendin van mij er zat. Ik dacht hmmmm misschien gaan ze toch ook aan een behandeling beginnen ( heeft al een kleine en wilden dolgraag een tweede en is al wat ouder dus zou ook aan behandelingen beginnen) Dus ik vraag haar en hoe is t met jou en de manier waarop ze me aankeek wist ik genoeg.......zwanger en toch nog spontaan....! Ach ja sommige mensen hebben meer mazzel dan andere zullen we maar zeggen!! @ sjniezel: zo zeg t waar eens......wat gaan we doen hahaha
O dat zijn van die momenten dat je je afvraagd wat jij nou verkeerd doet? Waarom zij wel en jij niet? Wat moet ik no nog meer doen om zwanger te raken? Ik werk op een basisschool en maak daar vaak situaties mee dat ik denk hoe is het mogelijk dat die mensen nog meer kinderen krijgen? Of er überhaupt 1 gekregen hebben? Maar daar moeten we niet teveel over nadenken. Ik word dan wel altijd even verdrietig maar probeer dat zo snel mogelijk te plaatsen. Tja bij ons komt er ooit wel een kleine! ( zeg ik dan maar heel stoer tegen mezelf)
Ja ingetje dat dat zal ons ook heus een keer geberen maar vaak denk je dan: hoe lang moet ik nog wachten..........Ik wacht inmiddels ook al bijna 4 jaar pfffff
Ja druuf ik zei al dat zeg i heel stoer, maar ondertussen! En dan wacht ik nog maa eens de helft van wat jij wacht! Kun je nagaan! Hoe voe jij je? Ng iets leuks gedaan dit weekend?
Hey meiden, ik voor de moment precies ziek aan het worden,snip verkouden en gisteren moeten overgeven... En dan nog een slechte nacht achter de rug na zo een drukke week... pff zie het voor de moment ni echt zitten om te gaan werken,maar als het niet gaat kom ik gewoon naar huis. Wel af en toe wat steekjes in mijn buik weet ni of dat herkenbaar is voor iemand van jullie???
@Me spnnend meid... toi toi toi @One beterschappies... en ook voor jou toi toi toiii @Druuf WAUW meisssssss ik heb het gevoel dat het VET raak is bij je meid!! Ik DUIM HARD voor alle op het wachtbankje! @Ingetje Wanneer had jij nou je gesprek met gyn meis??? @ALL Hier gaat het goed. Donderdag 20 weken!! En dan hebben we ook de 20 weken echo!!!!!! Kijk er zooooooooo naar uit. We zijn verder bezig met schilderen voor de babykamer.. en zachtjes aan kopen we wat spullen. Ik kom donderdag vertellen hoe het was... en lees nog sltijd mee hoor. Ik was alleen erg druk. xxx Liefs Sjorsje
Hallo allemaal, Kon me deze ochtend niet meer houden en heb stiekem een testje van kv gedaan (2vr5). Deze was heel licht positief, maar ik zie het een beetje somber in. Dat zal nog een spoor zijn van de pregnyl die ik vorige week extra heb gekregen. De tests van kv zijn supergevoelig, vandaar dat ik denk dat hij al een duidelijkere streep had moeten geven. Woensdag test ik nog eens opnieuw om de streep te vergelijken, als ik ondertussen al niet ongesteld ben geworden...
@ me: hoeveel pregnyl heb je gespoten? pregnyl kun je tot zo'n 10 dagen nog aantreffen in een test...... Succes!!! @ sjors: meis super!! 20 weken, wil je weten wat t word? @ sjniezel: Beterschap meis!!