topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! Allemaal aan het genieten van het weekend
    . Ik wel...
    Nog geen eisprong gehad, nu ongeveer dag 17. Ben wel benieuwd of er iets zal veranderen. Ik had gisteren wel een beetje ander slijm.. (sorry voor de benaming). van vrienden gehoord dat zij voor een tweede gaan, ook via de mmm. De eerste is ook zo gekomen. Ik was er een beetje door van slag. Kan eigenlijk niet uitleggen waarom, stom hè. Ik gun het ze echt heel erg daar ligt het niet aan. Ik ben gewoon bang dat ze eerder zwanger zijn dan wij. Gwoon moeilijk ik kan het niet uitleggen... Misschien begrijpennjullie er wel niks van maar ik moest gewoon even kwijt.

2. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou hier ben ik nog een keer, mijn weekend is echt een vreselijk weekend! Had ik me net weer bij elkaar geraapt na gisteravond nu gingen we op bezoek bij andere vrienden. Nou j jullie raden het al ze zijn zwanger!Ik weet even niet hoe ik uit deze dip moet komen...

3. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    ingetje ik weet hoe jij je voelt,mijn zus was direct zwanger en toen zij net bevallen was had ik het daar ook enorm lastig mee en nu soms nog steeds. En in mijn vriendenkring hoor ik ook niets anders dan vriendinnen die zwanger zijn,ben momenteel de enige van 5 die niet zwanger is... Het is soms hard,maar probeer toch positief te blijven onze tijd komt ook wel,probeer je te ontspannen door dingen die je graag doet ook al is het op dit moment niet zo gemakkelijk!!! En schrijf het gerust van je af dat lucht op!

4. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    @ sjors gefeliciteerd wat leuk een meisje.

@ me welkom en jammer dat het bij jou ook niet vanzelf gaat, succes hopelijk ben je snel zwanger.

@all met mij gaat het goed, geniet volop van me zwangerschap, morgen al 10 weken. tijd gaat erg snel.morgen mag ik ook voor het eerst naar een verloskundige.
    vandaag heb ik nare nieuws gekregen, ongeveer 3 uurtjes geleden is de vader van me zwager overleden. wacht op me mannetje als hij thuis is gaan we richting me zwager. liefs mij

5. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @all net ongesteld geworden dus op naar ronde 3 met menopur hopelijk ook een 2de iui. Had me er helemaal niet op ingesteld dat het direct ging lukken dus de teleurstelling valt al bij al nog mee...

6. ecl

ecl Niet meer actief

Ingetje, (misschien een beetje aan de late kant)
    soms lukt het gewoon even niet om uit de dip te komen! De mmm is zo intens, je wens is zo intens, de angst dat het misschien nooit gaat lukken is zo intens, de wanhoop is zo intens. Neem dit een flinke dosis hormonen en het nieuws van iemand anders dat ze wel zwanger zijn. Dan is het toch hartstikke logisch dat je even in flinke dip zit af en toe en dat je geen idee hebt hoe je er ooit uit gaat komen.
    Echt hoor meis ik heb best wat van die diepe dalen gehad, vooral na mijn miskramen. Je komt er wel uit, wanneer het tijd is voor jouw om eruit te komen. Gun jezelf die dip om alles weer even te verwerken.
    Een hele dikke knuffel voor jouw!

Ilayda mooi dat je je goed voelt en dat je lekker aan het genieten bent! Leuk he dat je eindelijk ook kunt zeggen dat je naar een vk mag!
    Wat erg voor je zwager! Ik wens hem en de rest van fam, veel sterkte toe!
    En jij lekker door gaan met genieten!

Druufke hoe is het met jouw meis? je nod is rond deze dagen toch? Snap wel dat je je hoop aan het verliezen bent met de IUI's, maar alle wonderen zijn de wereld nog niet uit! Hoop mooi nieuws van je te mogen lezen deze dagen! en zo niet dan hoop ik dat de teleurstelling mee valt.
    Hier gaat het goed! Lief dat je nog steeds naar me vraagt :)
    De kleine dames doet het hartstikke goed! En met mij gaat het ook goed, lekker aan het genieten. Gister heb ik haar eindelijk brabbelend op kunnen nemen. Dat doet ze al een paar dagen, maar was steeds net te laat of te emo om het op te nemen. Het grappige is dat ze eigenlijk steeds tegen mijn haar praat, haha. Heb een grote bos krullen en die doe ik s'avond s in een grote knot boven op mijn hoofd. Daar kijkt ze dan naar en dan is ze flink aan het lachen(nog zonder geluid) en aan het brabbelen(lees geluidjes maken).
    Verder hoeft ze nog maar 1 voeding in de nacht, dus slaap weer lekker zo'n 7 uurtjes.
    Zal binnekort eens kijken of ik in mijn profiel wat foto's van haar ga plaatsen.

Sjniezel meis wat vang je het goed op, okal is het pas de 2de ronde. Wel jammer dat je ongie bent, maar op naar de volgende ronde.

Verder kan weet ik het even niet meer, sorry andere dames.

Ga ook snel ff wat borstvoeding opwarmen.

7. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @ecl leuk dat alles goed gaat!!! Geniet er maar van want ze worden nog zo snel groot!!!

Ik ben daar ondertussen al vrij nuchter in geworden,ging er ook niet vanuit dat het van de eerste keer ging lukken... Ben goed ziek al een paar dagen 39 graden koorts dus leuk is iets anders... Ben al blij dat ik weer geen rustpauze moet nemen en ik ineens door kan zodat ik vol goede moed aan een volgende ronde kan beginnen. In een normale cyclus ga je ook gewoon verder. Al zijn de hormonen echt wel niet goed voor mijn humeur. Dit was mijn 3de kans in 1,5 jaar dus hopelijk op naar de 4de...

8. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ingetje: hoe is het nu met je meis?

@ sjniezel: pfff meis balen dat je ongi bent geworden....maar inderdaad op naar de volgende ronde!! Succes!!

@ ilayda: Lekker blijven genieten van je zwangerschap meis!! Gecondoleerd het verlies meis!!

@ ecl: Wat een cutie!!!!!! Super om te lezen dat het goed gaat met de kleine!! En wat leuk dat ze al brabbelt en zoveel lacht!! Geniet ervan lieverd!

Nou hier al 2 dagen wat last van buikkrampjes......ga er dus vanuit (dat deed ik eigenlijk al) dat ook mijn laatste IUI mislukt is! Morgen is mijn nod....maar testdrang heb ik helemaal niet dus zal het wel zien.....! Tja of het tegenvalt als de laatste mislukt.....ja en nee. Aan het begin van je MMM traject heb je 9 kansen ( 6x IUI en 3x IVF) Als je erover na gaat denken.....is dus al 2/3 van de MMM voorbij......en mislukt! Je realiseert je dan wel heel goed dat je aan je eindbehnadeling staat....de laatste stap!!!! Maaaaaaaaaaaar ik ga zal vol goede moed de IVF behandelingen in gaan......meer kans van slagen dus vestig ik mijn hoop daar maar op!!!

Veel liefssss en geniet van het heerlijke weertje allemaal!!!!

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou dames helaas is onze 6e en tevens laatste IUI ook mislukt!!!
    Kijk nu erg uit naar de IVF intake 24 april!!

10. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @druufke jammer meid! Veel succes met het verdere verloop!

Ik vandaag terug mijn eerste menopur afwachten of het deze keer ook tot iui gaat leiden...

11. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Druuf, wat ontzettend erg! Ik had het zo gehoopt voor je! O ik baal gewoon voor je mee! Toch weer een enorme teleurstelling! Hopelijk kun je je weer bij elkaar rapen en kun je er de 24e weer tegenaan! Dikke knuffel!

@Ecl, geweldig dat gekwebbel van zo'n mini mensje, kon je ze maar verstaan! Super, lekker genieten. En af en toe wat leuks tegen ons vertellen. Ik waardeer het echt dat hier nog af en toe komt spieken!

@sniezel, succes met spuiten, hopen op een mooi resultaat!

@ ilayda, dat zijn de leuke en minder leuke dingen in het leven die bij elkaar komen! Onvoorstelbaar hoe eerlijk-oneerlijk het leven soms is. Veel sterkte.

@me, ben benieuwd hoe het spuiten verloopt bij je!

@ allen, vanochtend weer zhuis geweest. Goed gesprek gehad. Cyclus lijkt te lopen. Bloedwaardes van gistermiddag geven een eisprong aan. Probleem is wederom het slijmvlies. Dat was 3mm. Gewoon te dun eigenlijk. er is een kans maar die kans is zeer klein met zo'n dun slijmvlies. Conclusie is dat er nu ineens wel spontane cyclussen zijn met eisprongen en voorheen niet, dat geeft ons 3 opties.
    We hebben nu 3 opties. Optie 1: doorgaan in spontane cyclus(gezien natuurlijke zwangerschap). Optie 2 opnieuw stimuleren met menopur(gezien de laatste hele heftige stimulatie het slijmvlies op 6 mm uitkwam). Optie 3 stimuleren met menopur en dan oestrogeen tabletten toedienen. Die tabletten zorgen dan voor een stimulatie van het slijmvlies.

Ik denk dat we nu even rust nemen. Dus eerst optie 1. Ik moet nu eerst mijn scriptie de deur uit hebben en ik ga nog 5 dagen naar Rome, apart van mijn vriend. In de mei vakantie. Dus dat is alweer een stressvolle belemmering als ik dan in het ziekenhuis zou zijn. Dan denk ik dat we voor optie 3 gaan.

12. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ff snelle update: gisteren naar gyn voor FMmeting 1 op dag 10. 1 ei aan linkerkant van 15mm. dus zou kunnen dat het deze week al inseminatie is. Vroeger dan vorige maand, dus goed!

13. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen hier, het is hier zo rustig!

14. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag inseminatie gehad, dus vanaf nu op het wachtbankje.

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Veel succes op het wachtbankje me!!!
    Tja ingetje.......moet wachten he.......nog 4 weekjes hihi!!
    Hoe is het met jou?

16. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja haha druuf dat is waar jij zit op een andere wachtbank! Ook spannend, weet je wat ze het intake gesprek gaan doen/ vragen?

Me spannende tijden! Zet m op!

Met mij gaat het wel weer! Moet me echt dwingen te relaxen op z'n tijd! Moeilijk maar ja.... Ook op wacht bankje maar ik denk dat t niets wordt. Ik had 5 dagen na m'n eisprong een slijmvlies van 3 mm in alle hoeken gemeten. Dus geen een stukje was dikker. Dat is volgens de gyn gras zaaien in los zand. Kleine kans... Heb een beetje hoofdpijn en verdr niets speciaals. Zondag is het 14 dagen na de eisprong.nu lekker relaxen op de bank

17. ecl

ecl Niet meer actief

Hey dames,

Wil ff snel laten weten dat ik foto's op mijn profiel heb.
    Dames die ik ken heb jullie een vriendschaps verzoek gestuurd. Zonder kan je de foto's niet zien;)

18. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Ik morgen voor meting is zien of er al iets te zien is,mijn gyn is vanaf nu op vakantie dus moet even bij een andere maar daar ben ik in de zomer ook al bij geweest en het is een heel vriendelijke. En mijn gyn hoopte mij niet meer te zien als ze terug was uit vakantie,dus zij verwacht volgende week inseminatie. We zullen zien!!!

@me hopelijk gaan de 2 weken snel vooruit en horen we positief nieuws!!!

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ ecl: Ohhhh meis wat een poepieeeeeeeee!!!! super mooi kindje!!! en wat leuk dat je me als vriendje hebt toegevoegd ;) hihi

@ sjniezel: spannend weer he die fm!! Hopelijk is er wat flink aan het groeien!

@ ingetje: tja wat gebeurd er op zo'n intake......heb werkelijk geen flauw idee! weet alleen dat ik een kwartier van te voren aanwezig moet zijn een mijn dossier dan moet afgeven....wat ik overigens gisteren heb opgehaald! Ben blij dat ik volgende week mijn eindgesprek heb in het ziekenhuis.....want daar staan me toch een aantal dingetjes in waarvan ik denk.....huh?!?!
    Laat het maar op me afkomen allemaal......ben wel blij met een maandje rust hihi!!

20. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    4 follikels van 1 cm hopelijk blijven er max 2 in de running... Maandag terug en dan zien we wel...

Deel Deze Pagina