topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @ecl wat een schatje!!! Daar smelt ik helemaal van!!!

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    succes sjniezel!!! Komt vast helemaal goed ;)

3. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes we Duimen!
    Ecl ik geloof dat ik geen vrienden ben of doe ik iets verkeerd? Was benieuwd naar je popje!

4. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps ik heb verkeerd gekeken, ik zie ze toch! Wat een schatje!

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai lieve meiden,

Ik ben er effies niet geweest... SORRY!!

Heb het enorm druk gehad met/op me werk en was kapot als ik thuis kwam. Afgelopen vrijdag was ik meteen na werk gaan liggen... om 18:00 kwam vriendlief thuis en kwam bij me kijken en bij me liggen... beide in slaap gevallen. Om vervolgens 01:30 pas wakker te worden!!! Ben gaan plassen en wat drinken en weer me bed in. De volgende dag was ik om 08:00 weer op. (was dus echt moe!! niets gekookt nog gegeten vrijdag aaf :))

Dit moment in het schooljaar moeten veel administratieve taken gedaan worden rondom IOP (individuele ontwikkelings plannen van de leerlingen) en das veel werk. Ook hebben we nu veel studiedagen ivm omslag werkwijze EN de inspectie kwam langs pfffff.
    En dan is het OOK NOG EENS ZO DAT: er door de evt bezuinigingen in het speciaal onderwijs er mensen uit moeten straks... 1 mei moeten ze het uiterlijk laten weten... al met al loopt dus een ieder op zijn/haar tandvlees om alles te bolwerken en evt baan te behouden!

Nou qua zwangerschap gaat het goed hier, merk op donderdag middag wel dat ik erg moe ben! Ons meisje houd me ook behoorlijk wakker (alsof slapen al goed ging AHUM) maar goed.
    Vriendlief heeft vrijdag aaf EINDELIJK haar ook kunnen voelen!!!!
    Hij wilde het zoooooooo graag maar hoe hij ook zijn best deed te concentreren het lukte eerst niet.

Nou ik ga gauw even lezen!!!! Mar ben er weer en probeer te blijven lezen en schrijven!

Liefs Sjorsje xxx

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Nog even een buikfoto update. Gemaakt afgelopen donderdag met 22 weken.
    Buik omvang nu 100 cm rond! En totaal 4 kg bij.

7. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey sjors,leuk weer iets te horen!straks op mn comp je foto bekijken zit nu op gsm en dat is lastig!van al die administratieve taken word je wel een smoe he!ik weet er alles van werk in t basisonderwijs en daar heeft de administratie ook soms een te belangrijke rol!succes met de iops!wel een mooi middel trouwens! tof voor je vriend dat hij t voelde,helemaal blij zeker! allen,ik ben vannacht ongrsteld geworden,beetje te verwachte met n slijmvlies van 3mm...komt iets minder hard aan!op naar de volgende ronde!

8. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

@sjorsjette: Zo'n mooie buik!!

@ Ingetje: Stom dat je ongesteld bent geworden. Maar goed dat het toch iets minder aankwam. Veel succes in de volgende ronde!

9. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @sjors wat een leuke foto meid,mooi buikje!!!

Allé ik kan weer even niet volgen hoor,de assistent zag vrijdag dus 4 follikels van een cm en slijmvlies was 8mm zoals mijn gyn ook gemeten had voor ze op verlof ging. Vandaag waren het ineens follikels van 0,8mm en slijmvlies 5mm... En volgens haar waren follikels gegroeit tegenover vrijdag... Wat moet je daar dan weer van denken? Donderdag mag ik naar vervangende gyn dus mss dat die wel juiste informatie kan geven... Ik weet het nu ff toch ni meer hoor...

10. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    sjors mooie buikfoto meid

11. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    echo met 10 weken.

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Oehhhh wat mooi ilayda en wat al een knappert ;) Geniet!!!!!!!! xxx

13. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    dankje druufke xx

14. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor ons eindgesprek.......heb 3 kwartier moeten wachten......mijn dossier was zoek......kreeg het eindgesprek met een gyb die ik nog nooooooooooit gezien had.....man ik was zooooo over de zeik!! Ik dacht waar slaat dit op......! Eindelijk waren we aan de beurt en we hebben onze ongenoegens uitgesproken over het verloop van ons IUI traject.......De gyn zei dat ze het wel allemaal begreep (zou ik ook zeggen tegen mensen die ik toch nooit meer zou zien) We moesten nog een formuliertje tekenen dat als dusseldorf gegevens nodig had ze dat zo op konden vragen......! Hen ook gevraagd of het mogelijk was om fm in ons zh te doen, mocht dat een optie zijn vanuit dd.Kreg het antwoord dat ja zakelijk gezien ze alleen zaken deden met maastricht en eindhoven.......maar ja als het nodig mocht zijn ze het zeker zouden overwegen om te doen..... Toen we het ziekenhuis uitgingen dacht ik bij mezelf.......hmmm misschien dat we dat toch maar niet gaan doen daar......aangezien ik een mega rotgevoel heb over dat ziekenhuis.......maar ja het is wel praktischer qua tijd. Ben daar nog niet over uit....zal wel eerst even mijn intake afwachten!!

Pfffffff is het al 24 april?!?!?!

15. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    o meid, zelf zou ik me ook zo rot voelen, wachten en dossier zoek. het moet niet gekker worden. meid gewoon doen waar jij je prettiger bij voelt.

16. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sjniezel: Dat klinkt inderdaad wel raar! Hopelijk weet je donderdag meer. Want die onzekerheid telkens is niet leuk.

17. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @druuf ik zou mij ook slecht voelen hoor,hopelijk is het snel 24 april!

Ik kom net van gyn nu ineens op 3 dagen tijd is mijn slijmvlies 2 cm euhm hallo dat kan volgens hem dus helemaal niet... en 1 follikel van 11mm dus nu bloedresultaat afwachten en zien wat er verder gaat gebeuren... Hij denkt zelfs dat er al eisprong geweest is... weten ze eigelijk wel wat met wat ze bezig zijn... Hopelijk straks toch nog positief nieuws want wordt het stilaan beu hoor... Volgende week is mijn gyn terug dus kan ik het er met haar is over hebben.

18. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha druuf, sorry ik heb nu pas tijd hier te lezen en reageren! Ongelooflijk wat ze nu weer presteren! Welke gyn had je nu? Ik heb ook eens een hele vervelende vrouw gehad die ik niet kende! Ze deed haar naam toen ook eer aan! Wat een domme reacties! Ik zou hier ook niet meer voor de fm gaan, dan maar even rijden! Wat zul je inderdaad giftig zijn geweest! En terecht! Nu heb je wel je dossier helemaal compleet?? Wat zu
    Je blij zijn dat t bijna eind april is!

Sniezel wat vreemd slijmvlies van 2 cm en zulke kleine follikels! Dat heb ik nog nooit gehad! Maar ja zulk dik slijmvlies kan ik alleen maar van dromen! Maar te dik slijmvlies is ook niet goed of wel? Hopelijk weet je eigen gyn beter wat er aan de hand is! Heb je je bloed uitslag al? Ie is toch dezelfde dag binnen?

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ ingetje: weet niet welke gyn ik had.....was er een in opleiding, het boeide me eigenlijk ook geen zier wie het was.......vind het gewoon dom om een eindgesprek te hebben in je ziekenhuis na 2 jaar MMM et iemand die je nog nooit gezien had. En ja ik ben eerlijk gezegd mega opgelucht dat ik daar klaar ben! Mijn dossier is inmiddels kompleet!

Hoe is het met jou??

20. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @ingetje te dik is inderdaad ook niet goed! Ik heb altijd een goed slijmvlies en kleine follikels elke keer weer verschieten ze ervan. Mijn bloedresultaat was dezelfde dag binnen en alles was in orde!!! Deze vm nieuwe meting gehad en ja hoor een follikel van 16 en 1 van 12. Dinsdag inseminatie morgenavond pregnyl en dan weer wachten. Het kon dat de follikel van 12 nog mee ging groeien maar dat zou nog niet zo een ramp zijn! Dus toch nog goed nieuws.

Deel Deze Pagina