topic voor gebruikers Menopur (ook ieder anders is welkom

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ecl, 13 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sjniezel: dat klopt inderdaad wat je zegt. Maar ik ben benieuwd of de menopur helpt, kan vergelijken met de vorige cyclus op dezelfde dag. Maar 5 zou al super zijn, is namelijk nog nooit boven de 4 geweest! ;)

2. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mime29, ik hoop het voor je! Ben erg benieuwd. Ik heb hiervoor ook menopur gekregen en bij mij is het nooit mega van invloed geweest op mijn slijmvlies. Ik heb nooit hoger dan 6 gehad. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik kreeg later in een natuurijk cyclus in de vakantie een zwangerschap. Helaas is deze uitgelopen op een miskraam. Maar het kan dus wel!

3. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    ik mag donderdag op controle.

@ingetje hoe zit het bij jou?

4. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vanmorgen bloed geprik straks bellen voor de uitslag. Laat wel even wat weten. Dan is het wachten...

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    En weet je al iets ingetje?

Ben zooooo mega zenuwachter en enthousiast voor morgen tegelijk..... Eindelijk gaat er iets gebeuren!!!!!

6. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen FM gehad. Het was mijn 7e cyclusdag en mijn eitje was al 15! Bmvlies was al 4,5. Zo dik heb ik het nog nooit gehad! Nu woensdag terug en ze verwacht dat ik die avond de pregnyl al kan zetten. Ben benieuwd of het bmvlies nog meer gaat groeien...

7. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @druuf ik denk morgen aan jou!!! Spannend,hopelijk kan je wat slapen.

@mine amai dat gaat nogal vooruit,hopelijk groeit slijmvlies nog goed tegen woensdag! Veel succes

@ingetje en al nieuws?

8. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

mine dat is echt een vooruitgang dus! Super

Druuf denk aan je morgen! Toppie!

allen, zeer goed eisprong, progesteron was 46! Dus niet voor niks minder gestressd de afgelopen weken! Nu dus in de wacht mood!

9. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @ingetje mijn duimen staan omhoog!!!

@druuf veel succes,komt allemaal goed!!!

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Nou dames....daar ben ik dan....terug uit dusseldorf! Jeetje wat een verschil met mijn voorgaand ziekenhuis.
    Intake duurde een uurtje of zo.....mega veel vragen moeten beantwoorden ik en manlief! Daarna hebben we samen mijn medisch dossier doorgenomen. Volgens de gyn zag alles er heel goed uit voor ons beiden, ook aangezien dat het al eens spontaan gelukt was! Hij wilde voor de zekerheid wel nog prikken op de amh waarde en wat vitamines. Daarvan heb ik ook een lijstje meegekregen wat ik in een absurde hoeveelheid moet slikken de aankomende weken. Hij was heel positief en heeft het vermoeden dat er waarschijnlijk iets misgaat bij de bevruchting! Aangezien dat voor ons gedaan gaat worden heeft hij goede hoop! Eindelijk iets positiefs! Over 2 weken belt hij mij op (in tenerife hihi) met de uitslagen van het bloed, is dat allemaal prima dan mogen we starten zodra de menstruatie doorbreekt! Onze embryo's gaan dan ook in de embryoscoop!
    Ik was zoooo blij en opgelucht.....heb de hele weg naar huis zitten janken in de auto!!
    Eindelijk er gaat weer iets gebeuren!!

Veel liefs!!!

11. ecl

ecl Niet meer actief

Druuf wat super meis!
    Dit is hoe ze je moeten behandelen..........eindelijk. Je verdient het echt hoor meid!
    Hoop dat het nu snel een heel mooi wondertje gaat opbrengen!

12. ecl

ecl Niet meer actief

Ingetje super meis, altijd fijn als je een goede waarden hebt! Mijn duimen draaien!

13. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    Ik ben net terug van een opleiding in antwerpen en hoopte om een berichtje van jou te lezen druuf.
    Super dat ze daar de tijd genomen hebben voor jou en dat je de juiste hulp gaat krijgen! Weer een stap vooruit en hopelijk snel een hummeltje! Geniet maar van je vakantie,kan je uitgerust aan de behandeling beginnen! En dat janken is volkomen normaal dat is alle stress die van je afvalt en natuurlijk de opluchting dat ze het daar toch positief inzien!
    Ik was al opgelucht toen er de 2de cyclus menopur iui kon gebeuren want na de eerste had ik bang dat er nooit max 3 follikels zouden zijn toen was het al een half jaar geleden dat er nog 1 was. Ik normaal nog 3 keer iui en dan wrs ook ivf maar daartussen ga ik wel even een rustpauze inlassen,maar hopelijk is dat allemaal niet nodig!
    Veel succes meid!

14. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druuf nog f snel gekeken en ja een top bericht! Super meid dat je zo aan de slag kunt! Ik ben erg benieuwd hoe je uitslag van de vitamines is. Wat is amh? Heb je d nl arts gehad?
    Ik schrijf snel iets uitgebreider, heb nu net diner van m'n werk gehad ivm de vakantie!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ja ik heb de nederlandse arts gehad! amh is je eicel reserve, daar kunnen ze in zien of er voorlopig nog genoeg rijpe eicellen aan zitten te komen en niet vervroegd in de overgang bent!
    Ik voelde me daar ook echt super en helemaal begrepen. Plus het feit dat er iemand iets positiefs zegt geeft je weer nieuwe hoop! Hij ziet niet waarom het niet zou moeten lukken aangezien het al eens gelukt is!

Heb vannacht heerlijk geslapen!!

Oh en sjniezel......een rust periode is zeker goed, vooral na het gebruik van maandelijks al die hormonen!!

16. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Druuf,
    Ik was me eens af aan het vragen welke vitamines jij nu allemaal moet slikken? Is het handig als "alle"mensen dit gebruiken? Of is dit specifiek per geval? Welke davitamon heb je en waarom?
    Al een beetje bijgekomen van gisreren?

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    De vitamines die ik slik nu is gewoon eigenlijk voor iedereen. De davitamon totaal slik ik, foliumzuur, omega 3 (visolie) En dan nog Vitamine D. Deze is alleen verkrijgbaar in duitsland in 1000 eenheden per tablet! Moest er 2 van nemen dagelijks dus een hele waslijst.

Ja ben wel bekomen van gisteren! Voel me super!!

18. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom laten ze je die dan eigenlijk slikken? Is er reden aan te nemen dat het dan beter gaat? Ik zou namelijk haast zeggen dan begin ik er ook aan! ;)
    De rest is wel hier te krijgen?

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Tja dat is denk ik een van de verschillen tussen nederland en duitsland. De kliniek daar is gewoon gesteld op een goede vitamine huishouding. De meeste dames die daar gaan starten moeten aan de vitamines!
    Het kan nooit kwaad om extra vitamines te slikken, en ja de rest krijg je hier in nederland wel gewoon!

20. sjniezel

sjniezel Lid

24 jan 2012
    69
    0
    0
    @mime hoe was je meting vandaag?

Deel Deze Pagina