Eevie JJJJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie echt duidelijk een streep, geen twijvel mogelijk! YYYYYYYYYEEEEEEEHHHHHHHHH GEFELICITEERD! Blijf je wel flink voor mij duimen?? Hopelijk kunnen we same zwanger zijn. Ik moet inderdaad nog even op het wachtbankje! Lovely welkom! Jammer dat jij ook aanleiding hebt om hier mee te schrijven. Vervelend dat clomid het niet heeft gedaan voor jullie. De spuit instructies heb ik inderdaad ook gehad, stelt niks voor. Verder zijn mijn ervaringen qua spuiten, positief. Valt echt hartstikke mee! Ik zit nu in mijn 2de cyclus met Menopur. De eerste keer had ik een cyste en nu 2 grote eitjes en 1 kleintje(als het goed is vorige week dinsdag eisprong gehad). Ik hoop dat ik volgende week net als eevie kan plaatsen dat ik zwanger ben. Stel al je vragen vooral zonder schaamte! Diaantje, he nee meissie toch. Dat is echt weer flink kl*ten:x. Sterkte meis en neem de tijd! dikken knuffel voor jouw! Hier nog ruim een week wachten op hopelijk ons wondertje(2 mooie streepjes). Verder alles rustig! liefs ecl
Ik hou nog even een slag om de arm. HCG in m'n bloed was nog niet echt hoog genoeg, maar ben morgen pas officieel een dag overtijd. Vrijdag weet ik meer. Nog even spannend dus! Zodra ik meer weet, laat ik het weten. Xx
Eevie wat spannend meis! Maar aan die testen te zien ben je wel zwanger hoor! toch zal ik nog ff flink voor je duimen! Hoe gaat het met de rest van de dames! Met mij gaat het wel oke, heb flink last van mijn buik. Heb de heletijd een grote druk in mijn onderbuik. Ook zit ik zo'n 3 keer voor een grote boodschap op het toilet, vaak diarree, en heb ik best wat buikpijn. Verder begin ik het steeds weer meer spannend te vinden, moet nog een week. Ben sinds gister t/m zaterdag vrij, dus dan heb ik ook weer veel tijd om stil te staan bij van alles. Waarschijnlijk zondag weer werken, hoop zo'n 5 dagen en dan is het testtijd! Nou dames hoop dat de andere ook weer gezellig mee komen kletsen het is wel heel stil zo. Eevie vindt het natuurlijk sowieso ook gezellig met jouw, dat snap je wel he Liefs ecl
Ah eevie wat erg.....ik weet hoe je je vloelt dus weet ook dat ik niets kan zeggen om je verdriet weg te nemen. Dat moet ook niet. Dit is heeel erg kut, tuurlijk ben je helemaal verslagen en super verdrietig. Geef toe aan je emoties, houd ze niet in. Ach meis heb echt met je te doen, ik denk aan je hoor. Een super grote digiknuffel voor jouw! liefs en heel veel sterkte, ecl
Eevie meis, ik denk aan je hoor! Hier een tempdip en flinke innestelingskrampen of een tempdaling en flinke ongie krampen wat betekend dat ik morgen ongie ben. Mijn temp is van 37 naar 36.4 gegaan (voor eisprong 36.4) en ik heb vandaag de heledag flinke krampen gehad. Echt van die krampen waarvan je even stil moet staan of goed moet ademen omdat ze zo heftig zijn. We zullen het zien
Nou het was dus de 2de optie Gister avond wat bloed verlies wat vandaag flink doorgezet is. Ik ben er even helemaal klaar mee:x! Wat is het hier trouwens rustig waar is iedereen?
He verdorie wat klote dat je ongesteld bent!! Bah, wat stom!! Hier vandaag bloed geprikt. Mn hcg is gestegen naar 123... Dus er is nog niets te zeggen want het is nog steeds te weinig. Het stijgt niet zoals het moet. Vrijdag wéér bloed prikken en dan ook n echo, zodat ze kunnen zien wat er waar wel of niet zit. We zien t wel, we gaan eigenlijk van het ergste uit. Valt het ook niet tegen. Xx
Hey meis, Zoals ik al aan gaf zal ik hier nog even en bericht plaatsen. Wat appart die hcg, hoe is het nu? Ben benieuwd hoor! Maar gatsie meis wat een onzekerheid, vreselijk. Je wilt natuurlijk duidelijkheid en het liefst heel positief. Ga toch nog even door met duimen hoor! Voor de andere dames, weet niet of jullie hier uberhaupt nog komen(tis zo stil van jullie kant). Maar ik heb afgelopen woesdag een uitgangsecho gehad, om zo groen licht te krijgen om weer te spuiten. Nou is het niet zo positief dus heb een super rood licht gekregen. Ik heb namelijk 5 cystes waarvan de kleinste 3cm is. Ze wist niet wat te doen, dus heeft er vandaag overleg plaats gevonden met alle fertiliteitartsen en gynaecologen. Ze heeft alle cystes opgemeten en er echofoto's van gemaakt om die te gebruiken tijdens het overleg. Dinsdag hoor ik hoe we verder gaan. Ik moet natuurlijk sowieso met provera beginnen om een bloeding op te wekken, in de hoop dat die rot cystes daarmee verdwijnen. Ze heeft een LEO operatie genoemd als een mogelijke volgende stap en heeft aangegeven dat ik hoe dan ook rekening moet houden met een grote mogelijkheid dat ik vaker cystes overhou aan rondes en dus net als nu ong. een maand uit de running ben. Het is om moedeloos van te worden, maar ik probeer positief en oplossingsgericht te blijven. Ik hoor het dinsdag wel! Hoe gaat het met jullie? liefs ecl
Diaantje hoe is het met je meis? weet je al meer over de cryo's. wanneer kunnen die teruggeplaats worden? Lovely hoe was je spuitinstructie, viel mee hoop ik. en ben je meteen ook echt begonnen met spuiten? Lukt dat een beetje? wanneer heb je de eerste echo? Veel vragen he?! Liefs ecl
@ecl; de spuitinstructie was erg interessant en we hadden een gezellige verpleegkundige dus we voelden ons erg op ons gemak! Ze legde alles goed uit dus het moet vast goedkomen. Ik moet nog wel beginnen, heb een kuur Provera achter de rug en ben nog op mijn ongi aan het wachten, al heb ik het gevoel dat het dit weekend doorzet. Heb al een paar dagen bruinverlies Dan zou ik evt. een echo krijgen op dinsdag of woensdag en dan kan ik hopelijk beginnen! Ik las net je andere topic... wat balen van die cystes meis! Ik heb het ook gehad, was er maar 1 maar toch... nooit leuk natuurlijk!! Wens je veel sterkte met alles!! Liefs!
Kanshebber, may, Goby en druufke hoe is het met jullie dames? Eevie ik heb toch even gezocht naar wat nieuws, ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Maar meis wat een groot vraagteken, wat moet dit moeilijk zijn. Aan de ene kant is het goed dat het niet definitief negatief is, maar vrouwtje toch. Als ik alleen maar probeer te denken hoe je je kan voelen wordt ik heel emo, dit is echt marteling. Dat je hcg zo stijgt is wel heel goed en denk dat dat beter past bij een jongerezwangerschap. Laat dat flekje maar lekker een flekje zijn, en laat jullie kleintje maar lekker op de goede plek verstopt zitten! Oh men ben zo hard voor je aan het duimen. en wat reageer je lief op mij en dat terwijl jij in zulke onzekerheid zit, je bent een lieverd! Ik denk aan je! je bent een sterke lieve vrouw! liefs ecl
Lovely goed dat het je is meegevallen! een leuke verpleegkundige is altijd fijn bij dit soort dingen. Nou laat die bloeding maar doorzetten en dan dinsdga of woensdag groenlicht voor de spuit! Ja het is gewoon echt kut! Een ander wordt kan ik er niet voor vinden, ja nog veel ergere worden. Maar ik wacht het af. Heb wel wat angst hoor, helemaal omdat het er min.5 zijn. liefs ecl
Hey ecl, ja mijn hele verhaal staat ook in n Clomid-topic. Veel onzekerheid en dat is heel zwaar. Zit nu al 2 weken in onzekerheid en dat blijft even zo denk ik. Het is te hopen dat m'n hcg blijft stijgen en dat ik kort zwanger ben. Maar alle negatieve opties hebben ook een kans, dus dat is balen. Blijven duimen! Natuurlijk reageer ik zo op jou! Ik kan me voorstellen hoe ontzettend jullie geschrokken moeten zijn!! Echt heel heftig zeg, jeetje... Weten ze ook hoe groot de grootste is? Waarom moet je tot dinsdag wachten als het gisteren besproken is? Ik vraag me zowiezo af of ze niet eerder hadden kunnen zien dat het cystes werden... Maar goed, ik vind het heel spannend voor je. Zitten we samen nog even in spanning... Succes meis! Kaarsjes hebben gisteren al volop gebrand!
Eevie, ja heb je verhaal daar gelezen. Je zit inderdaad allang in onzekerheid. Mijn duimen blijven flink draaien hoor meis! Ik snap ook niet waarom ze pas dinsdag bellen, maar ik vind het best. Gs me er niet druk om maken. Mijn eerste ronde met spuiten mocht ik op cd11 al pregnyl spuiten omdat we dachten een follikel met ei van 23mm te zien. Dit was toen ook een cyste. Dat is gewoon erg moeilijk te zien. Nu duurde mijn cyclus lang en ging het groeien wat moeizamer, waardoor je helemaal niet verwacht dat het cystes zijn. OOk is mijn temp gestegen dus heb wel een eisprong gehad. Er zijn ook zwangere vrouwens die plots cystes hebben, dus het kan makkelijk dat ze ineens flink gegroeit zijn na mijn eisprong. Denk ik, ik weet het ook niet. Hoe dan ook het is gewoon kut en ik ben bang dat ze met 1 provera kuur niet allemaal weg zijn. De grootste weet ik niet, ik heb wel sowieso 2 van iets meer dan 5cm gezien en dan die kleinste van ong.3cm. de andere 2 weet ik dus niet. Ik ga zo lekker douchen en misschien ff langs ikea of langs familie! Meis ik denk aan je!
Diaantje heb je vandaag nog een echo gehad? Of krijg je die toch morgen? Ben benieuwd! Eevie las dat je HCG super gestegen is, bijna 2x zoveel dacht ik?! Super meis! Nou nog een goede echo met een mooi beebje op d egoede plek en een hartslag. gun het je echt zo! Ben flink voor je aan het duimen hoor meis! Ik moet de 10de met Provera beginnen en dan op cd3 een uitgangsecho. Hoop dat die cystes goed reageren op Provera en dat ze dus lekker weg gaan! we zullen het zien! Vindt het in iedergeval geen goed begin van 2011! Heb tot nu toe 1 eisprong gehad! Ik ga voor een beter vervolg van dit jaar met hopelijk een zwangerschap in de loop van dit jaar! Liefs ecl
Hey ecl Ik echo??? nee lieverd het is allemaal mis gegaan ja!! ben voor hcg test geweest was hcg te zien maar na de test datum is het afgebroken ben aan het nadenken over hoe nu verder!! weet ook niet hoe het werkt met een cry nog geen ervaring mee gehad maar wil zo snel mogelijk weer beginnen eerst kijken als mijn ongi weer regelmatig is liefs knuffie Diaantje P.S als iemand nog wat nodig heeft heb nog een misselijke koelkast
Ach meis toch Ik zie dat ik je in war gehaald heb met iemand anders en dat nu net dat je hartstikke slecht nieuws hebt. Meis vindt het heel erg voor jullie! Ik ken het gevoel helaas heel goed!Hoe nu verder, tsja dat is een moeilijke vraag he?! Cryo's(dat bedoel je toch?) heb ook geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Ik heb wel een idee van een gedeelte, maar ben bang dat ik je verkeerde info ga geven. Ik denk aan je hoor! Een super dikke knuffel!