ik weet het niet zeker, maar volgens mij zou je test van oestrogenen niet moeten uitslaan... Wel bijzonder. Maar jullie hebben geklust dus dat is het belangrijkste! Ik weet niet of het maandag nog te zien is. Ik denk eigenlijk van niet, of misschien aan de dikte van je bms. Want volgens mij is na het springen de follikel vrij snel weg. Je zou het kunnen zien als je eerder een echo hebt gehad met een beginnende follikel, maar dat lijkt me niet he? Het zou ook kunnen dat je lichaam wel een lh piek heeft gemaakt om een eitje te laten springen (per ongeluk, of omdat ze dat altijd doet rond een bepaalde tijd?!?), maar dat er gewoon geen follikel is om te springen? Ben heel benieuwd wat je gyn erover zegt maandag! Hier wordt ik erg ongeduldig voor de echo van morgen... ben zo nieuwsgierig hoe het met mijn 3 eitjes gaat! Vond 3 eerst wel veel en een beetje spannend met het oog op meerlingen, maar heb besloten dat ik het een hele mooie kans vind nu en hoop dat ze alledrie dus goed doorgroeien en tegelijk rijp zijn voor de pregnyl! Dus... tik tak, tik tak. Morgen weten we meer, hoera!
oke, nog ander stom praktisch vraagje: hoe lang is jullie menopur nog houdbaar als jullie het van de apotheek krijgen? Ik krijg namelijk steeds van die griekse verpakkingen (met nl gebruiksaanwijzing sticker erop) en die zijn nog maar ongeveer een jaar houdbaar. Natuurlijk op zich ok, maar ik vind het zo weinig (pregnyl is wel 3 jaar houdbaar). Ik heb een beetje het idee dat ik een oude partij krijg ofzo... Zo'n soort partij twixxen uit griekenland die tegen de houdbaarheidsdatum aan zit en dan goedkoop bij de xenos verkocht wordt En mocht ik overhouden, is het natuurlijk fijn als je het nog kunt bewaren voor een volgende keer natuurlijk.
@vasca: ik ben afgelopen maandag dus voor een echo geweest, en toen zag ze een zwarte plek van ongeveer 11 mm. Dit kon een eiblaasje zijn zei ze, maar ze verwachte eerder een cyste omdat ik eigenlijk geen eisprong kon hebben. Maar gisteren waren we dus vier dagen verder en had ik een positieve test. Het zou dus opzich wel kunnen dat er een eisprong is geweest, en we hebben geklust dus dat zit goed. Nu maar weer afwachten.... Ik ben benieuwd hoe het morgen bij de gyn is voor jou! Laat je het even weten? Ik zal straks als ik thuis ben even om mijn verpakking kijken naar de houdbaarheidsdatum. Er stond me ook iets van bij van een jaar houdbaarheid, maar ik weet het niet meer zeker. Ik laat het je weten!
@ vasca: heeeeeeej niet zo over de xenos he!!!! Ik ben daar assistent hoor hahaha! Maar ik begrijp je hoor! Ik heb nu ook menopur met griekse tekst! Die van mij zijn houdbaar tot 2014! @mime: succes bij de gyn! @ me: meid heel veel succes bij de tp morgen! @ego: vanmorgen in dd geweest en.....7 eitjes tot nu toe! Moet vanaf vandaag de dosis menopur ophogen naar 3 ampullen! Pffff was al mega chagie! En vanaf morgenavond de cetrotide erbij! Ben wel heeeel blij met mijn eitjes!!! Mag dinsdag weer terug voor de 2e fm!!
Hey Druufke, Ik zat uiteindelijk aan 4 ampoules en als er nog een keer komt (hopelijk niet) moet ik van in het begin al 4 ampoules pakken. (joepie...)
@druufke: mooi 7 eitjes! is dat een goede score voor jou? Dus valt t mee of juist tegen? en is de bedoeling van het ophogen dat er dan nog meer komen, of gewoon om te zorgen dat deze allemaal goed doorgroeien? @menopur: bedankt voor het kijken, is het dan jan 2014 of nog langer? Die van mij is maar tot augustus 2013. Dus volgens mij liggen die inderdaad dan al wat langer... Niks mis hoor met de xenos en die twixen zijn heerlijk, maar mijn medicatie heb ik toch liever "vers" en nog wat langer houdbaar... @me: veel succes met je tp morgen! altijd toch weer spannend he! @wc: ja, kon er zelf ook wel om lachen achteraf. Zo maak je nog eens wat mee he? Had nooit verwacht ooit in die situatie te komen! Maar op het moment zelf was het best wel stressvol. @mime: klinkt toch wel alsof er een eitje gegroeid is stiekem... maar waarom moet jij eigenlijk progynova en zou er geen eitje mogen/ kunnen komen? Sorry, maar heb ieders verhaal hier nog niet helemaal goed in mijn hoofd zitten... Deed jij nou ovulatie inductie? Lief als je nog ff op je menopur wil kijken voor de houdbaarheidsdatum!
@ vasca: ik ben heel blij met die score omdat ik ook een mega cyste heb! En ik moet de dosis ophogen omdat de follikels nog redelijk klein zijn, allemaal rond de 1.2! Maar de kans dat er nog bij komen ja dat kan. En t kan ook zo zijn dat er ook nog verstopt zitten achter de cyste, maar dat ziet ie pas bij de punktie!
@vasca: ik heb even gekeken naar de houdbaarheidsdatum. Mijn menopur is houdbaar tot 2/2014. Maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of het tot 2013 houdbaar is. Dan heb je nog even hoor! Ik slik progynova om mijn bmvlies te verdikken. Ik heb een normale regelmatige cyclus van mezelf. Alles werkt, eitjes groeien goed en heb altijd een eisprong. Mijn probleem is dat mijn bmvlies niet meegroeit. Ik heb hiervoor menopur gespoten, maar dat hielp niet. Nu willen ze kijken of progynova aanslaat, maar dit legt je natuurlijke cyclus schijnbaar helemaal plat. Tenminste, dat zei de gyn. Daarom vond ik het zo raar dat ik een positieve test had! Wanneer de progynova wel aanslaat willen ze volgende ronde kijken of het bmvlies ook dikker blijft zonder progynova, en moet ik weer menopur gaan gebruiken. Mocht dit ook niet lukken, dan ga ik weer terug naar progynova en meteen naar cryo tp in een kunstmatige cyclus...
Even niet opgelet, ik kreeg geen meldingen! Hoofdpijn menopur hier hetzelfde gevoel menopur en uurtjes later hoofdpijn! Inderdaad soms dagen! Vasca succes bij de gyn! Ben benieuwd! Mime, ben zo benieuwd hoe bij jou progynova aanslaat! Druuf hoe is het met jou? Ik heb woensdag het radboud gebeld en zij wisten mij te vertellen dat ik eerst een inschrijf pakket krijg dat moet invullen en dan pas een afspraak kan maken! Dat ging 2 weken duren voor ik het pakket kreeg! Zal me benieuwen! Dat wordt dus niets meer voor mijn vakantie! De rest die ik niet genoemd heb ook veel succes!
hihi ingetje....lees even terug dan kun je zien dat ik in dd ben geweest Verder alles goed alleen buikpijn en mega hoofdpijn maar heb t er voor over hoor
@vasca: hier nu ook griekse verpakking menopur, maar wel tot jan 2014 goed. @me:lees net dat je de tp vandaag had. Hopelijk is alles goed gegaan. En nu afwachten in spanning. Mijn duimen gaan draaien voor je en doe rustig aan!!! @druufke: Mooi hoor 7 eitjes en wie weet dus nog meer. Ja die bijwerkingen zijn niet prettig,maar indd heb je er dat dan wel voor over als je een mooi resultaat hebt. Succes verder!!! @ingetje: jeetje daar gaat weer wat tijd over heen dan voor dat weer geregeld is. Erg he al dat wachten. Hier donderdag voor het laatst terug geweest het grootste eitje was 7 mm, dus nog steeds heel klein. Het enige wat het goed doet bij mij is mijn bmsv, dat is nog steeds 9 mm. Nu maandag terug als er dan nog niks is moet ik weer verhogen. Ik heb alleen gevraagd wat er nog na menopur is om eitjes te laten groeien. Antwoord was niks meer. Dat sloeg hard aan. Maar nu wel weer positieve moed bij elkaar gepakt, het moet toch wel een keer gaan werken zou je zeggen.
@ muppeke: naast de menopur heb je ook nog Gonal-F en Puregon maar weet dus niet of die minder goed werken dan de menopur......maar ieder lichaam is anders en misschien reageer je daar wel beter op. Dus vind ik t vreemd om te zeggen dat er na de menopur niks meer is.......
Hier minder goed nieuws. Ik heb maar een terugplaatsing gehad van een matige embryo. Ben echt ontgoocheld
@ me: had je uiteindelijk maar een embryo over dan? maar dat wil natuurlijk nog helemaal niks zeggen toch.....misschien doet ie t uitstekend!! Ik ga heel hard voor je duimen!!
Ik had twee matige embryo's over maar omdat het mijn eerste poging was en aangezien mijn leeftijd mogen ze verplicht maar 1 terugsteken.
Dat is balen.....Daarom ben ik wel heel blij dat die regel niet is in Dusseldorf! Maar zoals ik al zei hopen dat dit een prachtig kindje word
@me: Jee zeg wat erg voor je, maar zoals druufke al zegt misschien gaat het toch allemaal goed. Succes in de spannende wachtweken. We duimen!!!! @druufke: indd zijn er meer hormonen maar hebben allemaal dezelfde werking zei de gynn. Maar ik vindt ook dat het best kan zijn dat mijn lichaam wel op de andere kunnen werken misschien. Mocht ik niet gaan reageren op menopur dan laat ik het er zeker niet bij zitten. Weet iemand tot welke dosis met menopur gegaan mag worden? Maar ik hoop gewoon dat we morgen beter nieuws hebben.
@muppeke: als er bij mij nog een keer komt (wat waarschijnlijk zo zal zijn), dan moet ik zoiezo starten met 4 ampoules. Heb op mijn schema gezien dat ze zelfs soms 5 ampoules ook geven, vanaf dan is het met 2oplosvloeistofjes.