hoi mime, nee deze ronde niets gedaan al een hele tijd niet meer. Eigenlijk al sinds onze miskraam in oktober. Mijn cyclus was toen weer op gang en ik was ook zwanger geworden in een ronde zonder medicatie. NU wilden wij eerst rust voor ons zelf en voor mijn lijf. Toen bleek mijn cyclus er weer te zijn. Slijmvlies wel extreem dun. Nu wilden we een maand geleden weer starten met het voorstel meopur en progy en toen wilden ze eerst een sec opinion. Dat is allemaal geregeld voor augustus en nu dit.... Ik hou jullie zeker op dehoogte!
Zo zie je maar, wonderen zijn de wereld nog niet uit! Maar dan ben jij dus het bewijs dat je met een dun bmvlies toch zwanger kunt worden! Succes meis!
Up date Gestoei gehad vragen gesteld. De UCB past perfect bij de termijn. Hij wilde eerst geen echo maken omdat hij toch niets zou zien. Overleg wel of geen utro. Hij zegt geen de progesteron waardes zijn perfect en utro is progesteron. Toen besloot hij toch een echo te willen omdat ik op vakantie ga en gezien de voor geschiedenis en mijn slijmvlies. Nou goed ik was echt bang. Wat zag je een klein vruchtzakje en slijmvlies. Het slijmvlies was 6,74 mm. Zo dik is het nog nooit geweest! Nu 2 weken op vakantie rust nemen. Ik moest wanneer ik niet op vakantie ging vaker hcg prikken maar da gaat niet. Maakte niets uit idt was ivm eigen zekerheid zei hij. Hij heeft nu een echo gepland direct als we op donderdag terug komen en dan op vrijdagoapchtend!ben echt benieuwd!!!!! Ik heb zelfs voor het eerst een foto van de echo gekregen!
@ingetje: wow GEFELICITEERD dit is echt super nieuws. Nu lekker op vakantie vrijdag en lekker genieten en je gemak houden. Dit is voor jou echt een wonder hoe het gelopen is. Fijne vakantie. Hier blijft een rare onderbuik aanwezig, en het zijn geen ongikrampjes ofzo. is ook wel vroeg lijkt me om iets te voelen van een evt zwangerschap. We moeten nog ruim een week wachten.
Ik wens iedereen heel erg veel succes en sterkte met alles wat de komende dagen (13) gaat komen! Ik ga morgen op vakantie! Lekker relaxen en genieten en bijkomen van alles!
Hoi Druufke inderdaad is het rustig ja. Hier is het nog afwachten wat het gaat worden mag vrijdag testen, maar wacht denk ik tot zondag als het dan nog nodig is Ik zelf heb het idee dat het niks is, maar ja nog ff afwachten. Hoe gaat het bij jou nu...beetje er bovenop aan het komen? Moet je nu trouwens echt eerst wachten tot 29 augustus voor het gesprek?
hi meiden, ik ben er ook even weg geweest van ZP en dit topic. Ik had een hele leuke reden gelukkig want... Ik ben zwanger! Ik heb zaterdag positief getest en maandag heeft de bloedtest bevestigd dat ik zwanger ben. Helaas is mijn hcg waarde wel wat laag, nl 47, waardoor ik nu nog wel een beetje in onzekerheid zit. Ik moet vrijdag weer terug voor de 2e bloedtest om te zien of het wel goed stijgt. Ik ben heel blij, maar maak me ook wel zorgen want ik vind dat mijn testen niet heel erg veel donkerder worden de afgelopen dagen. Maar toch is dit verder dan we ooit gekomen zijn en dat is reden om ons te verheugen. Eerst maakte ik me ook wat zorgen om het feit dat ik 3 eitjes had deze poging, maar nu hoop ik vooral dat het gewoon een gezonde zwangerschap is. @druufke: hoe is het met jou? Ik vind het een beetje rot om mijn blije nieuws hier te delen, terwijl jij net zo'n grote teleurstelling achter de rug hebt. Veel sterkte in elk geval! @ingetje: geniet lekker van je vakantie en deze zeer bijzondere zwangerschap. Want dit is wel op een hele bijzondere manier gebeurd! @muppeke: ik hoop dat je zondag zal mogen testen en natuurlijk dat de uitslag dan positief is!
Hoi Vasca wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!! Is inderdaad een leuke reden om even niet hier bezig te zijn. Probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) want dat is ook weer niet goed. Misschien dat je in een later stadium pas je innestelling gehad hebt en dan kan dat wel natuurlijk. Sommige kunnen pas 2 weken later soms positief testen. Ik ga duimen voor je dat dat ook goed komt. In ieder geval probeer er van te genieten. Ik hoop ook dat ik mag testen zondag maar mijn gevoel zegt het anders.
@ Muppeke: Spannend weer! Hoop voor je dat je zondag ook met positief nieuws komt!! @ Vasca: Wooohoooo meis GEFELICITEERD!!!! Super nieuws meis!! Hopelijk is je HCG vrijdag mega gestegen!!Ben blij meis en hou je niet in voor mij want: @ EGO: Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Ik geniet nu weer van alledaagse dingen......Tijdens de ivf denk je alleen maar aan echo's spuiten en follikelmetingen en punkties en dat brengt zoveeeel spanning met zich mee, plus de hormonen die zijn werk doen! Tuurlijk had ik gehoopt dat mijn poging gelukt was, maar nu even wat rust is echt heerlijk. Hebben inderdaad 29 augustus ons gesprek, dit ivm met vakantie van gyn en de mijne. Het kwam helaas zo uit. Maar zoals ik al zei, ik kijk echt uit naar de vakantie en dan even lekker rust!!
@muppeke: volgens mij zegt dat gevoel lang niet alles hoor. Ik moet bekennen dat ik iets positiever was over deze poging, omdat eigenlijk alles optimaal was (zaad was beste ooit, en 3 eitjes). Maar eigenlijk had ik het nog steeds echt niet verwacht hoor. Ik was echt heel verbaasd toen ik toch een heel vaag streepje bespeurde! Kon het ook eigenlijk helemaal niet geloven... Het duurde even voor het kwam en ik had al weer mijn hoop aan de kant geschoven van: zie je wel, weer niet, dat dacht ik al. En ik voel nu dus ook echt helemaal niets dat op een zwangerschap lijkt. Dacht zaterdag en zondag wel wat meer misselijk te zijn (dat komt door de utrogestan), maar dat is nu ook weer minder. Denk dus dat dat de zenuwen waren. @druufke: bedankt voor je felicitatie en wat fijn om te horen dat je er zo positief in staat! Je hoort het wel vaker van mensen, dat even rust echt goed is geweest. Mij lijkt het alleen zo heel moeilijk om daar van te genieten. Maar ik ben ook echt een stresserige control freak met geen enkel grammetje geduld . Ik maakte me trouwens gister wel best zorgen over mijn testen, want ik vond ze dus echt niet donkerder worden. Ik heb gelukkig vanochtend weer getest met wat geconcentreerdere urine (langer geslapen, kon de afgelopen nachten nl totaal niet slapen en stond al om 05.00 uur naast mijn bed om te testen). En eindelijk is mijn streepje echt duidelijk donkerder geworden! Ben erg opgelucht, maar vrijdag bij de 2e bloedtest hoor ik pas of het ook voldoende stijgt zodat ik gerust kan zijn...
Druufke ik hoop het ook. Ik ben blij dat het goed gaat met je. Knap hoor!! Maar nu je de afspraak de 29ste aug hebt kun je ook lekker zonder stress de vakantie in. Dat is ook wel eens fijn natuurlijk. Wanneer ga je weg? Vasca fijn te horen dat je streepje donkerder is geworden dat is al weer een fijner gevoel voor je. Nu vrijdag hopelijk ook positief nieuws dan kan jou vakantie niet meer stuk. Ik blijf nog wel positief hoor en natuurlijk kan het ook wel zo zijn dus we zien het wel.
@ingetje: gefeliciteerd! @vasca: jou ga ik ook al heel voorzichtig feliciteren! Ik heb na de eerste ivf/icsi poging een pauze ingelast. Ik heb besloten om niet heel mijn vakantie met pillen en spuiten en echo's bezig te zijn, maar eens proberen te genieten van de andere dingen van het leven. Weet niet of het mij gaat lukken, maar we zien wel. Midden september is mijn tweede punctie voorzien. Maar deze maand laten we de natuur eens zijn gewone gang gaan. @muppeke: positief blijven denken!
@me83: dank je wel alvast voor je felicitatie. Ik vind het een knap besluit van je. Het kan denk ik ook belangrijk zijn om even op te laden voor je nieuwe poging. Dan ga je er in elk geval met een "fris lijf" weer in. En als het je lukt om inderdaad van de andere dingen in het leven te genieten, dan is dat natuurlijk helemaal top!
Vasca succes vandaag!!! @me: ik vindt het ook echt knap van je!! natuurlijk is het ook goed om er even niet mee bezig te zijn, maar dat valt gewoon niet mee. Ik hoop dat je het in je vakantie goed los kunt laten. En dan daarna met frisse positieve moed er tegenaan. Hier gaan we helaas ook een nieuwe ronde in met nieuwe moed. Gister avond zijn na heel de dag licht bruin slijmverlies (steeds een beetje met afvegen) de duivels op bezoek gekomen. Helaas erg balen maar we gaan er weer voor.
Hee vasca hoe was de uitslag vrijdag? Ik hoop zo op goed nieuws voor je. Hier alweer gestart met menopur 1,5 ampull per dag. Vrijdag eerste echo.
Hoi meiden, heb even bij moeten lezen. Heb de laatste tijd zoveel ondergaan dat ik even weg ben geweest op het forum. Ingetje en vasca: gefeliciteerd!!! Ben zo blij voor jullie en ik ga heel hard duimen dat het goed gaat! Maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit! Het herstel van de lisexcisie gaat langzaam... Heb veel last van mijn buik en heb al 1,5 week veel bloedverlies. Echter weet ik niet of het van de wond is, of dat ik ondanks de progynova en provera toch ongi ben geworden.... Vrijdag ben ik gestopt met de provera, dus eigenlijk zou ik volgende week pas ongi moeten worden. Morgen krijg ik een echo om te kijken of mijn ongi toch al is geweest. Het is namelijk een beetje lastig omdat ik eigenlijk deze ronde op cd3 weer moest beginnen met de progynova, nu meteen dubbele dosis. Maar ja, wanneer is nu mijn cd1? Hopelijk morgen meer duidelijkheid... Vorige keer heb ik bmv gehaald van 5,5 na 4 weken slikken, dus misschien helpt een dubbele dosis vanaf het begin om het nog dikker te maken. Weer een test rondje, maar dat is niet erg omdat wij volgende week op vakantie gaan, en dan was ik niet van plan om te gaan spuiten. Even genieten van de vakantie en er niet iedere dag mee bezig zijn. Maar een paar pillen per dag dat moet kunnen . Vrijdag krijg ik de uitslag van de lisexcisie, spannend dus... Ik houd jullie op de hoogte!
@mime: klinkt als een heel gedoe. Ook vervelend altijd als je niet precies weet/ snapt wat je lichaam doet. Wel lekker even niet spuiten op vakantie. Maar ik snap niet helemaal waarom je dan wel de pillen neemt? Gaan jullie dan zelf klussen? @ik: helaas vrijdag nog niet het verlossende woord gehoord . Voelde zelfs als heel slecht nieuws en ben er behoorlijk van slag geweest. Mijn waarde was wel gestegen en eigenlijk ook netjes om de dag verdubbeld. Hij was nu 230. Maar op een of andere manier is het ZH er niet blij mee. Volgens de vpk die ik sprak moest het nu al rond de 1000 zijn en had het eigenlijk elke dag moeten verdubbelen. Ik was dus erg van slag, maar twijfel ook een beetje aan wat die vpk zegt. Want het gaat dus echt totaal in tegen wat ik overal op internet lees en zelfs tegen wat de vpk maandag tegen me heeft gezegd (nl dat het belangrijker is of het netjes verdubbeld dan wat de absolute waarde was bij de 1e meting). Maar ja, als het ZH zo pessimistisch doet, wordt je dat zelf ook wel. Ze zeggen niet zeker dat het mis gaat, maar dat ik dus wel zwanger ben, maar ze niet weten of het goed gaat. Ik moet eigenlijk vrijdag weer voor nog een keer bloedprikken, maar we hebben besloten dinsdag al weer te gaan. Ook hebben we een afspraak met onze eigen arts gemaakt die dag. Op zich wil ik het ZH wel vertrouwen, maar ik ben bang/ hoop dat ze eigenlijk een rekenfoutje hebben gemaakt. Ik ben nl de 1e meting een dag eerder geweest dan normaal (daar hadden ze wel rekening mee gehouden). En nu ook weer eerder voor de 2e meting. Volgens de vpk was daar rekening mee gehouden. Maar het is zo anders dan wat ik op internet lees over HCG en ook over waarden bij anderen die niet goed zouden zijn en wat het dan wel zou moeten zijn. Overal lees je echt dat het om de dag moet verdubbelen en niet elke dag. Vascaman en ik hebben er dus desondanks weer vertrouwen in gekregen. We hebben besloten onze hoop en zinnen op dit babytje te zetten en zo positief mogelijk te zijn. Maar dat is wel moeilijk en eng hoor. Vandaag heb ik met CB getest en die was positief: 2-3 weken. Dat kan ook nog van alles betekenen want ik ben 4 weken, 6 dagen. Dus ook nog geen 3+. Maar de kruidvat testjes blijven ook netjes donkerder worden en dat is hoop ik een goed teken. Poeh, heel verhaal, maar het is ook allemaal heel verwarrend en helaas toch ook wel verdrietig... Ik houd jullie op de hoogte en hopelijk weet ik dinsdag meer.
Jeetje vasca, wat een onzekerheid... Probeer toch wat vertrouwen te hebben meis, berekeningen zijn ook niet alles en ieder lichaam is anders! Probeer te genieten, stress is ook niet goed. Hopelijk weet je dinsdag meer, ik ga voor je duimen! Ik ga weer progynova slikken om te kijken of een dubbele dosis wel aanslaat voor mijn bmvlies. Wanneer ik terug ben van vakantie heb ik weer een echo om te kijken of het is aangeslagen. Kan deze ronde dus weer niet zwanger worden omdat ik een kunstmatige cyclus heb, en klussen zit er toch niet in.... Mocht drie weken niet na de lisexcisie... ;-(
Hey meiden, ik heb een hele tijd niets van mij laten horen omdat ik het allemaal een beetje beu was. Met mijn cyste verplicht 5 weken rust en normaal daarna terug provera om menstruatie op te wekken en dan terug beginnen met menopur. Maar wou een langere rustpauze. De voorbije week had ik enorm veel last van menstruatieachtige krampen en gevoelige borsten. Vandaag een clearblue digital gedaan en er kwam zwanger en 3+ op... Ik had dit natuurlijk helemaal niet verwacht. Ik duim voor jullie allemaal en zal jullie op de hoogte houden! Maar dan is er toch nog eens iets positief te melden!