Ha druuf, dat klinkt hoop gevend! Onzeker natuurlijk dat begrijp ik dat je dat voelt maar wel beter dan de vorige keer! Ben jpe wel opgeknapt van de narcose? Ben heel benieuwd en mijn duimen draaien voor morgen!zet m op eitjes!
Druuf ik duim mee voor jou!!! Zelf ben ik al 3 weken goed verkouden en raak er maar niet vanaf! Hier begint er ook al een buikje te komen,kan mijn broeken nog wel aan maar comfortabel voel ik mij er niet echt in! Pff hier volop kinderopvang aan het zoeken,gaat nog een hele opdracht worden heb ik zo het gedacht... En wat namen betreft hier ook meer meisjes als jongesnamen hoor...
Hey dames. Vandaag dus de terugplaatsing gehad......een 8 cellige en een morula deze is minimaal 16 cellig! Zal even een foto erbij uploaden.......
Wow druuf dit ziet er ten eerste al heel erg echt uit! Wat een goed nieuws! Kun je een beetje uitleggen wat dit wil zeggen? Ik denk wel heel erg goed nieuws maar ik zou graag willen weten hoe goed!geweldig voor jullie! Sniezel ik kan mijn eigen broeken alleen no aan met een knoop open dat zag ik ook niet zitten dus vanaf dit weekend zwangerschapskleren. Wel leuk, je buik wordt veel mooier! Ik voel verder nog niks hoor. Mrgen terug bij de verloskundige ben benieuwd of ze al iets kunnen zien!als ik weet wat het wordt vertel ik het jullie wel!kunnen we namen suggesties doorgeven!
@ Ingetje.....de bovenste is 8 cellig.....die loopt een beetje achter, maar leeft nog steeds, en de onderste is een hele goed doorgedeelde! Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het goed blijft gaan. Maar voor nu ben ik heel tevreden met dit resultaat!
@druufje: Waw, 2 teruggeplaatst! Chique zeg! En twee goeie! Heb je het gevraagd of hadden ze het direct zelf voorgesteld? Misschien wel een tweeling! Ik had zelfs maar 2 viercellige bevruchtingen de vorige keer. 8 cellig wordt toch als A kwaliteit gezien hè en dan een morula. Dat is zeker super! Veel succes met de wachtweken. Moet je ook intro opsteken? Anders nog iets dat je moet doen?
We hebben zelf gekozen voor 2! En ja ze hebben beide een goede kwaliteit! Maar ja dat is dan nog steeds geen garantie! Ja die heerlijke bolleb mag ik ook gebruiken! Wat een ranzige troep is t toch!! Verder moest ik ervoor zorgen dat ik warme voeten hield ivm de doorbloeding! En een glas granaatappelsap per dag.....dat zou goed moeten zijn voor het innestelen! Ach baat t niet dan schaad t niet toch?!
nou druuf dat is toch al met al wel goed nieuws! En of het allemaal lukt dat weet je nooit maar we gaan gewoon heel erg hard duimen voor je!(jullie) Wij zijn gisteren weer op controle geweest en hij/zij doet het goed. Het apparaat was te slecht om t ekunnen bepalen wat het geslacht zou zijn, jammer genoeg. 7 oktober weten we waarschijnlij kmeer! Verder was alles in orde.
Hoi! Druuf hoe ishet met je? Merkje al iets? Alle anderen hoe is het me jullie.? Hier een veel te drukke week, ben blij als het weekend is! Eerste keer zwangerschaps fitness gehad erg leuk! Nu snel douchen en slapen!
Zit in de wachtweken. Daarna nog 1 maand zelf proberen en dan direct erna nieuwe ivfpoging. Maar zou het wel leuk vinden, mocht dit allemaal niet nodig zijn...
Hoi dames, Had zo'n gevoel dat ik hier weer eens moest kijken! Ben hier wel, maar lees over het algemeen alleen even wat bij de loung. Daarnaast vergeet ik ook gewoon om hier te kijken. Een erg ingrijpende gebeurtenis in mijn leven, helpt ook niet echt mee. Met mijn dochter gaat het heel goed! Ze is echt een heerlijke meid. Met mij daarin tegen gaat het helemaal niet goed! Maarja wat wil je nog niet eens 2mnd nadat je vader plots overleden is na een auto ongeluk. Ben heel erg in de war en nog meer vergeetachtig dan ik al was(en het was al erg, dus is nu echt drama). Maargoed ik kom hier voor jullie dus genoeg over mij..............! Wat zie ik.......hele mooie echo foto's van een 8delige en een morula. Druuf Ben zo benieuwd of het nu eindelijk gaat gebeuren voor je. Naast dat ik benieuwd ben, ga ik me natuurlijk suf duimen! Hoe voel je je? en wanneer kan je testen? Hoe is het met de zwangere onder ons??? hoever zijn jullie nu? Me083 natuurlijk duim ik ook flink voor jouw! wanneer is jouw nod? hoe voel jij je? Zou super zijn als je de dans, qua ivf ontspringt! Lieverds ik probeer me weer wat meer te laten zien hier, maar vergeef me als dat niet helemaal lukt.
Even snel update: Goede morgen dames, Ik heb vanmorgen een testje gedaan en die is licht positief!!! Ben heel bang omdat ik ook wat roze afscheiding heb. Maar zover als nu ben ik de laatste 2 jaar niet meer geweest!! Aan de ene kant heel blij......aan de andere kant heeeeel bang!! Zal straks proberen om een foto te uploaden!!
@ecl: mijn deelneming meisje! Dit is inderdaad niet niks en ook zo onverwacht! Ik begrijp volkomen dat je in de war bent. Veel sterkte. Ik ben deze keer niet naar gyn geweest, dus ken mijn exacte eisprongdag niet. Bezorgde mij minder stress. Ik denk dat ik van een langere cyclus zal moeten uitgaan en denk dat ik eind volgende week meer zal weten. @druufke: ben benieuwd naar de foto. Wanneer mocht je normaal testen? Ik ben trouwens ook granaatappelsap aan het drinken. Begin het zelfs lekker te vinden.
Ecl,Dat is heftig zeg! Gecondoleerd. Hoe is het met je kleine meisje? Me, spannend hoor! Duimen draaien! Druuf!!!! Wow ik hoop het zo!!!!! HEb je 4 paar sokken aan en drinken van granaatappelsap de hele dag hahah! Ik ben zo benieuwd! Moest je eigenlijk morgen pas testen dan? Kun je geen bloed gaan prikken in het lab dan heb je snel de uitslag!
Oh Druuf wat spannend!!!! meis ben zo voor je aan het duimen!!!! Ben heel benieuwd naar de foto. Me oke dus eind volgende week, spannend meis. Zou zo mooi zijn als het raak is, zonder hulp! duim flink voor je!! dank je, ja is echt heel moeilijk te bevatten allemaal. Ingetje hoe is het met jouw? Al een lekker groeiend buikje? Met mijn dochtertje gaat het heel goed! Ze heeft wel wat eczeem, maar daar ook weer zalf voor. Ze is nu bijna 8,5kilo en denk zo'n 68/70cm. Ze is aan het tijgeren, probeert zich op te trekken om te staan(lukt op de bank soms). Verder is ze flink aan het brabbelen en af toe schreeuwen. Ze is nog steeds echt een makkelijk en snel tevrede meisje.