De titel zegt het al! Ik heb ze 3 weken geleden besteld,maar nog niks ontvangen. Nu ben ik een leek in kaartjes kopen voor concerten,doe het meestal dat ik ze uit moet printen,maar deze keer dus niet. is dit normaal dat het zo lang duurt?
Dat hangt er heel erg vanaf. De ene Ticketservice stuurt ze gelijk op, de andere zorgt dat je ze een week van te voren binnen hebt. Meestal staat er bij de bestelling bij wanneer je ze uiterlijk zult ontvangen. Anders even nabellen/mailen .
je kan ook altijd even bellen van hoe of wat mar meestal worden ze 2 tot 3 weken van te voren verstuurd heb je ze bij see tickets besteld??
Ik vroeg me dat ook al af. Ik heb gekozen voor per mail toesturen. Het laatste wat ik heb gehoord is dat ik niets meer hoef te doen, de kaartjes komen vanzelf. Bij de optie per post stond uitdrukkelijk dat je ze een week voor de desbetreffende datum zou krijgen, kan me niet herinneren dat dit ook bij per e-mail vermeld stond.
je krijgt ze, zowel per post als mail, toegestuurd zodra de opdrachtgever daar toestemming voor geeft.