heb overigens de foto's niet meer van die testen dat is wel enorm balen... na onderzoek bij de gyn (na die testen dus) wist ik zeker dat ik geen ei had of zs zo beetje duidelijker vertelt
Dit is de mijne, dit streepje kwam na ong halfuur. En ben vandaag ongi geworden. Bekijk bijlage 69270
net een foto gemaakt. moet ik vriendlief wel even van de pc af krijgen. op deze minilaptop krijg ik hem er niet op.
@Vriesje: Volgens mij zijn die er alleen nog maar. Er stond op dat het de nieuwste en verbeterde versie was. Dat zag ik iedereen die hem gebruikte werd spontaan zwanger getest.
Nou dames, Vandaag weer een testje gedaan en het was helaas toch een indrooglijntje. Hardstikke negatief. De teleurstelling was wel weer erg aanwezig maarja nu maar wachten tot ik ongesteld word. En wanneer dat mag zijn is nog maar de vraag " diepe zucht "
jammer manda.... hopelijk zet het snel door en kan je lekker verder klussen. Of wie weet heb je te vroeg getest en wordt ie nog posi?
Heb ook met KV indrooglijntjes gehad. Je kunt beter wachten tot je overtijd bent. Of pas een streepje geloven die er duidelijk staat. Want je word door jezelf in de maling genomen om de test zo te blijven draaien dat je toch wat ziet ..