Hmz, als ik inlog om naar de forums toe te gaan zie ik allemaal jullie berichten in het verleden ( volgens mij klinkt dit erg wazig ) ik zie de berichten die b.v. gisteren zijn geschreven en niet de berichten van vandaag Als ik naar ´al mijn berichten ga` dan zie ik pas de recente berichten van vandaag. Hebben jullie dit ook? of ligt dit aan een instelling?
Dat zijn de tijdelijke internet bestanden: Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen.
Dank je Lotte, ik heb gedaan wat je zei, het heeft geholpen. Wist het niet, werd alleen met de dag erger, ik kon op een gegeven moment nog niet meer uitloggen. Bedankt voor je snelle hulp!
Gooi ik er toch nog even een tip tegenaan: raar maar waar: surfen gaat beter als je de cache van de browser verkleint, naar maximaal 20 MB. Er kan dan weinig opgeslagen worden waardoor voornamelijk afbeeldingen in de cache zullen blijven steken, en pagina's niet. Dat versnelt het laden behoorlijk, omdat er dan minder informatie gezocht hoeft te worden op de harde schijf van de computer bij eerder bezochte webpagina's