Vandaag en eerder viel me op dat er bij sommige in die ticker, van babyticker, staat.. Deze ticker is verlopen enz..... Maar anderen zien die ticker wel weer gewoon? Hoe kan dat nu?
Dit dus.... Net was nog iemand doe hetzelfde had.... Zit zelf trouwens op de iPad ... Of dat er iets mee te maken heeft? En voorheen zag ik die ticker wel gewoon
Ik had een nieuwe banner daar gemaakt waarna ik door de meiden van mijn topic erop gewezen werd dat ze m niet zagen. Het rare was dat hij bij mij wel klopte... tenminste op mijn pc maar op mijn mobiel niet. geen idee waar het aan lag dus heb ik er een bij lilypie aangemaakt Maar ik heb dat probleem bij meerdere leden gezien idd.
Heel gek... ik heb zelf geprobeerd of Firefox, chrome of Explorer uitmaakte maar op de pc klopte hij wel steeds terwijl hij het bij de andere meiden niet deed. Ik vraag me af of het probleem niet bij babytickers zit of in de link?
Ik verplaats dit topic even naar 'over deze site' Een antwoord op je vraag heb ik helaas niet, ik heb zelf die afwijkende tickers niet.
bij mij geeft ie toch echt een probleem ook al een paar dagen mischien een probleempje bij babyticker?
het gekke is dat sommige m wel goed zien en de ander weer niet.. Ik ga eens met firefox kijken.... de comp en ipad maakt dus geen verschil bij mij.
Ik zit op chrome en ik zie die van Deesdees en Micchan ook niet. Ja, er staat "ticker verlopen" .. Op mijn telefoon hetzelfde verhaal.